مطالب پر بازدید
راه های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر؛ این نکات مفید رو از دست ندین

راه های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر؛ این نکات مفید رو از دست ندین

راه های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر راه‌های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر، یکی از دغدغه‌هایی است که اغلب کسانی که از محصولات …

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری؛ آیا آرایش کردن در دوران بارداری مجاز است؟

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری؛ آیا آرایش کردن در دوران بارداری مجاز است؟

مضرات آرایش کردن در دوران بارداری  همه ما می‌دانیم که دوران بارداری یکی از حساس‌ترین دوران‌ها برای هر خانمی است. به خصوص وقتی …

چرا کودکان نیاز به مرطوب کننده دارند؟ | نکاتی که باید درباره پوست حساس نوزادان بدانید

چرا کودکان نیاز به مرطوب کننده دارند؟ | نکاتی که باید درباره پوست حساس نوزادان بدانید

چرا کودکان نیاز به مرطوب کننده دارند؟ همیشه از خودمون می‌پرسیم چرا پوست بچه‌ها به سرعت خشک می‌شه و چه چیزی می‌تونه بهشون …

مدل انگشتر طلا

مدل انگشتر طلا مدل انگشتر طلا جدید مدل انگشتر طلا بدون نگین

انتخاب مدل انگشتر طلا می‌تواند برای بیشتر خانم‌های یک خرید لذت بخش و مفرح باشد. برای انتخاب یک انگشتر مناسب باید به یک سری از فاکتور‌ها توجه کنید. انگشتر یکی از پر استفاده‌ترین زیورآلات در بین گروه‌های سنی مختلف به حساب می‌آید که هم مردان و هم زنان می‌توانند دست‌های خود را مدل‌های مناسب و زیبا زینت ببخشند.

انگشتر طلا از دیرباز تاکنون جزء زیورآلات محبوب محسوب می‌شود. بیشتر طراحان انواع مدل‌ها در سبک‌های مختلف را طراحی می‌کنند تا بیشتر افراد بتوانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارند بتوانند بهترین مدل را انتخاب کنند. برخی از انگشتر‌ها با توجه به کاربردشان دسته‌بندی می‌شوند. مثلاً انگشتر‌های دخترانه، انگشتر کودکانه، انگشتر نامزدی، مدل‌های عقد و… همه و همه پرکاربردترین مدل‌هایی هستند که در بازار موجود هستند.

مدل انگشتر طلا بر اساس سایز انگشت

مدل انگشتر طلا بر اساس سایز انگشت انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی

 

بهترین مدل انگشتر طلا مدلی است که متناسب با سایز انگشتتان باشد. اگر انگشتان بلند و کشیده‌اید دارید بهتر است از مدل‌های نگین گرد استفاده کنید. این مدل‌ها به زیبایی روی انگشت‌های کشیده می‌نشیند. اما اگر انگشت‌های کوتاهی دارید انگشتر با نگین‌های طولی، نگین‌های لوزی شکل، مدل‌های اشک یا مستطیل گزینه مناسبی برای شما است.

اما در کنار این‌ها اگر انگشت‌های تپلی دارید بهترین انتخاب برای شما انگشتر با نگین‌های لوزی شکل، گرد یا خوشه‌ای است. این مدل‌ها انگشت‌ها را کشیده نشان می‌دهند. برای دست‌های کوچک و بزرگ هم طرح مناسبی طراحی شده است. اگر دست‌ها شما بزرگ است بهتر است از انگشتر‌های با نگین بزرگ استفاده کنید. اگر انگشتر شما کوچک باشد جلوه خوبی روی دست‌ها ندارد. اما اگر دست‌های شما کوچک است انگشتر‌های نگین قلبی، لوزی، مربعی و یا بیضی روی دست شما بسیار زیبا است.

انواع مدل انگشتر طلا

انواع مدل انگشتر طلا انگشتر طلا ظریف بدون نگین مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه

انگشتر‌ها به طور کلی در دو دسته نگین دار و بدون نگین هستند. مدل انگشتر طلا نگین دار و بدون نگین از تنوع بالایی برخوردار است. در کنار این‌ها انگشتر‌های با طرح آویز، انگشتر‌های تک نگین، انگشتر‌های ترکیبی، انگشتر با طرح‌های ماه تولد، انگشتر با طرح رینگ‌های جذاب، مدل‌های ساده و نگین دار، انگشتر قلبی، مدل‌های فانتزی و… تنها بخش کوچکی از کلکسیون‌های انگشتر هستند.

مدل نامزدی

انگشتر طلا نامزدی انگشتر درشت طلا با قیمت قیمت انگشتر طلا 18 عیار زنانه

مدل انگشتر طلا برای مراسم نامزدی یکی از پر تقاضا‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. افرادی که در شرف ازدواج هستند حتماً برای مراسم نامزدی یا نشان خود از یک انگشتر طلا استفاده می‌کنند. مدل‌های این انگشتر‌ها بسیار متنوع است. بر اساس سبک عروس خانم می‌توانید از مدل‌های مینیمال یا مدل‌های نگین دار ریز یا درشت استفاده کنید. انتخاب انگشتر نامزدی کاملاً سلیقه‌ای است و شما بر اساس بودجه خود می‌توانید بهترین نمونه را خریداری کنید.

