مدل دامن مجلسی شیک و لاکچری + مدل کلوش و ساده

مدل دامن مجلسی

مدل دامن مجلسی بلند مشکی

هنگام انتخاب لباس مجلسی برای شرکت در مجالس و مراسم های مختلف شما با دنیایی از تنوع روبرو هستید، که ممکن است تا حد زیادی گیج کننده باشد. انواع پیراهن ها، استایل های سرهمی، شومیز ها و دامن ها همگی بخش کوچکی از میزان تنوع موجود در لباس های مجلسی هستند. اما جای نگرانی نیست ما قصد داریم به شما در انتخاب یک لباس مجلسی و یک استایل شیک با استفاده از دامن کمک کنیم. در این مطلب از سایت یتو ما برای شما آلبومی از انواع مدل دامن مجلسی آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل دامن مجلسی شیک

اولین تصویر مربوط به یک  مدل دانت مجلسی و تاپ مجلسی ست است. این تاپ و دامن با استفاده از کش و دوخت کلوش در لبه های آستین و قسمت پایینی دامن به خوبی تزیین شده اند.

مدل دامن مجلسی زنانه

یک مدل دامن مجلسی فوق العاده شیک و جذاب دوخته شده به شکل بلند و چین دار با استفاده از پارچه سنتی و روشن. ست شده با کفش پاشنه بلند مشکی و تاپ سفید.

مدل دامن مجلسی دخترانه

دامن مجلسی دوخته شده از پارچه طرح دار سفید مشکی با دیزاین چین در لبه های دامن. مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و امروزی.

مدل دامن مجلسی کوتاه

اگر به دنبال یک استایل مجلسی شیک و فوق العاده به روز هستید این مدل دامن برای شما مناسب است. دامن دوخته شده از پارچه حریر بلند همراه با آستری.

مدل دامن مجلسی جدید

این استایل برای خانم های محجبه بسیار مناسب خواهد بود. دامن بلند مجلسی کلوش و قهوه ای رنگ ست شده با یک مدل شومیز آستین بلند گلدار و صندل قهوه ای.

مدل بلوز دامن لاکچری

استایل اسپرت دخترانه بسیار دوست داشتنی شامل دامن جین و چاک دار مجلسی کت کوتاه و کتونی سفید رنگ. انتخابی عالی برای دختر خانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل بلوز دامن مجلسی جدیــد اینستا

عکس مربوط به ست دامن مجلسی مشکی رنگ با دیزاین چاک در قسمت جلویی و تاپ مجلسی مشکی رنگ فوق العاده خاص و دوست داشتنی در کنار هم.

مدل دامن بلند کرپ

دامن مشکی حریر کلوش دوخته شده از پارچه با خال خال های سفید. این دامن برای حضور در مهمانی های مختلف و مجلسی بسیار مناسب است. دیزاین شده با کمربند کشی.

مدل دامن جدید

دامن کوتاه کلوش به رنگ سبز دوخته شده از پارچه حریر. این دامن را مطابق تصویر با یک مدل شومیز زنانه صورتی رنگ ست کنید.

مدل دامن کوتاه خوشگل

دامن مجلسی دخترانه بسیار دوست داشتنی به رنگ آبی. بلندی این دامن تا وسط ساق پا استو با یک مدل صندل مجلسی بسیار شیک ست شده است.

شیک ترین بلوز دامن مجلسی بلند

ست شومیز سفید و یک مدل دامن مجلسی سرخابی در کنار هم باعث ایجاد این استایل مجلسی بسیار خیره کننده شده است.

مدل دامن میدی مجلسی

دامن مجلسی بلند و قهوه ای رنگ دوخته شده از پارچه مرغوب ترک با دوام بسیار بالا. این دامن با استفاده از شومیز کراواتی کرم رنگ به شکل بسیار زیبایی دیزاین شده.

 مدل دامن بلند شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دامن مجلسی کوتاه و دخترانه به رنگ نارنجی است. این دامن بسیار دوست داشتنی با یک مدل شومیز حریر آستین بلند صورتی ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل چیدمان میز یلدا؛ چیدمان های لاکچری برای خانم های خوش سلیقه
تاریخ انتشار: پنج شنبه 19 مرداد 1402

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. رهگذر آگوست 12, 2023 at 6:13 ب.ظ

    از مدلهای قشنگتون خیلی ممنونیم

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.