مطالب پر بازدید
مدل ست براش ارایشی؛ با کیفیت ترین مدل های براش

مدل ست براش ارایشی؛ با کیفیت ترین مدل های براش

مدل ست براش ارایشی انتخاب ست براش آرایشی، برای کسانی که می‌خواهند در مجالس بدرخشند، یکی از مهم‌ترین قدم‌هاست. مدل ست براش آرایشی …

مدل بلوز مجلسی ساده؛ مناسب برای شیک پوش ها

مدل بلوز مجلسی ساده؛ مناسب برای شیک پوش ها

مدل بلوز مجلسی ساده پوشیدن یک بلوز مجلسی ساده اما شیک، انتخابی است که هرگز از مد نمی‌افتد. این سبک از بلوزها، با …

نحوه ست کردن بلوز و شلوار؛ تمام چیزایی که باید بدونی اینجاست

نحوه ست کردن بلوز و شلوار؛ تمام چیزایی که باید بدونی اینجاست

نحوه ست کردن بلوز و شلوار در دنیای مدرن امروز، پوشیدن لباس‌هایی که هم زیبا و هم راحت هستند برای هر کسی اهمیت …

مدل پالتو جدید

مدل پالتو جدید مدل پالتو جدید ترکیه 2023 مدل پالتو جدید ۱۴۰۲ مدل پالتو جدید اینستا

در فروشگاه‌های عرضه لباس با طیف گسترده‌ای از مدل پالتو جدید روبرو می‌شوید که انتخاب را برای هر متقاضی سخت می‌کند. پالتو‌ها علاوه بر اینکه شما را از سرمای طاقت فرسای زمستان گرم نگه می‌دارند اگر به درستی انتخاب شوند حس شیک پوشی را هم القا می‌کنند. قطعاً هیچ کس هنگام خرید پالتو به دنبال کالکشن‌های چند سال قبل نیست. پس بهتر است بدانید که صنعت مد در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و طراحان لباس انواع و اقسام پالتو را طراحی کرده‌اند تا کسی دست خالی باز نگردد.

مدل پالتو جدید تنها محدود به یکی دو مورد نیست. هر سال با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان کالکشن‌ مختلفی از برند‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. در این کالکشن‌ها از انواع پالتو بارانی آستردار گرفته تا مدل‌های کوتاه و یقه انگلیسی رونمایی می‌شود. پس نگران نباشید که نتوانستید در همان ساعات اول خرید خود را کامل کنید با دیدن مدل‌های بیشتر و بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید انتخابی شایسته و برازنده داشته باشد و سال‌ها از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های مدل پالتو جدید

پالتو جدید مدل پالتو جدید دخترانه ترکیه مدل پالتو جدید

با وجود اینکه هر سال چندین مدل پالتو جدید روانه بازار می‌شود اما همه‌ی افراد قرار نیست که حتماً از این مدل‌ها استقبال کنند. لزوماً مدل‌های جدید با طراحی‌های مدرن برای همه‌ی افراد زیبا نیست.

یکی از ویژگی‌هایی که حتماً باید هنگام انتخاب پالتو به آن دقت شود ضخامت پالتو و میزان گرم نگه داشتن بدن است. گا‌هاً برخی از مدل‌ها فقط جنبه زیبایی دارند و اصلاً برای روز‌های سرد و زمستانی مناسب نیستند. پالتو باید در برابر برف و باران مقاوم باشد و ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد. در بیشتر مدل‌های جدید روی این فاکتور‌ها کار شده است و سعی شده تا مدل نهایی بتواند تا حد امکان انتظارات استفاده‌کنندگان را برآورده کند.

مدل پالتو جدید کتانی

مدل پالتو جدید کتانی

اول از همه از استایل‌های اسپرت شروع می‌کنیم. چطور است یک مدل پالتو جدیداز جنس کتانی را برای پوشش روزمره خود استفاده کنید. جنس کتان به طور اختصاصی برای استایل اسپرت است. حال اگر بخواهید در روز‌های سرد سال همچنان شیک پوش باشید پس پالتو کتانی را انتخاب کنید. اخیر پالتو‌های کتانی برای مناطق معتدل بسیار کاربردی‌تر هستند. این پالتو‌ها گرمای کمتری نسبت به مدل‌های فوتر و پشمی دارند اما تنوع در مدل و طرح و رنگ آن‌ها بسیار بالاست. قیمت مقرون به صرفه و‌ایستایی خوبی که جنس کتان دارد باعث شده تا در فصل بهار و تابستان یک آیتم پرطرفدار و محبوب باشد.

پالتو چرمی

پالتو چرمی مدل پالتو جدید ۱۴۰۳ مدل پالتو جدید کوتاه مدل پالتو امسال تهران

چرم را نمی‌توان در دسته مدل پالتو جدید قرار داد چون این جنس قدمتی تاریخی دارد. اما چیزی که هر سال باعث محبوبیت پالتو چرمی می‌شود تنوع در طراحی و برش است. چرم مصنوعی دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است و به خوبی مدل‌های مختلف روی آن اجرا می‌شود.

