مدل مانتو کرم رنگ شیک و لاکچری + مدل های مجلسی و اسپرت

مدل مانتو کرمی

مدل مانتو کرم رنگ اینستاگرام

در هنگام ایجاد یک استایل شیک انتخاب رنگ مناسب از اصلی ترین بخش ها است. کرمی رنگی پرطرفدار در بین بانوان هنگام انتخاب لباس است، که محبوبیت آن در اصل به دلیل ست شدن آسان این رنگ با دیگر رنگ ها خصوصا طوسی، سفید و مشکی به وجود آمده. مانتوهای کرم، امسال با استقبال بسیار زیادی رو به شدند که باعث تبدیل این رنگ مانتو به یکی از ترند های بسیار محبوب شد. اگر شما جزو خانم هایی با سلیقه به روز و بر اساس اصول مد هستید، با ما همراه شوید تا به بررسی انواع مدل مانتو کرمی بپردازیم.

مانتو کرم اسپرت

تصویر متعلق به یک مانتو اسپرت کرم رنگ است. این مانتو با یقه انگلیسی، کمربند و جیب دیزاین شده. میتوانید این شلوار را با جین آبی روشن ست کنید.

مانتو کرم مجلسی

مانتو تابستانی به رنگ سفید با تکه دوزی کرمی رنگ. این مانتو با صندل، شلوار و شال کرم ست شده است. یک ست مناسب برای استایل های روزمره.

مانتو کرمی ساده

ست مانتو و شلوار کرم رنگ، یک استایل دخترانه بسیار شیک. این ست با کتونی و کیف قهوه ای و شال کرمی ست شده است.

مانتو کرم مشکی

یک مانتو بلند، کرمی و جلو باز ست شده با شلوار، کراپ، کفش و کیف کرم رنگ. استایلی مجلسی و فوق العاده برازنده برای خانم های خوش سلیقه.

 مدل مانتو کرم قهوه ای مجلسی

مانتو عبایی بلند، جلو بسته و کرمی با آستین های مچی، این مانتو با پارچه سنتی بر روی یقه و آستین دیزاین شده. انتخاب عالی برای استایل های تابستانی.

مانتو کرم جلو باز

مانتو اسپرت کرم رنگ مناسب برای خانم های دانشجو. مانتو بلند، جلو بسته و دیزاین شده با جیب. میتوانید این مانتو را مانند تصویر با جین جذب مشکی و کتونی سفید ست کنید.

مدل مانتو کرمی

تصویر مربوط به یک مانتو بلند تابستانی با پارچه خامه دوزی کرم رنگ است. مانتو جلو بسته، بلند، با آستین های کش در ناحیه مچ و بسیار شیک، این مانتو با کتونی، شال سفید و شلوار لی آبی روشن استایل جذابی ایجاد کرده است.

مدل مانتو کرمی کوتاه

یک ست مانتو و شلوار کرم رنگ با دیزاین نخ مکرومه. مانتو این ست کوتاه، جلو باز و بسیار شیک است. این ست می تواند انتخابی مناسب برای خانم های جوان و خوش پوش باشد.

مدل مانتو کرم رنگ

یک مدل مانتو کیمونو جلو باز کرم رنگ با لبه دوزی طوسی و یقه دیزاین شده با پارچه سنتی، این مانتو با شلوار جذب پارچه ای مشکی ست شده. با انتخاب این مانتو یک استایل خاص و دلنشین برای خود ایجاد کنید.

مدل مانتو کرم قهوه ای جدید

اگر طرفدار استایل های ساده هستید این مانتو پیشنهاد ما به شما است. مانتو کرم رنگ، بلند و جلو باز. دیزاین شده با نوار های سفید رنگ، ست شده همراه با کتونی سفید و پیراهن راه راه سفید و آبی.

 

همچنین بخوانید:  مدل لباس چین دار مجلسی و اسپرت + مدل شیک عروسکی

 

مانتو کرمی بلند

مانتو بسیار خاص با برش و دوخت متفاوت به رنگ کرمی، با دیزاین پارچه سنتی قرمز و لبه دوزی های سفید.

مدل مانتو کرم نارنجی

ست مانتو و شلوار کرمی بسیار شیک و جذاب طبق اصول مد روز. مانتو این ست کوتاه و جلو بسته است. این ست با صندل سفید و شال پلنگی یک استایل بسیار دلنشین ایجاد کرده.

مدل مانتو کرم رنگ مجلسی

یک استایل تابستانی و جذاب زنانه شامل مانتو کرم رنگ با پارچه طرح دار و شلوار بوت کات چاک دار، ست شده با کفش تابستانی و شال قهوه ای.

مدل مانتو کرم با خرج کار
تصویر متعلق به یک استایل مجلسی لاکچری و بسیار زیبا است. مانتو کتی ست شده با شلوار و شال کرم رنگ و کیف و کفش سفید.

تاریخ انتشار: شنبه 3 تیر 1402

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. عاطفی ژوئن 26, 2023 at 1:01 ب.ظ

    خیلی عالی قشنگن

  2. ناشناس ژوئن 26, 2023 at 2:17 ب.ظ

    همه زیبا هستن

  3. ناشناس ژوئن 27, 2023 at 2:06 ق.ظ

    چیه یاکوتاه یا جلوباز

  4. ناشناس ژوئن 27, 2023 at 9:06 ق.ظ

    خیلی شیک ممنون

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.