۱۰ مدل ابرو طبیعی جدید شیک + قشنگترین مدل ابرو پهن و صاف

مدل ابرو

مدل ابرو میکرو

ابرو ها از مهم ترین عضو های صورت هستند. زیرا تاثیرگذاری بسیار بالایی بر چهره و فرم چشم های فرد از خود باقی میگذارند. امروزه راه های زیادی برای داشتن ابروهایی پر، زیبا و پهن به وجود آمده که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل ابرو جدید و طبیعی می پردازیم. برای آشنایی با به روز ترین مدل ها با ما همراه شوید.

مدل ابرو اسپرت

اولین تصویر مربوط به یک مدل ابرو جدید و طبیعی است. در این مدل به ابرو ها کادر داده شده و با استفاده از لیفت باعث مرتب تر و بهتر دیده شدن آنها شده است.

مدل ابرو پهن و صاف

یک مدل بسیار شیک ابرو به صورت لیفت شده. در این مدل قسمت های خالی ابرو به وسیله میکرو پر شده و باعث ایجاد یک حالت  طبیعی  در ابرو های فرد شده است.

مدل ابرو جدید 1402

اگر ابرو های شما دارای قسمت های خالی است می توانید از روش هایی مثل میکرو و تتو مانند تصویر برای بهبود فرم آنها استفاده کنید.

قشنگترین مدل ابرو پهن

اگر ابروهای پر اما نامرتبی دارید امروزه روش های زیادی مثل لیفت برای ایجاد یک فرم مرتب و زیبا برای ابروهای شما وجود دارد. یک مدل پهن و بسیار دخترانه.

مدل ابرو طبیعی جدید

استفاده از روش میکرو برای پر تر به نظر رسیدن ابرو ها به شکل تار های باریک در لا به لای ابرو های فرد. ظاهری بسیار طبیعی و دوست داشتنی.

مدل ابرو اسپرت برای صورت گرد

اگر به داشتن استایل و ظاهری طبق مد روز علاقه دارید این سبک ابرو برای چشمان شما مناسب خواهد بود. ایرهای لیفت شده در کنار استفاده از روش های به روز برای پرتر به نظر رسیدن ابروها.

مدل ابرو شیک

روش لیفت یکی از کاربردی ترین راه ها برای افرادی با ابرو های پر و طبیعی است. در این روش ابرو های شما پهن تر و مرتب تر دیده میشود.

مدل ابرو جوان کننده

ابروهایی کاملا دخترانه و جذاب مناسب برای خانم هایی که به داشتن یک چهره نچرال علاقه دارند. ابروها کادر بندی و مرتب شده.

 قشنگترین مدل ابرو

آخرین تصویر مربوط به دیزاین ابرو به شکلی کاملا نچرال و دوست داشتنی با استفاده از میکروبلیدینگ ابرو است. روشی بسیار کاربردی برای داشتن ابروهایی طبیعی.

همچنین بخوانید:  آموزش رنگ کردن مو در خانه برای مبتدی ها مرحله به مرحله + نکات
تاریخ انتشار: شنبه 1 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.