پالتو پاییزی | 15 استایل اشرافی و شیک برای مهمونی‌های خاص

 

پالتو پاییزی

مدل پالتو پاییزه جدید

 

پالتو پاییزی یکی از اون آیتم‌هایی‌یه که با شروع فصل پاییز، حتما باید تو کمد لباس‌هات باشه. وقتی برگ‌ها شروع می‌کنن به تغییر رنگ و هوا خنک‌تر می‌شه، اولین فکری که به ذهن می‌رسه، یه پالتو گرم و شیکه که هم استایلت رو کامل کنه و هم از سرما محافظتت کنه. پالتوهای پاییزی از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شن و با مدل‌های متنوعی عرضه می‌شن تا برای هر سلیقه و استایلی مناسب باشن. بعضی‌ها عاشق مدل‌های کلاسیک و ساده‌ان و بعضی دیگه از طرح‌های مدرن و پرجزئیات خوششون میاد. مهم نیست که استایلت رسمی باشه یا کژوال، با انتخاب یه پالتو پاییزی مناسب، می‌تونی تو این فصل هم شیک و جذاب به نظر برسی.

 

پالتو پاییزی مردانه

***

پالتو پاییزی دخترانه

***

مدل پالتو پاییزه چهارخونه جدید

 

پالتو پاییزی مردانه هم یه آیتم ضروری برای آقایونه. این پالتوها به طور خاص برای فصل پاییز طراحی می‌شن که هم گرم باشن و هم خیلی سنگین و ضخیم نباشن. مردها معمولاً به دنبال پالتوهایی هستن که هم راحت باشن و هم استایل مردونه‌شون رو حفظ کنن. مدل‌های پالتو مردانه در این فصل بیشتر به سمت طرح‌های ساده و کلاسیک می‌ره. رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری معمولاً توی استایل‌های مردانه بیشتر به کار می‌رن، چون به راحتی می‌تونن با هر نوع لباسی ست بشن. پالتوهای مردانه معمولاً از جنس پشم یا کشمیر هستن که نه تنها گرم و نرم هستن، بلکه خیلی شیک و مرتب هم به نظر میان.

 

مدل پالتو پاییزه مخمل

***

مدل پالتو پاییزه سوییت

***

مدل پالتو ساده و شیک جدید

 

اما بریم سراغ پالتو پاییزی دخترانه. این پالتوها معمولاً با طراحی‌های فانتزی و رنگ‌های شاد و متنوع، خیلی پرطرفدارن. دخترها عاشق پالتوهایی با رنگ‌های صورتی، زرد، سبز و حتی آبی پاستلی هستن که حسابی استایلشون رو جذاب و منحصر به فرد می‌کنه. مدل‌های پالتو پاییزی دخترونه معمولاً دارای یقه‌های بزرگ، دکمه‌های جذاب و طرح‌های خاص هستن. این پالتوها می‌تونن با بوت‌های بلند یا حتی کتانی‌های شیک ست بشن و یه استایل پاییزی خیره‌کننده بسازن. دخترها دوست دارن استایلشون پر از جزئیات باشه و این پالتوهای رنگارنگ و زیبا دقیقاً همون چیزیه که استایلشون رو کامل می‌کنه.

همچنین بخوانید:  15 نمونه از جدیدترین مدل‌های کفش زنانه نوک تیز برای فصل جدید

 

مدل پالتو پاییزه جدید ۱۴۰۲

***

مدل پالتو پاییزه چهارخونه جدید

***

مدل پالتو زنانه ایرانی جدید

 

یکی از مدل‌های خیلی خاص و پرطرفدار، مدل پالتو پاییزه چهارخونه جدید هست. طرح چهارخونه همیشه جزو ترندهای پاییزی بوده و هر سال هم به شکلی جدید وارد دنیای مد می‌شه. این مدل پالتوها با رنگ‌های مختلف مثل قرمز و مشکی، کرم و قهوه‌ای یا حتی سبز و آبی تو بازار هستن و می‌تونی اونا رو با هر نوع شلواری ست کنی. طرح چهارخونه به استایلت یه حس کلاسیک و قدیمی می‌ده ولی در عین حال خیلی مدرنه. پالتوهای چهارخونه معمولاً با یقه‌های ساده و بدون جزئیات زیاد طراحی می‌شن، چون خودشون به اندازه کافی جذابیت دارن و نیازی به تزئینات اضافه ندارن.

 

مدل پالتو پاییزه مخمل

***

مدل پالتو جدید

***

مدل پالتو مخمل جدید زنانه ه

 

مدل پالتو پاییزه مخمل یکی دیگه از مدل‌های لاکچری و خاصه که در فصل پاییز خیلی مورد توجه قرار می‌گیره. جنس مخمل خودش به تنهایی حس لوکس و اشرافی به استایل می‌ده. پالتوهای مخمل معمولاً در رنگ‌های تیره مثل زرشکی، مشکی و بنفش طراحی می‌شن که حسابی شیک و جذاب هستن. این مدل پالتوها برای موقعیت‌های رسمی و خاص خیلی مناسبه و می‌تونی با یه شال یا روسری ست کنی تا استایلت کامل بشه. بافت نرم و براق مخمل نه تنها بهت گرما می‌ده بلکه استایلت رو هم فوق‌العاده خاص و یونیک می‌کنه.

در ادامه می‌تونیم به مدل پالتو پاییزه سوییت اشاره کنیم. سوییت یکی از اون جنس‌های محبوبه که به ویژه در فصل پاییز و زمستون خیلی استفاده می‌شه. این مدل پالتوها همون حس کلاسیکی رو دارن که همیشه با جنس سوییت همراهه. سوییت‌ها معمولاً نرم و لطیفن و خیلی شیک به نظر میان. رنگ‌های پرطرفدار برای پالتوهای سوییت معمولاً قهوه‌ای، بژ و خاکستری هستن که به راحتی با بقیه آیتم‌های پاییزی ست می‌شن. این پالتوها هم مناسب استایل‌های روزمره هستن و هم برای موقعیت‌های رسمی‌تر می‌تونن انتخاب خوبی باشن.

همچنین بخوانید:  مانتو تابستانی زنانه | کلی مدل های خوشگل برای تابستان امسال

 

مدل پالتو مخمل کوبیده

***

مدل پالتو مخمل بلند جدید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.