۱۰ مدل مانتو راحتی پاییزی شیک + مدل های نخی ساده

مدل مانتو راحتی

مدل مانتو تابستانی دخترانه اسپرت جدید

مانتو ها اصلی ترین آیتم در استایل خانم های ایرانی هستند. تنوع در طرح، مدل و جنس مانتو ها باعث میشود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند یک مانتو مناسب برای خود انتخاب کند. یکی از بهترین مدل های مانتو انواع مانتو های راحتی هستند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل مانتو راحتی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو راحتی تهیه شده به شکل کوتاه و جلو بسته از پارچه لنین با طرح های سنتی است. این مانتو با شلوار جین آبی رنگ ست شده.

مانتو تابستانی شیک

مانتو سبز رنگ بلند و جلو بسته دخترانه با آستین های سه ربع و پاکتی. مدلی بسیار راحت و تابستانی ست شده با شلوار مام استایل و کتونی دخترانه.

مدل مانتو نخی ساده و شیک

استایلی بسیار شیک و راحت شامل شومیز نخی لنین ست شده با دامن لنین کلوش در کنار کتونی و کیف سفید. استایلی مناسب برای تابستان.

مدل مانتو تابستانی اسپرت

مانتو جلو بسته به رنگ صورتی با دیزاین آستین های مچی و کلوش ست شده با شلوار جذب سفید و شال طرح دار صورتی رنگ.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

این مانتو برای استفاده در استایل های پاییزی مناسب خواهد بود. مانتو بلند و جلو بسته به رنگ قهوه ای در کنار شلوار جین آبی جذب و نیم بوت سفید دخترانه.

مدل مانتو تابستانی ابروبادی

تصویر مربوط به یک استایل راحت و تابستانی به رنگ  کرمی است. این استایل شامل مانتو کوتاه و جلو بسته در کنار شلوار بگ کرمی و کیف نارنجی رنگ است.

 مدل مانتو تابستانی امسال

از این مدل مانتو در استایل های راحت و خنک تابستانی خود استفاده کنید. مانتو بلند و جلو بسته به رنگ سبز با دیزاین طرح بر روی پارچه لباس. ست شده با کیف کوچک به رنگ سفید.

مدل مانتو راحتی تابستانی

مانتو راحت و بلند دوخته شده به شکل جلو بسته از پارچه طوسی با راه راه سفید. این مانتو جذاب و راحت با کیف، کفش و شال سفید ست شده.

مدل مانتو راحتی جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو راحتی به رنگ سرخابی به شکل کوتاه و جلو بسته در کنار شلوار لنین کرمی رنگ است. این استایل با کتونی و کیف کرمی تکمیل شده.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن مجلسی لاکچری؛ خاص پسند ها این مدل ها را از دست ندهید
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.