مطالب پر بازدید
تصاویر مدل بشقاب غذاخوری؛ خاص ترین مدل ها برای کد بانو های ایرانی

تصاویر مدل بشقاب غذاخوری؛ خاص ترین مدل ها برای کد بانو های ایرانی

مدل بشقاب غذاخوری وقتی صحبت از آماده‌سازی یک میز شام در مهمانی‌ها و مجالس می‌شود، انتخاب سرویس غذاخوری مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد …

تصاویر مدل قوری چای خوری؛ مدل های جدید و زیبا برای یک مهمانی خاص

تصاویر مدل قوری چای خوری؛ مدل های جدید و زیبا برای یک مهمانی خاص

مدل قوری چای خوری در دل هر خانه‌ای، آشپزخانه‌ای نهفته است که مرکز گرمی و صمیمیت افراد آن خانه به شمار می‌رود. و …

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری؛ آیا آرایش کردن در دوران بارداری مجاز است؟

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری؛ آیا آرایش کردن در دوران بارداری مجاز است؟

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری  همه ما می‌دانیم که دوران بارداری یکی از حساس‌ترین دوران‌ها برای هر خانمی است. به خصوص وقتی …

مدل میکرو ابرو

مدل میکرو ابرو مدل میکرو ابرو جدید انواع رنگ میکرو ابرو

آیا شما هم روی قرینه بودن اجزای صورت حساسیت دارید؟ تا چه حد می‌توان اجزای صورت را با تکنیک‌های رایج قرینه کرد؟ آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که چقدر مدل ابرو میکرو می‌تواند صورت شما را جوان‌تر و مرتب‌تر نشان دهد؟ امروزه دغدغه بیشتر افراد به خصوص بانوان عدم قرینگی دو ابرو است. این دغدغه مشکلی نیست که نادیده گرفته شود. چون لازمه‌ی داشتن صورتی زیبا تناسب بین اجزای مختلف صورت است. گا‌هاً ممکن است ابرو‌ها به صورت طبیعی غیر قرینه باشند و یا اصلاح کردن غیر اصولی و مداوم آن‌ها باعث کم پشت شدن قسمتی از ابرو شده باشد.

داشتن ابرو‌های پرپشت، قرینه و پررنگ خواسته‌ی دست نیافتنی نیست. به لطف پیشرفت علم هر روز تکنیک‌های مؤثر و کارآمدی برای رفع نواقص و عیب‌های احتمالی صورت روی کار می‌آیند. اما این بار تکنیک میکرو جای خود را به روش‌های قدیمی داده است و تغییراتی که روی ابرو داده می‌شود کاملاً طبیعی و زیبا است.

مدل ابرو جدید و زیبا با تکنیک میکرو

میکرو ابرو عکس میکرو ابرو قبل و بعد میکرو ابرو دخترانه

مدل ابرو میکرو قابل اجرا برای همه‌ی افرادی است که مشکل عدم قرینگی و کم پشتی ابرو‌ها دارند. تکنیک‌های جدیدی از قبیل هاشور ابرو، میکروبلدینگ ابرو، فیبروز ابرو، میکرو تلفیقی ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و… کمک کرده‌اند تا افراد بتوانند به ابرو مورد علاقه‌ی خود دست پیدا کنند. این روش‌ها با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و توسط افراد دوره دیده و متخصص انجام می‌شود. به طوریکه در پایان کار یک ابرو طبیعی و زیبا خواهید داشت.

با تکنیک میکرو ابرو می‌توانید فرم ابرو خود را به زیباترین حالت ممکن بیارایید و به شکل نیمه دائمی ان را روی چهره‌ی زیبای خود داشته باشید. این تکنیک در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است و بیشتر افرادی که از تکنیک‌های قدمی تاتو یا هاشور استفاده کرده‌اند بعد از ریمو از میکرو استفاده کرده‌اند.

مدل میکرو ابرو کاملاً بر اساس فرم صورت شما و سلیقه‌ی شما انجام می‌شود. قبل از انجام کار مدل مورد نظر روی صورت طراحی می‌شود و پس از تأیید نهایی با یک قلم سوزنی ظریف خطوط ریز و باریکی‌زده می‌شود. این خطوط کاملاً مشابه تار‌های ابرو است. رنگدانه‌های که با استفاده از سوزن روی خطوط‌زده می‌شود باید کاملاً با رنگ تار‌های ابرو هماهنگ باشد تا مدل ابرو کاملاً طبیعی دیده شود. برای ترمیم و اصلاح فرم ابرو‌ها روش‌های متعدد دائمی و غیر دائمی زیادی وجود دارد. اما طبیعی‌ترین روش میکرو ابرو است. سوزنی که برای این روش استفاده می‌شود به لایه سطحی پوست نفوذ می‌کند و عوارض چندانی به جای نمی‌گذارد. از این رو رنگدانه‌ها به صورت موقت هستند و بعد چند سال محو می‌شوند. پس اگر دوست داشتید می‌توانید این تکنیک را تمدید کنید.

