۱۰ مدل انگشتر نقره زنانه نگین دار + مدل های مینیمال و جذاب

مدل انگشتر نقره

عکس انگشتر نقره دخترانه

زیورآلات تاثیر بسیار زیادی در استایل افراد از خود برجای خواهند گذاشت، گاهی انتخاب یک اکسسوری مناسب می تواند برای تکمیل استایل شما به شکلی بسیار خاص و جذاب کافی باشد. انگشتر ها اغلب از محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان برخوردار هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل انگشتر نقره را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

انگشتر نقره زنانه ارزان قیمت

اولین تصویر مربوط به یک مدل انگشتر نقره با دیزاین نگین های مربعی و نگین های ریز در کنار هم است. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل انگشتر نگین دار زنانه دست ساز

انگشتر زنانه تهیه شده از جنس نقره با دیزاین نگین آبی رنگ و یک ردیف نگین های مستطیلی قرار گرفته در کنار هم. این انگشتر انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

انگشتر نقره مردانه

این انگشتر برای استفاده در استایل های مجلسی بسیار مناسب خواهد بود. انگشتر زنانه نقره ای رنگ با دیزاین نگین های نقره ای قرار گرفته در کنار هم.

قیمت انگشتر نقره تک نگین زنانه

این انگشتر با دیزاین خاص خود محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. حلقه با دیزاین نگین های نقره ای در کنار انگشتر تک نگین با دیزاین نگین های مربعی.

انگشتر نقره جدید

یک مدل انگشتر نقره مناسب برای خانم های جوان به شکل حلقه با دیزاین نگین های نقره ای و انگشتر تک نگین با دیزاین نگین دایره ای شکل و نگین های نقره ای کوچکتر.

انگشتر نقره زنانه مجلسی

تصویر مربوط به دو مدل انگشتر نقره یکی به شکلی باریک با دیزاین نگین های قلبی شکل و یک مدل به شکل پهن تر با دیزاین نگین های به شکل گل در کنار هم.

 مدل انگشتر نقره زنانه نگین دار

انگشتر نقره زنانه با دیزاین کارتیر و نگین های ریز قرار گرفته بر روی انگشتر. انتخابی عالی  برای خانم های خوش سلیقه.

مدل انگشتر نقره زنانه

مجموعه ای از انگشتر های نقره با دیزاین مینیمال به شکل رینگ ساده و ظریف، شاخ گوزن، دم ماهی و مهره های نقره ای قرار گرفته در کنار هم.

مدل انگشتر نقره مردانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل انگشتر از جنس نقره با دیزاینی بسیار خاص به شکل ماه، مهره های قرار گرفته در کنار هم و انگشتر بزرگ دایره ای شکل با دیزاین خطوط موازی.

همچنین بخوانید:  مدل دستبند کاپلی؛ یک اکسسوری زیبا برای زوج های جوان
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.