مدل انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی و اسپرت

مدل انگشتر طلا بزرگ زنانه مجلسی و اسپرت انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت انگشتر طلا ظریف

با توجه به اینکه مدل انگشتر طلا در معرض دید قرار دارد در نتیجه باید بتوانید انگشتری را انتخاب کنید که کاملاً برازنده‌ی انگشتان و استایل شما باشد. شما برای یک قرار رسمی یا یک قرار مهمانی و یا برای یک مجلس عروسی می‌توانید مدل‌های مناسب با طرح اختصاصی را انتخاب کنید. طرح‌های فانتزی، طرح‌های مینیمال، طرح‌های کارتیر و… امروزه نظر بیشتر دختران جوان را به خود جلب کرده است. این طرح‌ها برای استایل‌های اسپرت و روزمره گزینه رایجی هستند. اما اگر بخواهید در یک مجلس مجلل حاضر شوید بهتر است زیورآلاتی را استفاده کنید که سنگین‌تر هستند. انگشتر‌هایی که دارای نگین‌های درشت و ظاهری مجلل دارند بهترین انتخاب برای این مراسمات هستند.

مدل طرح رینگ یا تعهد

مدل طرح رینگ یا تعهد انگشتر طلا جدید انگشتر طلا زنانه جدید

مدل انگشتر طلا رینگ یا تعهد بدون نگین است. این انگشتر‌ها طراحی ساده‌ای دارند و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. معمولاً انگشتر‌های رینگ به صورت ست برای نشان دادن تعهد و تاهل استفاده می‌شوند. این مدل در رنگ‌های سفید و گلد طراحی می‌شود. با توجه به وزن مناسب و سبک سادای که این مدل دارد به راحتی در موقعیت‌های مختلف کاری، ورزشی، روزمره، مجالس رسمی و… قابل استفاده است. شما می‌توانید این حلقه را همراه با یک انگشتر تک نگین زیبا هم استفاده کنید که در کنار هم جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت.

مدل انگشتر طلا طرح کوکتل

مدل انگشتر طلا طرح کوکتل قیمت انگشتر طلا نگین دار

اگر اکسسوری‌های بزرگ و پر زرق و برق باب میل شماست مدل انگشتر طلا کوکتل انتخابی شایسته برای شما خواهد بود. این مدل اندازه‌ای بزرگتر از سایز سایر انگشتر‌ها دارد و با نگین‌ها و مروارید‌های درشت تزئین شده است. شما می‌توانید این انگشتر‌ها را در مراسمات و مهمانی‌های مجلل استفاده کنید. شاید استفاده از این سبک به صورت روزمره کمی اذیت‌کننده باشد.

مدل انگشتر طلا ست

مدل انگشتر طلا ست عکس انگشتر طلا قیمت انگشتر طلا 18 عیار زنانه انگشتر طلا دیجی کالا

مدل انگشتر طلا ست مخصوص عروس و داماد‌ها است. این ست‌ها در طرح‌های یکسان با سایز‌های مختلف طراحی می‌شوند. ست‌ها در مدل‌های ساده، نگین دار، تراش خورده، جواهر، برلیان و… طراحی می‌شوند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ست‌های رنگ سفید را انتخاب کنند. اما ست‌ها گلد هم همچنان طرفداران خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به سبک و سلیقه‌ی خود زیباترین ست را انتخاب کنید. حتی شما می‌توانید ست مورد نظر خود را سفارش دهید و اسم یا تاریخ عقد خود را داخل انگشتر حکاکی کنید.

مدل ماه تولد

مدل انگشتر ماه تولد

اگر طرفدار طرح‌های فانتزی و خاص هستید حتماً مدل انگشتر طلا طرح ماه تولد را انتخاب کنید. زیورآلاتی که به صورت اختصاصی برای ماه‌های تولد طراحی می‌شوند برای انواع مناسبت‌ها و دورهمی‌های مختلف مناسب هستند. شما می‌توانید این مدل را برای هدیه روز تولد به دوستان و یا اعضای خانواده خود هدیه دهید. برای طراحی این مدل‌ها از سنگ‌های مخصوص ماه تولد استفاده می‌شود که روی این سنگ‌ها حکاکی‌های بخصوصی انجام می‌شود و با طلا قاب گرفته می‌شود.

انواع مدل‌های انگشتر طلا ترند و پرطرفدار در دنیا

مدل انگشتر طلا تأثیر زیادی روی زیبایی دستان شما دارد. برخی از برند به قدری روی طراحی و کیفیت کار کرده‌اند که در سطح جهانی شناخته شده هستند. در صنعت مد و فشن مدل‌های مختلفی وجود دارند که با انتخاب آن‌ها می‌توانید جذابیت و زیبایی را به صورت همزمان در کنار خود داشته باشید. مدل‌های ترندی که این روز‌ها در بیشتر گالری به چشم می‌خورد شامل طرح تیفاتی، کارتیه، البرنادو، سولیتر، ونکلیف و لوئی ویتون است. این مدل‌ها در زمره گرانترین و لوکس‌ترین زیور آلاتی هستند که در سراسر جهان محبوب و پر طرفدار هستند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 27 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.