۱۰ مدل دامن کلوش چین دار + مدل دامن کلوش مجلسی

مدل دامن کلوش

دامن کلوش بلند مجلسی

دامن ها می توانند برای داشتن یک استایل خیره کننده به شما کمک کنند. دامن های کلوش یکی از شیک ترین مدل های دامن هستند که علاوه بر استایل های روزمره از آنها می توانید برای استایل های مجلسی نیز استفاده کنید. این دامن های جذاب با تنوع بسیار زیادی که دارد برای هر سلیقه ای مناسب خواهند بود. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل دامن کلوش برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این دامن های بسیار شیک با ما همراه شوید.

مقدار پارچه برای دامن نیم کلوش

اولین تصویر مربوط به یک مدل دامن کلوش به رنگ آبی تهیه شده از جنس حریر با آستری به رنگ آبی. مناسب برای استفاده در فصل تابستان.

دامن نیم کلوش

یک مدل دامن زنانه تهیه شده از حریر با دیزاین گلدوزی های نارنجی و سبز در کنار آستری به رنگ کرمی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

الگوی دامن تمام کلوش چین دار

دامن زنانه تهیه شده از پارچه حریر طوسی رنگ به شکل کلوش با دیزاین نگین های ستاره ای شکل و آستری به رنگ طوسی.

دامن نیم کلوش بلند مجلسی

استایل زنانه مجلسی بسیار شیک شامل دامن نیمه کلوش به رنگ سبز تیره با دیزاین کمربند و ست شده با شومیز سبز رنگ با دیزاین یقه چین دار. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی رنگ.

انواع دامن کلوش مجلسی

تصویر مربوط به یک مدل دامن زنانه بلند کلوش دوخته شده از پارچه کرپ به رنگ کرمی ست شده با شومیز قهوه ای رنگ و کلاه حصیری لبه دار.

الگوی دامن کلوش اروپایی

ست دامن کلوش قهوه ای رنگ بلند در کنار شومیز کرمی رنگ با آستین های پفی و گیپور. این ست جذاب در کنار کلاه حصیری و کفش پاشنه بلند مشکی استفاده شده.

 مدل دامن نیم کلوش بلند

دامن ترک تهیه شده از پارچه با کیفیت به رنگ سبز به شکل کلوش ست شده با شومیز ساده به رنگ سفید. مناسب برای خانم هایی با استایل به روز.

مدل دامن کلوش میوه

اگر به دنبال یک استایل مجلسی و خیره کننده هستید این استایل برای شما مناسب خواهد بود. دامن زنانه کلوش به رنگ مشکی ست شده با شومیز به رنگ قرمز تهیه شده از پارچه شاین.

مدل دامن کلوش مجلسی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دامن کلوش کرمی رنگ بلند دوخته شده از پارچه کرپ است. این دامن با یک مدل شومیز مجلسی کرمی رنگ تهیه شده از پارچه حریر شاین ست شده.

همچنین بخوانید:  عکس های لباس شب اروپایی؛ لباس های جذاب و خاص مناسب دختر خانوم ها
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.