مدل شومیز پاییزه جدید و باکلاس + مدل های ضخیم و کاربردی

مدل شومیز پاییزه

مدل شومیز پاییزی ضخیم چهارخانه

هنگام دوخت شومیز ها از انواع مختلف پارچه استفاده میشود، همین خود باعث شده تا کاربرد و تنوع این مدل لباس تا حد زیادی افزایش پیدا کند. شومیز های پاییزی که اغلب از پاره های ضخیم دوخته میشوند یکی از محبوب ترین آیتم ها در استایل های پاییزی هستند. از این شومیز ها در زیر کاپشن یا پالتو نیز می توان استفاده کرد. ما در این مطلب به معرفی انواع مدل شومیز پاییزه میپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل های شیک و جذاب با ما همراه شوید.

مدل شومیز دخترانه پاییزه جدید</p

اولین تصویر مربوط به یکی از شیک ترین مدل های شومیز پاییزه به رنگ قهوه ای است. این شومیز با دیزاین زیره سفید رنگ به شکل پیراهن یکی از جذاب ترین مدل ها برای داشتن استایلی اسپرت و جذاب است.

مدل شومیز پاییزی دخترانه 14012

شومیز پاییزه کوتاه جلو بسته به رنگ زرد مناسب برای استفاده در استایل های پاییزی. ست شده با شلوار بگ و شال سورمه ای در کنار کتونی های سفید.

مدل شومیز پاییزی 1401</p

این شومیز بسیار جذاب پاییزی به رنگ زرد از پارچه مخمل کبریتی دوخته شده و با استفاده از گلدوزی در قسمت یقه لباس دیزاین شده.

مدل شومیز پاییزی دخترانه

یک مدل شومیز پاییزی سبز رنگ با دیزاین پارچه چهارخانه به عنوان پیراهن زیر شومیز. مناسب برای خانم های خوش سلیقه و شیک پوش.

مدل شومیز پاییزی دخترانه نوجوان

از این مدل شومیز میتوانید برای استایل های مجلسی خود نیز استفاده کنید. دوخته شده از پارچه کبریتی به رنگ نارنجی با دیزاین لبه دوزی در قسمت پایین شومیز.

مدل شومیز پاییزی زنانه

مدل شومیز مناسب برای فصل پاییز دوخته شده از پارچه به رنگ سورمه ای به شکل کوتاه و جلو باز با دیزاین نگین در قسمت یقه شومیز. مناسب برای خانم های میانسال.

مدل شومیز پاییزی مجلسی</p

اگر به استایل های خاص و منحصر به فرد علاقه دارید این شومیز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شومیز کرمی دوخته شده به شکل شنل با دیزاین لبه دوزی های منگوله مانند و سنتی.

مدل شومیز پاییزی جدید</p

اگر طرفدار استایل های اسپرت هستید این شومیز برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. دوخته شده از پارچه بسیار با کیفیت با دیزاین چرم در آستین ها و کمربند لباس. موجود در دو رنگ طوسی و زرشکی.

مدل تونیک با پارچه آنغوره

تصویر مربوط به یک مدل شومیز بسیار جذاب به رنگ کرمی است. این شومیز پاییزی را می توانید مانند تصویر با شلوار کرمی لنین ست کنید.

مدل لباس با پارچه آنغوره طرح دار

مدل و دوخت جذاب این شومیز آن را به یکی از پرطرفدار ترین مدل های پاییزی تبدیل کرده. شومیز سبز رنگ با دیزاین لبه های سفید به شکل پیراهن و بند در قسمت آستین لباس.

مدل شومیز با پارچه آنغوره </p

برای خانم های علاقمند به استایل های ساده و مینیمال این باففتنی جذاب می تواند یک انتخاب مناسب باشد. شومیز پاییزه سفید رنگ با دیزاین یقه به رنگ مشکی.

شومیز پاییزه چهارخونه

مدل شومیز پاییزه تهیه شده از پارچه کتان سبز رنگ طرح دار به شکل کوتاه و جلو باز. ست شده با شلوار مشکی و تیشرت سفید.

مدل شومیز پاییزه جدید </

شومیز دوخته شده از پارچه طرح دار کرمی به شکل کوتاه و جلو بسته، مناسب برای ست شده با شلوار و شال به رنگ سفید.

 مدل شومیز با پارچه ضخیم

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز پاییزی دوخته شده به شکل کوتاه و جلو بسته با دیزاینی بسیار ساده به شکل پاپیون در قسمت مچ و آستین ها.

همچنین بخوانید:  مدل دامن بلند توری زنانه؛ دامن های جذاب و خاص تابستونی 2024
تاریخ انتشار: شنبه 11 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.