مطالب پر بازدید
مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد؛ با این مدل های خاص خیره کننده شوید

مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد؛ با این مدل های خاص خیره کننده شوید

مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد هنگامی که دعوت به جشن تولد اسپرت می‌شوید، انتخاب لباس مناسب می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. یک مدل …

استایل مینیمال چیه؟ | این مطلب مفید مخصوص علاقه مندان به مده

استایل مینیمال چیه؟ | این مطلب مفید مخصوص علاقه مندان به مده

استایل مینیمال چیه؟ در عصری که زندگی ما با انواع و اقسام اطلاعات و تجهیزات پیچیده احاطه شده، استایل مینیمال به عنوان یک …

تصاویر مدل ظرف عسل خوری؛ مدل های زیبا مخصوص صبحانه های ایرانی

تصاویر مدل ظرف عسل خوری؛ مدل های زیبا مخصوص صبحانه های ایرانی

مدل ظرف عسل خوری وقتی بحث از دورهمی‌ها و مجالس به میان می‌آید، انتخاب تزئینات و ظروفی که در آن‌ها استفاده می‌شود بسیار …

۱۵ مدل مانتو آبی رنگ شیک و جدید + مدل آبی آسمانی و مرجانی جذاب

مدل مانتو آبی رنگ

 مدل مانتو ابی کم رنگ

رنگ آبی پر طرفدار ترین رنگ در سر تا سر جهان است. لباس های دوخته شده و به دست آمده با این رنگ پارچه همیشه به خوبی نظرات افراد را به خود جلب میکنند. علاوه براین رنگ آبی به سادگی با بسیاری از رنگ ها ست میشود. این رنگ در پوشاک زنانه محبوبیت بسیار زیادی از آن خود کرده است به گونه ای که یکی از پر استقبال ترین مانتو ها در بازار پوشاک مانتوهایی به رنگ آبی هستند. امروز در این مطلب از سایت یتو قصد داریم با همراهی شما به بررسی انواع مدل مانتو آبی بپردازیم با ما همراه شوید.

مدل مانتو آبی آسمانی جدید

یک مانتو کتی سفید رنگ، جلو باز و کوتاه دیزاین شده با تکه دوزی های آبی رنگ و ست شده با شال و شلوار آبی و کیف و تاپ سفید رنگ.

ست مانتو آبی نفتی

تصویر متعلق به یک مدل مانتو آبی رنگ با پارچه راه راه مدل جلوباز و کوتاه است. این مانتوی فوق العاده جذاب همراه با اورال یا سرهمی و آبی رنگ و کیف و کفش سفید یک استایل بسیار راحت تابستانی ایجاد کرده است.

مانتو آبی کاربنی و سفید

مانتو مجلسی کتی آبی رنگ با دیزاین خطوط طلایی بر روی پارچه مانتو و کمربند. این مانتو برای شرکت در مجالس و مهمانی ها بسیار شیک و مناسب است.

مدل مانتو آبی کاربنی اینستاگرام

یک مدل مانتو آبی رنگ با دیزاین لوزی های کرمی رنگ، جلو بسته و کوتاه همراه با کمربند. این مانتو را میتوانید مطابق تصویر با شلوار، کیف و شال نقره ای ست کنید.

مدل مانتو آبی کلاسیک

عکس متعلق به یک مانتو سنتی آبی رنگ دوخته شده از پارچه طرح دار، جلو باز و کوتاه است. این مانتو باعث ایجاد یک استایل خاص و منحصر به فرد در شما میشود.

خرید مانتو آبی کاربنی

یک مدل مانتو آبی رنگ اسپرت، کوتاه و جلوباز.با دیزاین گل بر روی پارچه لباس. ست شده همراه با جین آبی و شال و شومیز سفید رنگ.

مانتو آبی مرجانی

تصویر متعلق به یک مدل مانتو آبی رنگ، کوتاه و جلو بسته با دیزاین جیب و کش در قسمت مچ است. این مانتو با شال و کفش سفید ست شده. انتخابی فوق العاده مناسب برای خانم هایی با استایل شیک و امروزی.

 

مدل مانتو رنگ آبی کاربنی

مانتو مجلسی کتی با پارچه گلدوزی شده، جلوباز و کوتاه ، ست شده همراه با شلوار و کیف سفید و کفش پاشنه بلند.

مدل مانتو رنگ آبی آسمانی

این مانتو پیشنهاد ما به افرادی با استایل های خاص و متفاوت است. مانتو به رنگ آبی کاربنی، جلو بسته با آستین های آزاد. این مانتو با شلوار نارنجی رنگ، شال آبی و کیف و کفش سفید ست شده است.

مدل مانتو رنگ آبی نفتی

مانتو مجلسی با پارچه طرحدار، کوتاه و جلو باز. مناسب برای خانم های امروزی و خوش سلیقه ست شده همراه با شلوار، کفش پاشنه بلند، شال . کیف سفید رنگ.

 

مدل مانتو رنگ آبی روشن

مانتوی خنک و جذاب تابستانی، کوتاه و جلو باز با آستین های طرحدار، میتوانید همانند تصویر این مانتو را همراه با شلوار، کفش، کیف و شال سفید رنگ ست کنید.

مدل مانتو رنگ آبی فیروزه ای

این استایل انتخابی فوق العاده برای دختر خانم های جوان است. مانتو کتی ساده آبی رنگ ست شده همراه جین بگ آبی و کیف و شال سرخابی.

مدل مانتو رنگ آبی تیره

یک استایل فوق العاده خاص و متفاوت تشکیل شده از مانتو آبی رنگ، کوتاه و جلو باز، ست شده با شلوار بگ پارچه ای سفید و شال قهوه ای رنگ.

 

مدل مانتو رنگ آبی دریایی

مدل مانتو آبی رنگ با دیزاین یقه، جیب و آستین های پاپیونی با پارچه متفاوت. مناسب برای خانم هایی با سلیقه منحصر به فرد و خاص.

مدل مانتو رنگ آبی درباری

آخرین تصویر این مجموعه مربوط به یک مانتو آبی رنگ بلند و جلو باز است. این مانتو با دیزاین گیپور سفید و لبه دوزی جذابیت بسیار زیادی به دست آورده است.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 6 تیر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.