مدل النگو طلا شیک و جدید + مدل ظریف و پهن

مدل النگو طلا

مدل النگو طلا مدل النگو طلا جدید عروس مدل النگو طلا ایرانی مدل النگو طلا ایرانی با قیمت

بیشتر خانم‌ها هنگام خرید زیور آلات روی مدل النگو طلا حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. با توجه به اینکه النگو‌ها در معرض دید قرار دارند در نتیجه دوام بالا و طراحی زیبا از فاکتور‌های مهمی است که باید حتماً هنگام انتخاب النگو به آن دقت کنید.

مدل النگو طلا حکاکی شده

مدل النگو طلا حکاکی شده مدل النگوی طلای ظریف مدل النگو طلا جدید دخترانه

این روز‌ها زیور الاتی نظر دختران را به خود جلب می‌کند که به صورت اختصاصی برای آن‌ها طراحی شده باشد. مدل النگو طلا حکاکی این روز‌ها طرفداران خاصی دارد. شما می‌توانید هر متن یا نوشته‌ای را خواستید روی مدل‌های خاص النگو حک کنید. حتی می‌توانید اسم‌های خاص، تاریخ‌ها، حرف و نوشته‌های مختلفی را به زبان‌های مختلف روی النگو و یا داخل آن حکاکی کنید. روی تمامی مدل‌های النگو نمی‌توان حکاکی را انجام داد. النگو باید قطر و پهنای مناسبی برای حکاکی داشته باشد و طراحی آن ساده باشد. بر روی النگویی‌های که دارای نقش و‌نگار هستند نمی‌تواند حکاکی انجام داد.

مدل النگوی ساده زنانه

مدل النگوی ساده زنانه النگو ۳ گرمی عکس النگو طلا جدید قیمت النگو طلا دیجی کالا

مدل النگو طلا ساده هیچوقت از مد نمی‌افتد. این مدل‌ها طراحی ساده‌ای دارند و برای تمامی زنان و دختران مناسب هستند. هیچ گونه حکاکی یا سنگ قیمتی بر روی النگو‌های ساده کار نشده است. مدل‌های ساده در مدل‌های ریز و تک پوش ارائه می‌شوند. اگر طرفدار سادگی هستید می‌توانید یک تک پوش ساده یا چند النگوی ریز را در دست بیندازید و به دست‌های خود ظرأفتی خاص ببخشید.

مدل النگو طلا هندی

مدل النگو طلا هندی مدل النگو طلا جدید عروس النگو طلا دخترانه النگو طلا پهن

مدل النگو طلا هندی از دیر باز تاکنون در بین زنان رایج بوده است و زینت بخش دست‌های ظریف زنان شده است. طلای هندی را می‌توانید با طرح‌های مختلفی تهیه کنید. این النگو‌ها را می‌توانید به عنوان هدیه را زنان و دختران در سنین مختلف داد. طلای هندی از برق خاصی برخوردار است که می‌تواند نگاه‌ها را به سمت شما جلب کند.

مدل النگو طلا آینه‌ای

مدل النگوی آینه ای النگو طلا ظریف النگو طلا آینه ای

همیشه مدل النگو طلا آینه‌ای برای دختران یک گزینه منحصر به فرد و زیبا بوده است. این مدل‌ها در عین سادگی بسیار شکیل هستند. بازتاب خیره‌کننده مدل‌های آینه‌ای باعث شده تا در ویترین‌های طلا فروشی بیشتر از هر مدلی خودنمایی کنند. شما می‌توانید برای مجالس و می‌همانی‌ها می‌توانید این النگو را با انواع لباس‌های مجلسی ساده و طرح دار ست کنید. النگو‌های آینه‌ای را می‌توان در مدل‌های پهن و باریک تهیه کرد. سلیقه‌ی شما در نهایت مشخص‌کننده سایز و قطر دلخواه النگو است.

