مطالب پر بازدید
کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ اتو کردن لباس‌ها یکی از کارهایی است که برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب اجتناب‌ناپذیر است. این …

تصاویر مدل چیدمان سفره غذا؛ یک دیزاین فوق العاده زیبا با این مدل ها جالب

تصاویر مدل چیدمان سفره غذا؛ یک دیزاین فوق العاده زیبا با این مدل ها جالب

مدل چیدمان سفره غذا  سفره آرایی و چیدمان غذا یکی از مهم‌ترین جنبه‌های میزبانی در مجالس و مهمانی‌ها محسوب می‌شود. برای زنان ایرانی …

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی در دنیای مد و آسایش پاها، دمپایی طبی زنانه شیک جایگاه ویژه‌ای دارد. انتخاب یک جفت دمپایی طبی نه …

مدل لباس شیردهی شیک و جدید مجلسی و بلند مد امسال ۱۴۰۲

مدل لباس شیردهی

لباس شیردهی

دوران شیردهی یکی از پرچالش‌ترین و حساس‌ترین دوران زندگی مادران است. اما قرار نیست در این دوران به فکر استایل خود نباشید. لباس شیردهی دقیقاً همان چیزی است که شما را در دوران شیردهی خوش استایل و زیبا نگه می‌دارد. بیشتر مادران شیرده در این دوران به صورت مداوم مجبور هستند به کودک خود شیر دهند پس نمی‌توانند هر لباسی را به تن کنند. از این رو بیشتر طراحان لباس‌هایی را بدین منظور طراحی کرده‌اند تا این دوران برای زنان لذت بخش و بی‌دغدغه باشد. مدل‌های لباس شیردهی بسیار متنوع و جذاب است و شما از لباس زیر‌های مخصوص گرفته تا لباس مجلسی شیردهی و لباس روزمره را می‌توانید تهیه کنید تا راحت در هر مکان و زمانی به کودک خود شیر بدهید.

مدل لباس شیردهی بلند مدل لباس شیردهی ریون لباس شیردهی زیپ دار دیجی کالا

خانم‌هایی که نوزاد شیرخوار دارند معمولاً برای شیر دادن به نوزاد خود در میان جمعیت و مجالس با مشکل روبرو هستند که لباس شیردهی این مشکل را حل کرده است. در زیر به رایج‌ترین مدل‌های موجود اشاره می‌کنیم.

انواع مدل لباس شیردهی

انواع مدل لباس شیردهی

خانم‌هایی که بچه شیرده دارند همیشه در موقعیت‌های مختلف با مشکل شیر دادن به نوزاد مواجه هستند. اما لباس شیردهی می‌تواند تا حدودی نقش مؤثری در اتمام این مشکل داشته باشد. تونیک‌های جلو دکمه، پیراهن‌ها، شومیز‌های شیردهی، تیشرت‌ها و مانتو‌ها، بافت‌ها و پالتو‌ها، هودی و سویشرت و… همگی مدل‌هایی هستند که به صورت تخصصی برای ایام شیردهی طراحی شده است.

هر کدام از این مدل‌ها از پارچه‌های ضخیم و نازک دوخته می‌شوند تا به راحتی بتوان متناسب با شرایط اب و هوایی مدل مناسب را انتخاب کرد. شما می‌توانید برخی از مدل‌های مد نظر خود را به خیاطان حرفه‌ای بدهید تا برایتان بدوزند اما مدل‌های آماده زیادی هم هستند که شما قبل خرید می‌توانید پرو کنید و در صورت پسندیدن ان را خریداری کنید.

لباس شیردهی با توجه به جنس، موقعیت استفاده، فصل استفاده، مدل و حتی رنگ دسته‌بندی می‌شود. این دسته‌بندی انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. در بیشتر مدل‌ها روی سینه و یا در قسمت پهلو از زیپ یا دکمه استفاده می‌شود تا بتوان در هر موقعیتی کودک را به راحتی شیر داد.

مدل تونیک شیردهی

مدل تونیک شیردهی

شما در دوران شیردهی نه می‌توانید لباس‌های دوران بارداری را بپوشید و نه می‌توانید لباس‌های قبل بارداری را استفاده کنید. لباس شیردهی از مدل تونیک برای این دوران بسیار راحت است. تونیک‌ها قد زیاد بلندی ندارند و معمولاً روی قسمت یقه دکمه می‌خورند. این دکمه‌ها در پشت گردن یا قسمت جلو یقه‌زده می‌شود.

مدل لباس شیردهی زیپ دار لباس شیردهی دیجی کالا کانال لباس شیردهی

لباس‌های شیردهی طرح‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید حتی در دوران شیردهی خود شیک پوش‌تر از همیشه باشید کافی است در انتخاب طرح لباس مورد نظرتان برای این دوران حساسیت‌های لازم را به خرج دهید. شیک پوشیدن در دوران شیردهی باعث می‌شود تا اعتماد به نفس مادران افزایش پیدا کند و افسردگی بعد از زایمان به سراغ آن‌ها نیاید. پس تونیک‌های زیبا با رنگ‌های شاد را در این روز‌های حساس فراموش نکنید.