در گذشته پالتو‌های چرمی بلند ساده در بین زنان و مردان ترند بود اما امروزه شما هر مدلی را که بخواهید می‌توانید روی چرم پیدا کنید. هر ساله در کالکشن پاییزی و زمستانی برند‌های معتبر شاهد مدل‌های متنوع پالتو چرمی هستیم. این جنس از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است به طوری که می‌توانید با خیال راحت چندین سال از آن استفاده کنید. استایل چرمی یک استایل لوکس و خاص به حساب می‌آید. پس اگر قرار کاری دارید و یا به یک مجلس رسمی دعوت هستید پالتو جدید چرمی را فراموش نشوید تا به یک مهره‌ی تأثیر‌گذار و خیره‌کننده در مجلس تبدیل شوید.

پالتو مدل جدید فوتر

پالتو جدید فوتر

مدل پالتو جدید چیزی نیست که شما بخواهید در روز‌های سرد و برفی از پوشیدن آن صرف نظر کنید. حتماً همه‌ی شما با جنس با کیفیت فوتر آشنا هستید. این جنس به صورت اختصاصی برای پالتو و کت استفاده می‌شود. یکی از گرم‌ترین و مقاوم‌ترین مدل‌های موجود بازار پالتو فوتر است. رنگ‌های گرم و خنثی در طراحی پالتو فوتر پرطرفدار است. پالتو‌های فوتر با طراحی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. مدل‌های یقه انگلیسی، یقه‌ایستاده، مدل کوتاه، مدل بلند، مدل جلو باز، مدل جلو بسته، مدل کلاهدار، مدل بدون کلاه، مدل کمربند دار و… تنها چند نمونه رایج از پالتو‌های جنس فوتر هستند.

مدل پالتو جدید از جنس جین

مدل جدید پالتو جین

جنس جین برای طراحی مدل پالتو جدید مانند جنس چرم هیچوقت در صنعت مد خارج نشده است. پالتو‌های جین برای استایل نیمه رسمی و معمولی خارق العاده هستند. خود جین به تنهایی گرمای چندانی ندارد اما مدل‌های جدید با لایه آستر پشمی و یا خز طراحی می‌شوند که بسیار گرم هستند. جنس جین اگر به تنهایی برای طراحی پالتو استفاده شود برای روز‌های بهاری و پاییزی قابلیت استفاده دارد. شما می‌توانید کت جین را با هر آیتمی ترکیب کنید و برای موقعیت‌های مختلف ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید.

پالتو مدل جدید لحافی

پالتو مدل جدید لحافی مدل پالتو امسال تهران مدل پالتو برای دوخت

همه‌ی مدل‌هایی که تا حالا معرفی شدند بجز جنس فوتر برای مناطق کوهستانی و سردسیری گرمای چندان زیادی ندارند. پالتو مدل جدید لحافی همانطور که از نامش پیداست بدن شما را به خوبی در برابر سرما محافظت می‌کند. با پوشیدن پالتو‌های لحافی استایلی متفاوت پیدا می‌کنید و تجربه متفاوتی از فصل زمستان را خواهید داشت.

مدل ترنج جدید

مدل پالتو ترنج مدل پالتو زنانه ساده مدل پالتو جدید ۱۴۰۲ مدل پالتو مجلسی مشکی

هر دختری در کمد خود حداقل یک مدل پالتو جدید دارد. همیشه برای دختران جوان اولویت با مدل‌هایی است علاوه بر گرم نگه داشتن بدن دارای برش‌ها و طرح‌های خاص باشند. سال‌های در دنیای مد پالتو‌های بارانی بلند و کلاسیک را دیده‌ایم و قطعاً همه ما با جزئیات ظاهری کار آشنایی داریم. در دنیای مد و فشن پالتو کلاسیک با انواع ست‌های مختلف می‌تواند‌ایده‌ای خلاقانه باشد. رنگ‌های رایج برای پالتو بارانی اغلب رنگ‌های گرم مانند کرم، قهوه‌ای، نارنجی و… هستند. اگر سبک استایل شما کلاسیک است پس حتماً یک مدل از پالتو بارانی را در کمد خود جای دهید.

پالتو خز مصنوعی مدلی جدید و خاص

پالتو خز مدل پالتو جدید ۱۴۰۲ مدل پالتو زمستانی مدل پالتو کوتاه

چطور است که در کالکشن لباس‌های زمستانی خود مدل پالتو جدید با خز مصنوعی را هم جای دهید. برخی از مدل‌ها کاملاً با خز طراحی شده‌اند. اما برخی از مدل‌ها با چرم ترکیب شده‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. اگر همگام با صنعت مد پیش می‌روید بهتر است کمی ریسک کنید و به جای استفاده از رنگ‌های رایج سراغ رنگ‌هایی بروید که ترند هستند. معمولاً طراحان جدیدترین مدل‌های پالتو را با پارچه خزدار و در رنگ‌های خاص و ترند طراحی می‌کنند. گا‌هاً تنها بخشی از لباس با خز تزئین می‌شود مانند قسمت‌های سرآستین و یا قسمت یقه.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 6 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.