مدل النگو طلا مزین شده با سنگ‌های قیمتی

مدل النگو طلا مزین شده با سنگ‌های قیمتی النگو طلا جدید 1402 قیمت النگو طلا دیجی کالا

مدل النگو طلا با سنگ‌های قیمتی در دسته جواهرات و زیورآلات سنتی قرار دارد. البته این روز‌ها طرح‌های جدید و مدرن وجود دارد که برگرفته شده از سبک‌ها و مدل‌های به روز دنیا هستند. النگو با سنگ‌های قیمتی می‌تواند انتخابی زیبا برای روز عروسی یا عقد شما باشد. در برخی از مدل‌های این النگو‌ها از سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شوند که هم قیمت بالایی دارند و هم جزء جواهرات لوکس به حساب می‌ایند. این النگو‌ها درخشش بی‌نظیری دارند و اگر در ساخت آن‌ها از سنگ‌های قیمتی استفاده نشده باشد ممکن است هنگام فروش وزن سنگ‌ها از وزن کلی طلا کم شود و شما متضرر شوید.

النگوی زیبای مدل تراش

النگوی زیبای مدل تراش

مدل النگوی تراش تقریباً مشابه مدل‌های سنگ دار است و تراش‌ها به نحوی روی النگو کار شده است که شبیه به سنگ است. این کار زینتی را می‌توانید در مدل‌های مختلف تهیه کنید. تراش‌هایی که روی النگوها‌زده می‌شود دارای طرح‌ها و نقش‌های متفاوتی است. از آنجا که قیمت مدل‌های سنگ دار کمی بالاست پس می‌توانید مدل‌های تراش دار را انتخاب کنید. النگو‌های تراش خورده ظریف و با وزن‌های مختلفی طراحی می‌شود پس شما به راحتی می‌توانید بر اساس بودجه خود مدل مناسبی را تهیه کنید.

مدل النگو طلا ریز

مدل النگو طلا ریز قیمت النگو طلا دست دوم

بیشتر زنان جوان به دنبال مدل النگو طلا ریز هستند و از مدل‌ها و طرح‌هایی که قطر و سایز بزرگی دارند چندان خوششان نمی‌آید. طلای ظریف همیشه برای خانم‌ها و دختران جوان در اولویت بوده است. النگو‌های ریز را می‌توانید به صورت روزمره استفاده کنید بدون اینکه نگران بر هم خوردن استایتان باشید. طرح‌های ریز برای انواع مراسمات قابل استفاده است.

النگوی ریز در طرح‌های ساده، مجلسی، شیک و غیر رسمی ساخته می‌شود. وزن این النگو‌ها در هر سبکی متفاوت است. النگو‌های ریز در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شود. شما می‌توانید یک رنگ را انتخاب کنید و آن را روی دست بیندازید. یا اینکه می‌توانید از دو رنگ النگو استفاده کنید که جذابیت بسیار بالایی دارد.

النگوی طلای مدل عربی

النگوی طلای مدل عربی

اگر علاقه چندانی به طلا‌های معمولی و ساده ندارید. مدل النگو طلا عربی می‌تواند سلیقه‌ی شما را پوشش دهد. النگو‌های عربی در مدل‌های ریز و پهن با طرح و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. بانوان می‌توانند چندین النگوی ریز و باریک را در کنار هم استفاده کنند و یا از یک النگوی عربی پهن استفاده کنند. طلا‌های عربی طرح بخصوصی دارند که به راحتی از مدل‌های هندی و ایرانی تشخیص داده می‌شوند. از آنجا که طرح این النگو‌ها خاص است ممکن است مورد توجه دختران جوان قرار نگیرد. بانوان مسن و میانسال می‌توانند برای انواع مجالس و مهمانی‌های مختلف از مدل‌های متنوع و جذاب النگوی عربی استفاده کنند. در بین مدل‌های عربی النگو‌های پهن با طرح‌های برجسته زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از ترکیب دو مدل در دست خود استفاده کنید تا جذابیت آن‌ها بیشتر به چشم بیاید.