تی شرت شیردهی

تی شرت شیردهی

 

برای دوران شیردهی حتماً باید لباسی انتخاب شود که دقیقاً مطابق با نیاز این دوران طراحی شود. لباس شیردهی دو تکه گزینه بسیار رایج و پرطرفداری است که برای سبک کژوال و روزمره بسیار کاربردی است. تی شرت‌های دوتیکه به نوعی طراحی شده‌اند که در قسمت سینه برش دارند و به راحتی می‌توان بدون اینکه تی شرت را در بیاورید به کودک خود شیر دهید.

شومیز شیردهی

شومیز شیردهی

اگر در دوران شیردهی می‌خواهید برای مهمانی‌های خانوادگی استایلی زیبا داشته باشید لباس شیردهی مدل شومیز می‌تواند انتخابی فوق‌العاده باشد. شومیز‌ها بسیار خلاقانه و زیبا طراحی شده‌اند و از جنس‌های زیبا و لطیفی دوخته می‌شوند. شومیز‌های هم معمولاً دو تکه هستند و مادران به راحتی با جدا کردن تکه بالایی می‌توانند به فرزند خود شیر بدهند.

شومیز‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و با توجه به جنس و مدلی که دارند به راحتی در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند. برخی از مدل‌های شومیز در قسمت کمر به پایین دارای چین هستند این مدل‌ها روی سینه دارای دکمه هستند و دکمه‌ها جلوه زیبایی به این لباس می‌دهند.

لباس شیردهی اسپرت

لباس شیردهی اسپرت

لباس شیردهی اسپرت به هیچ وجه نباید زیاد جذب و تنگ باشد چون به سینه‌ها فشار می‌آورد و باعث ترشح ناخودآگاه شیر می‌شود. لباس‌های اسپرت به صورت ست بلوز و شلوار مخصوص شیردهی طراحی می‌شوند و روی قسمت سینه به صورت مخفی زیپ یا دکمه‌زده می‌شود تا برای شیردهی راحت باشد. لباس‌های اسپرت شیردهی در جنس‌های نخ پنبه، دورس و… دوخته می‌شود تا هم راحت باشد و هم ایجاد حساسیت نکند.

مانتو شیردهی

مانتو شیردهی

قطعاً شیر دادن به نوزاد در فضای بیرون کمی مشکل است. اما اگر لباس شیردهی مناسب را برای محیط بیرون خانه استفاده کنید این دغدغه را نخواهید داشت. پوشیدن مانتو‌های معمولی کار شیردهی را برای شما سخت می‌کند. از این رو پانچ‌ها و مانتو‌هایی بدین منظور طراحی شده‌اند. این مدل‌ها آزاد و راحت هستند و قسمتی از لباس برای شیردهی با دکمه یا زیپ باز و بسته می‌شود. فرم یقه و آستین‌ها در این لباس کاملاً راحت است و شما در هر جایی که باشید می‌توانید آزادانه کودک خود را شیر دهید.

مدل مجلسی

لباس مجلسی شیردهی

لباس شیردهی مجلسی آیتمی نیست که فراموش شود. چون زنان شیرده هم باید در مجالس و مهمانی‌های مهم با استایلی شکیل و زیبا حاضر شوند. قرار نیست به خاطر شیردهی پوشیدن لباس‌های مجلسی را کنار بگذارید بلکه می‌توانید با پوشیدن مدل‌های مجلسی جلوه‌ای زیبا داشته باشد. مدل‌های مجلسی لباس شیردهی عمدتاً از پارچه‌های ظریف مانند ابریشم و ساتن و یا حریر طراحی می‌شوند و روی آن‌ها از تزیینات منجوق کاری یا نگین کاری استفاده نمی‌شود تا برای کودک آزار دهنده نباشد.

جنس پارچه و مدل برش‌ها در این سبک لباس اهمیت زیادی دارد و بیشتر طراحان برای مدل مجلسی بیشتر روی برش‌ها کار می‌کنند. این لباس‌ها معمولاً در قسمت پهلو یا قسمت روی سینه باز و بسته می‌شوند تا شیردهی راحت انجام شود.

مدل لباس شیردهی اینستا مدل لباس شیردهی مجلسی

لباس شیردهی متناسب با فصل

همه‌ی افراد هنگام خرید لباس شیردهی به تناسب جنس و مدل لباس با فصل پوشش توجه می‌کنند و جنس‌های نازک و خنک را برای فصل‌های گرم و جنس‌های ضخیم را برای روز‌های سرد انتخاب می‌کنند. جنس‌های حریر، نخی، لینن، شانتون و… بهترین گزینه برای لباس‌ها تابستانه است. اما مدل‌های پشمی، میکرو، بافت، جین، کتان و… بیشتر برای پاییز و زمستان کارایی دارند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.