شومیز زنانه نخی گلدار | مدل های بسیار شیک با طرح های ساده و مجلسی رو ببینید

شومیز زنانه نخی گلدار

مدل شومیز نخی گلدار در اینستاگرام

وقتی حرف از شومیز زنانه نخی گلدار میشه، یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهن میاد شومیز نخی گلدار بلنده. این مدل شومیز، با قد بلندش به خوبی می‌تونه هم با شلوارهای تنگ و هم با شلوارهای گشاد ست بشه. طرح‌های گلدار روی پارچه نخی، نه تنها حس راحتی و خنکی رو به شما منتقل می‌کنه، بلکه ظاهری شاد و جذاب هم داره. فکر کنید یه روز گرم تابستونی، شما با یه شومیز نخی گلدار بلند و یه جفت صندل راحت بیرون برید. چقدر می‌تونه حال و هوای شما رو تغییر بده و شاداب‌تر کنه؟ این مدل شومیز به خصوص برای افرادی که دوست دارن لباس‌های بلندتر بپوشن و حس راحتی بیشتری داشته باشن، خیلی مناسبه.

مدل شومیز نخی

****

مدل شومیز گلدار با سارافون

****

مدل شومیز حریر گلدار

از طرف دیگه، این شومیزها به خاطر طول بلندشون می‌تونن به خوبی به عنوان یه لباس نیمه‌رسمی هم استفاده بشن. مثلاً برای یه مهمونی دوستانه یا یه دورهمی خانوادگی، می‌تونید این شومیز رو با یه شلوار جین یا حتی یه دامن بلند ست کنید و ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید. به علاوه، طرح‌های مختلف گلدار روی این شومیزها، امکان انتخاب بیشتری به شما میده تا با توجه به سلیقه‌تون، بهترین گزینه رو پیدا کنید.

مدل شومیز نخی جلو بسته

****

مدل شومیز نخی گلدار

*****

مدل شومیز نخی گلدار بلند

وقتی به اینستاگرام سر می‌زنید، پر از تصاویری از مدل‌های مختلف شومیز نخی گلدار هست. این مدل شومیزها به خاطر طرح‌های متنوع و شادابی که دارن، خیلی پرطرفدارن. اینفلوئنسرها و بلاگرهای مد، با استفاده از این شومیزها، استایل‌های مختلفی رو به نمایش میذارن که می‌تونید ازشون الهام بگیرید. از ترکیب این شومیزها با شلوارهای جین تا دامن‌های بلند، همه و همه در اینستاگرام به وفور پیدا میشه. یکی از خوبی‌های اینستاگرام اینه که می‌تونید ببینید بقیه چطور این شومیزها رو ست کردن و شما هم برای خودتون ایده بگیرید.

مدل شومیز گلدار

****

شومیز زنانه نخی گلدار

****

مدل شومیز گلدار با شلوار

مدل شومیز نخی جلو بسته یکی دیگه از مدل‌های محبوبه که خیلی‌ها دوستش دارن. این شومیزها به خاطر طراحی جلو بسته‌شون، یه ظاهر مرتب و تمیز به شما میدن. اگه دوست دارید یه استایل ساده و شیک داشته باشید، این شومیزها بهترین انتخاب هستن. از طرف دیگه، پارچه نخی این شومیزها باعث میشه که در طول روز حس خنکی و راحتی داشته باشید.

مدل شومیز حریر گلدار دو تیکه

****

مدل شومیز نخی گلدار

****

مدل شومیز نخی

یکی از ترکیب‌های همیشه جذاب و شیک، مدل شومیز گلدار با شلوار ساده است. این ترکیب به شما این امکان رو میده که با یه شومیز گلدار شاد و جذاب، و یه شلوار ساده و کلاسیک، یه استایل منحصر به فرد داشته باشید. شلوارهای ساده معمولاً از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید، خاکستری یا کرم هستن که به راحتی با هر نوع شومیزی ست میشن. این ترکیب به خصوص برای مواقعی که می‌خواید هم شیک و هم راحت باشید، خیلی مناسبه. مثلاً برای یه روز خرید، یا یه گردش توی پارک، این ترکیب عالیه. شومیز گلدار شما توجه همه رو جلب می‌کنه و شلوار ساده‌تون هم راحتی لازم رو براتون فراهم می‌کنه. به علاوه، این ترکیب خیلی سریع و راحت قابل آماده کردنه و شما همیشه می‌تونید روی این استایل حساب کنید.

مدل شومیز گلدار با شلوار ساده

****

شومیز زنانه نخی گلدار شیک

****

همچنین بخوانید:  مدل دامن جین کوتاه دخترانه؛ انتخابی عالی برای یک استایل شیک و اسپرت
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.