النگو طلا باریک و دخترانه

النگو طلا باریک و دخترانه

مدل النگو ظریف و باریک را همه دختران جوان دوست دارند. در واقع این مدل‌ها هم اسپرت و خاص هستند و هم برای مجالس و مهمانی‌ها گزینه مناسبی هستند. برخی از مدل‌های النگو ریز به صورت دستبندی هستند و باز و بسته می‌شوند. هر چه طرح النگو ریزتر و ظریف‌تر باشد بیشتر مورد توجه دختران جوان قرار می‌گیرد. النگو‌های ریز مقرون به صرفه هستند و شما می‌توانید یک یا چند عدد را در کنار هم داشته باشید.

مدل النگو طلا تک پوش

مدل النگو طلا تک پوش

مدل‌های النگو طلا جدید برای عروس‌ها و زنان آرایش و جذابیتی خاص به ظاهر آن‌ها بخشیده است. النگو طلا با طرح‌ها و طرز تنیدن خاص خود، به هر زنی لمسی مجلل و شیک می‌بخشد. النگو طلا با جزئیات دقیق و برجسته خود، انتخابی بی‌نظیر برای لباس عروس است.

مدل النگو طلا جدید عروس

یکی از جذابیت‌های النگو طلا، مدل‌های جدید عروس است. این مدل‌ها با جزئیات طلا و ظرافت طراحی، شاهکارهای هنری به حساب می‌آیند. مدل‌های النگو طلا جدید عروس با استفاده از الگوها و طرح‌های خاص، جذابیت و رونق خاصی به لباس عروس می‌بخشند. طرح‌هایی که در النگو طلا جدید عروس استفاده می‌شوند، از الگوهای گل، برگ، وحشی، و هندسی تا الگوهای مجلل و براق متنوع است.

النگو طلا ظریف

النگو طلا ظریف نیز به عنوان یک گزینه مناسب برای زنانی است که به دنبال جزئیاتی نازک و ظریف در لباس‌هایشان هستند. با استفاده از النگو طلا ظریف، شما می‌توانید لباس خود را با جزئیات باریکی از الگوهای گل و برگ طراحی کنید. این الگوها با هنر و طراحی دقیق، لباس شما را به یک اثر هنری تبدیل می‌کنند.

النگو طلا دخترانه

مدل النگو طلا پهن نیز برای زنانی که به دنبال جذابیت و پوشش مناسب برای تن‌شان هستند، مناسب است.

النگو طلا پهن

النگو طلا آینه ای

عکس النگو طلا

قیمت النگو طلا دیجی کالا

قیمت النگو طلا دست دوم

‫Image of النگو طلا جدید عروس‬‎ مدل النگو طلا جدید عروس عکس النگو طلا جدید النگو طلا پهن النگو ۳ گرمی النگو استخوانی جدید

عکس النگو طلا دخترانه مدل النگو طلا ایرانی قیمت النگو طلا نازک

اگر نمی‌خواهید النگوی‌های زیادی در دست داشته باشید. مدل النگو طلا تک پوش می‌تواند برای شما‌ایده‌آل باشد. همانطور که از اسم این مدل پیداست باید به صورت تکی استفاده شود. این النگو‌ها عرض بزرگ و پهنی دارند و معمولاً از النگو‌های معمولی و باریک وزن بیشتری دارند. النگو‌های تک پوش در سایز و وزن‌های متعددی ساخته می‌شوند. هیچوقت سعی نکنید دو یا چند تک پوش را به صورت همزمان استفاده کنید. بلکه این مدل را فقط به صورت تکی یا با یک دستبند شیک استفاده کنید. برخی از این تک پوش‌ها دستبندی هستند و با ست انگشتر عرضه می‌شوند که بسیار زیبا و شکیل هستند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.