۱۰مدل استایل پاییزی دخترانه + تیپ پاییزی دخترانه نوجوان

مدل استایل پاییزی

استایل پاییزی دخترانه با پافر

استایل های پاییزی جزو جذاب ترین استایل ها هستند. تنوع و طراحی بسیار شیک لباس های پاییزی باعث شده تا استایل های مربوط به این فصل از جذابیت و طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشند. ما در این مطلب ده مدل استایل پاییزی فوق العاده شیک را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل های خاص و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

تیپ پاییزی دخترانه نوجوان

اولین تصویر مربوط به یک مدل استایل پاییزی شامل کت چهارخانه سبز رنگ ست شده با کیف، شلوار و شال کرمی رنگ. استایلی مناسب برای مجالس و مکان های رسمی.

استایل پاییزی با دامن

کت چهارخانه سفید و مشکی کوتاه و جلو باز ست شده با شلوار جذب، کیف ، تیشرت و شال مشکی رنگ. مناسب برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

استایل پاییزی دانشجویی

کت کوتاه و جلو باز به رنگ مشکی و سفید در کنار شلوار جین و تیشرت یه رنگ مشکی. این استایل برای خانم های جوان و علاقه مند به استایل های منحصر به فرد و خاص.

استایل پاییزی مردانه

استایلی اسپرت و پاییزی مناسب برای دخترخانم های نوجوان. کت چهارخانه با ترکیب رنگ بنفش و سفید دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز ست شده با شلوار لی آبی روشن و کتونی.

تیپ پاییزی دخترانه اسپرت

تصویر مربوط به یک مدل استایل پاییزی راحت مناسب برای استفاده روزمره شامل بارانی سبز رنگ کوتاه در کنار جین آبی و شال و کیف به رنگ قهوه ای.

استایل پاییزی دخترانه با هودی

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید این استایل پاییزی برای شما مناسب خواهد بود. کت جین کوتاه و جلو باز در کنار شلوار جین آبی زاپ دار و شومیز سفید رنگ.

 استایل پاییزی خارجی

پافر قهوه ای رنگ چرمی کوتاه و جلو بسته ست شده با کیف و شلوار جذب به رنگ کرمی و کلاه قهوه ای رنگ. این استایل انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه خواهد بود.

مدل استایل پاییز

یک مدل استایل مناسب برای فصل پاییز شامل کت چهارخانه کوتاه و جلو بسته با ترکیب رنگ آبی و سفید در کنار شلوار جین آبی مام استایل و کتونی سفید دخترانه.

مدل استایل پاییزی دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک استایل مناسب برای فصل پاییز شامل بارانی کرمی کوتاه و جلو باز ست شده با شلوار پارچه ای ، شال و کیف کرم رنگ.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن لی زنانه؛ خوشگل ترین مدل های ژورنالی
تاریخ انتشار: جمعه 7 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.