مانتو تابستانی زنانه | کلی مدل های خوشگل برای تابستان امسال

مانتو تابستانی زنانه

مانتو تابستانی زنانه

سلام دوستان! امروز می‌خوایم راجع به “مدل مانتو تابستانی زنانه” صحبت کنیم که خیلی از خانم‌ها دنبالش هستن. با شروع فصل تابستون، یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها پیدا کردن یه مانتو خنک و راحت برای این روزهای گرم و داغه. از اونجایی که انتخاب مانتو مناسب می‌تونه خیلی تو حال و هوای ما تاثیر بذاره، تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره چند مدل مانتو تابستانی براتون بگیم. از مدل‌های جدید امسال گرفته تا مانتوهای نخی و جلو بسته و حتی مانتوهای ابروبادی که این روزها خیلی ترند شدن.

مانتو تابستانی زنانه باکلاس

****

مانتو تابستانی زنانه لاکچری

****

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۳

تابستون امسال پر از مدل‌های متنوع و جذاب مانتوهای تابستانی زنانه است. امسال طراح‌ها سعی کردن با استفاده از پارچه‌های سبک و خنک و رنگ‌های شاد، مدل‌های جدید و هیجان‌انگیزی رو وارد بازار کنن. یکی از ویژگی‌های بارز مانتوهای تابستونی امسال، استفاده از الگوها و طرح‌های مختلف مثل گلدار، راه‌راه و حتی طرح‌های هندسیه که حسابی محبوب شدن. مثلا مدل‌های گلدار خیلی طرفدار پیدا کرده و باعث شده ظاهرتون همیشه شاد و پرانرژی به نظر بیاد. اما اگر اهل سادگی هستید، نگران نباشید، چون مدل‌های ساده و شیک هم همیشه جاشون تو کمد لباس‌هاتون هست.

مدل مانتو تابستانی

*****

مانتو تابستانی زنانه زیبا

****

مانتو تابستانی زنانه زیبا

پارچه نخی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مانتوهای تابستونیه. این پارچه به خاطر جنس سبک و خنکش، خیلی مناسب روزهای گرم تابستونه. مانتوهایی که با پارچه نخی دوخته می‌شن، معمولاً راحتی و خنکی بیشتری دارن و به شما این امکان رو میدن که بدون نگرانی از تعریق زیاد، روزتون رو سپری کنید. امسال هم مدل‌های متنوعی از مانتوهای نخی وارد بازار شده که همشون جذاب و زیبان. بعضی از این مانتوها با طرح‌های گلدار و رنگ‌های شاد طراحی شدن که حسابی حال و هوای تابستون رو بهتون منتقل می‌کنن. از طرف دیگه، مانتوهای نخی ساده و تک رنگ هم همیشه جذابیت خودشون رو دارن و می‌تونید اون‌ها رو با انواع اکسسوری‌ها و کیف و کفش‌های مختلف ست کنید.

مدل مانتو تابستانی ابروبادی

****

مدل مانتو نخی ساده و شیک

****

مانتو تابستانی زنانه شیک

مانتوهای جلو بسته هم یکی دیگه از انتخاب‌های محبوب برای تابستون هستن. این مدل مانتوها به خاطر طراحی ساده و راحتشون، خیلی مناسب استفاده روزمره‌ان. مانتوهای جلو بسته معمولاً با دکمه یا زیپ بسته می‌شن و این موضوع باعث می‌شه که خیلی راحت و بی‌دردسر باشن. این مدل مانتوها هم می‌تونن با طرح‌های مختلف و رنگ‌های شاد و متنوع طراحی بشن که به ظاهر شما جذابیت بیشتری ببخشه. مثلاً می‌تونید یه مانتو جلو بسته با رنگ زرد یا سبز انتخاب کنید که هم حس و حال تابستون رو بهتون بده و هم تو گرما حسابی خنکتون کنه.

مدل مانتو نخی ساده

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

****

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

اگر دنبال یه مانتو ساده و شیک برای تابستون هستید، مانتوهای نخی ساده بهترین انتخابن. این مدل مانتوها با طراحی ساده و شیک، همیشه جذابیت خاص خودشون رو دارن و می‌تونید اون‌ها رو تو هر موقعیتی بپوشید. مانتوهای نخی ساده معمولاً با رنگ‌های خنثی مثل سفید، مشکی، کرم و طوسی طراحی می‌شن که خیلی راحت می‌تونید با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف ستشون کنید. این مانتوها علاوه بر اینکه خیلی خنک و راحتن، ظاهری مرتب و تمیز به شما میدن و می‌تونید با اعتماد به نفس بیشتری تو جمع حاضر بشید.

مدل مانتو تابستانی امسال

****

مدل مانتو تابستانی

****

همچنین بخوانید:  مدل چادر زنانه و دخترانه شیک و جدید برای خانم های محجبه
تاریخ انتشار: شنبه 16 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.