شاید تصور شما بر این باشد که مدل میکرو ابرو تنها برای زنان و دختران جوان کارآمد است. اما اشتباه نکنید با افزایش سن مشکلات عدم قرینگی ابرو‌ها، کم پشت شدن آن‌ها و بد حالتی آن‌ها بیشتر می‌شود. این حالت‌ها برای بیشتر زنان آزاردهنده است. اگر نمی‌خواهید افزایش سن روی زیباییتان تأثیر بگذارد پس با روش‌های ترمیمی مانند میکرو مدل ابروی خود را اصلاح کنید. این تکنیک برای سن و سال خاصی نیست. شما در هر برهه زمانی می‌توانید ابرو‌های زیبایی داشته باشید و جوانتر دیده شوید. دختران جوان هم می‌توانند ابرو‌های خود را با این روش پرپشت کنند چون در چند سال اخیر ابرو‌های پهن و پر به شدت ترند شده است.

میکرو برای صورت‌های گرد

میکرو برای صورت‌های گرد مدل ابرو میکروبلیدینگ فیبروز

قرار نیست یک مدل ابرو میکرو برای تمامی فرم‌های صورت مناسب باشد. در این تکنیک هم مدل دقیقاً باید بر اساس فرم صورت متقاضی طراحی شود. بی‌توجهی به این موضوع و انتخاب مدل‌های سلیقه‌ای می‌تواند ظاهر شما را دچار تغییرات منفی کند. یک ابروی زاویه دار یا یک ابروی پهن و کشیده برای همه‌ی افراد انتخاب‌ایده‌آلی نیست. برای شما که صورت گردی دارید باید به دنبال طراحی مدلی باشید که کمی صورت را کشیده نشان دهد و از گردی آن بکاهد. مدل‌های زاویه دار و هشتی می‌تواند این مزیت‌ها را برای صورت‌های گرد به دنبال داشته باشد. برای اینکه صورت گرد شما یک چارچوب مشخص پیدا کند حتماً به فرم ابروی زاویه دار فکر کنید. اگر روی ابروی طبیعی نمی‌توان زاویه ایجاد کرد و یا قسمتی از ابرو کم پشت است پس با روش میکرو ابروی خود را زیبا و زاویه دار کنید.

زیباترین میکرو برای صورت‌های کشیده

زیباترین میکرو برای صورت‌های کشیده عوارض میکرو ابرو قیمت میکرو ابرو میکرو ابرو چیست

صورت‌های کشیده هم مانند صورت‌های گرد به یک مدل ابرو میکرو اختصاصی نیاز دارند. طول صورت‌های کشیده نسبت به پهنای صورت بیشتر است که با آرایش و میکاپ به نحوی باشد که این کشیده کمی پوشانده شود. شما می‌توانید با تکنیک میکرو یک ابروی کشیده و زیبا داشته باشید تا کاملاً چپ و راست فضا را پوشش دهد. با ابروی‌های بلند و کشیده می‌توانید از کشیدگی صورت بکاهید. در میکرو کردن ابرو برای صورت‌های کشیده سعی کنید که حتماً دم ابرو تا گوشه خارجی چشم ادامه داشته باشد. باریک و یا نازک بودن این مدل سلیقه‌ای است. نکته‌ای که در میکرو این مدل وجود دارد این است که اندازه بلندی ابرو باید کاملاً استاندارد باشد در غیر اینصورت باعث می‌شود که صورت پژمرده و خسته دیده شود.

مناسب‌ترین مدل ابرو میکرو برای صورت‌های مربعی

مناسب‌ترین مدل ابرو میکرو برای صورت‌های مربعی میکرو ابرو دخترانه عکس میکرو ابرو قبل و بعد

مدل میکرو ابرو برای صورت‌های مربعی هم ابرویی با قوس ملایم اما کامل است. صورت‌های مربعی دارای زاویه‌های متعدد هستند. از این رو باید ابرو بدون زاویه میکرو شود. البته منظور از قوس ابرو، قوس ملایم است. قوس زیاد برای این فرم صورت گزینه خوبی نیست.

شیک‌ترین مدل ابرو میکرو برای صورت‌های بیضی

شیک‌ترین مدل ابرو میکرو برای صورت‌های بیضی مدل میکرو ابرو جدید قیمت میکرو ابرو

صورت‌های بیضی جزء محدود صورت‌هایی هستند که به راحتی می‌توان انواع مدل ابرو میکرو را برای آن‌ها طراحی کرد. اما همیشه یک مدل فرم‌ایده ال‌تری روی صورت‌های بیضی دارد و آن هم مدلی نیست جز مدل ابروی کلاسیک و متعادل. این مدل ابرو زاویه و حالت بسیار کمی دارد و باعث می‌شود سایر خصوصیات و جزئیات صورت دیده شود.

مدل ابرو میکرو برای صورت‌های قلبی شکل زیبا

مدل ابرو میکرو برای صورت‌های قلبی شکل زیبا میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه نی نی سایت میکرو ابرو نی نی سایت عوارض میکرو ابرو ماندگاری میکرو ابرو

اگر صورت قلبی شکل دارید بهتر است از مدل ابرو میکرو ترند در چند سال اخیر دوری کنید. مدل‌های پهن که همه‌ی ما تا حدودی شیفته‌ی آن هستیم اصلاً برای صورت‌های قلبی شکل زیبا نیست. ابرو‌های آراسته و مرتب و جمع و جور می‌تواند طرف بالای صورت را متعادل‌تر نشان دهد. ابرو‌هایی پر با ضخامت متوسط می‌تواند تعادل را در دو نیمکره‌ی صورت برقرار کند.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 3 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.