۱۰ مدل النگو عروس جدید و لاکچری + مدل آینه ای و ظریف

مدل النگو عروس

النگو جدید ۱۴۰۱

خانم ها همیشه علاقه زیادی به استفاده از زیورآلات دارند. همیشه یکی از چالش های اساسی در زمان ازدواج انتخاب مدل ها و انواع زیورآلات مناسب برای خانم های تازه عروس است. النگو ها از آن دسته زیورآلاتی هستند که همیشه و به تعداد زیاد به عروس خانم ها هدیه داده میشوند. ما امروز در این مطلب از سایت یتو برای راحتی شما در انتخاب قصد داریم انواع مدل النگو عروس جدید و لاکچری را به شما معرفی کنیم. برای بررسی این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

قیمت النگو طلا مدل آینه ای

اولین تصویر مربوط به یک مدل النگو عروس  به رنگ طلایی است. این مدل النگو به دلیل دیزاین خاصی که دارد از پر طرفدارترین مدل های موجود محسوب میشود.

النگو جدید ۱۴۰۲

النگو بسیار لاکچری و خیره کننده مناسب برای عروس خانم های جوان تهیه شده با دیزاین آینه ای موجود به شکل طلای زرد و سفید.

مدل النگوی طلای ظریف

اگر از طرفداران زیورآلات ظریف هستید این مدل النگو برای شما مناسب خواهد بود. النگو طلا موجود در رنگ زرد و سفید انتخابی عالی برای عروس خانم های جوان.

مدل النگو تک پوش طلا

النگو زنانه تهیه شده از جنس طلا با دیزاینی بسیار ساده و جذاب مناسب برای هدیه به عزیزان. این النگو ها از به روز ترین و خاص ترین مدل های موجود هستند.

مدل النگو طلا جدید دخترانه

شیک ترین مدل النگو مناسب برای عروس خانم های خوش سلیقه با طراحی و دیزاینی بسیار خاص. این مدل النگو هم به رنگ سفید و هم زرد موجود است.

النگو استخوانی جدید

النگو طلایی رنگ زنانه با دیزاینی بسیار منحصر به فرد مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص. طراحی شده به شکلی ظریف و در عین حال خیره کننده.

مدل النگو خارجی جدید

یک مدل النگو عروس کار شده تهیه شده از طلای زرد به شکلی بسیار لاکچری و با زرق و برق بسیار زیاد. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل النگو عروس طلا

اگر به زیورآلاتی با طراحی و دیزاین خاص علاقه دارید این مدل النگو برای شما مناسب خواهد بود. النگو طلایی رنگ با دیزاین موج مانند.

مدل النگو عروس شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل النگو طلا زنانه با دیزاین شاین است. این مدل النگو انتخابی عالی برای عروس خانم های جوان خواهد بود.

همچنین بخوانید:  گالری تصاویر از خاص ترین مدل های گوشواره ایرکاف 2024
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.