مدل هایی از شومیز گل گلی مجلسی برای استایل های خاص و شیک

شومیز گل گلی مجلسی

مدل شومیز نخی جلو بسته

چقد خوبه که این روزا شومیزای گل گلی مجلسی دوباره مد شده و همه جا می‌بینیمشون. یه مدل خیلی خاص و زیبا که تو هر موقعیتی می‌تونی بپوشیش و حسابی بدرخشی. شومیزای گلدار بلند زنونه این روزا حسابی ترند شده و می‌تونیم تو فروشگاه‌ها و حتی تو استایلای خیابونی هم ببینیمشون. از جشنای دوستانه گرفته تا مهمونیای رسمی، شومیز گل گلی مجلسی همیشه یه انتخاب عالیه.

مدل شومیز طرح دار جدید

****

شومیز گل گلی مجلسی

****

شومیز گل گلی مجلسی ساده

یکی از جذاب‌ترین مدلای شومیز، مدل شومیز طرح دار جدیده که حسابی طرفدار پیدا کرده. این شومیزا با طرحای متنوع و شاداب، روح تازه‌ای به کمد لباسامون می‌بخشن. از گلای رنگارنگ گرفته تا طرحای هندسی و مدرن، هرکسی می‌تونه طرح مورد علاقه‌شو پیدا کنه. مهم‌تر از همه، این شومیزا نه تنها زیبان بلکه خیلی هم راحتن و می‌تونیم تو روزمرگیامون ازشون استفاده کنیم.

مدل شومیز بلند مجلسی

****

مدل شومیز طرح دار

****

مدل شومیز گلدار بلند زنانه

شومیز نخی جلو بسته یکی دیگه از اون مدلای دوست داشتنیه که هم تو خونه و هم بیرون می‌تونیم بپوشیم. این شومیزا بخاطر جنس نخیشون خیلی خنکن و برای روزای گرم تابستون عالی‌ان. علاوه بر این، با شلوار جین یا یه دامن ساده ترکیبشون کنیم، استایلی راحت و شیک خواهیم داشت. شومیز نخی جلو بسته به خاطر سادگی و جذابیتش همیشه جزو انتخابای اولمونه.

مدل شومیز گلدار با سارافون

****

شومیز گل گلی مجلسی خوشگل

****

شومیز گل گلی مجلسی جدید

یکی از ترکیبای خیلی خوشگل و خاص شومیز گلدار با سارافونه. این ترکیب هم شیکه و هم خیلی راحت. می‌تونیم یه شومیز گلدار بلند رو با یه سارافون ساده یا حتی طرح‌دار بپوشیم و یه استایل خیلی جذاب و متفاوت بسازیم. این استایل برای روزای پاییزی و بهاری خیلی مناسبه و می‌تونیم با بوت یا کفشای راحتی ترکیبش کنیم. شومیز گلدار با سارافون یه گزینه عالی برای قرارای دوستانه یا حتی خرید روزانه‌ست.

مدل شومیز گلدار با شلوار

****

مدل شومیز گلدار بلند

****

مدل شومیز گلدار

اگه دنبال یه گزینه شیک و مجلسی هستیم، شومیز بلند مجلسی انتخاب فوق‌العاده‌ایه. این شومیزا با برشای خاص و پارچه‌های با کیفیتشون، یه استایل شیک و مجلسی به ما میدن. می‌تونیم با شلوار پارچه‌ای یا حتی یه دامن بلند ترکیبش کنیم و تو هر مجلسی بدرخشیم. شومیز بلند مجلسی برای مهمونیای رسمی یا حتی عروسی‌ها هم خیلی مناسبه و می‌تونیم با اکسسوریای شیک، استایلمون رو تکمیل کنیم.

مدل شومیز گلدار با شلوار ساده

****

شومیز گل گلی مجلسی جذاب

****

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل های لباس عروس لاکچری اروپایی و ایرانی شیک و جدید | مدل پرنسسی
تاریخ انتشار: شنبه 2 تیر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.