۱۰ مدل طلا ظریف دخترانه + مدل شیک و لاکچری ساده

مدل طلا ظریف

گردنبند طلا ظریف دخترانه

زیورآلات همیشه یکی از آیتم های پرطرفدار و بسیار تاثیرگذار در بین بانوان هستند. تاثیر زیورآلات در استایل های بانوان به حدی است که ممکن است یکی از آنها به تنهایی برای تکمیل و روح بخشیدن به استایل شما انتخابی عالی و مناسب باشد. بسیاری از بانوان علاقه زیادی به زیورآلات طلا ظریف دارند و به نوعی زیبایی و سادگی را در کنار هم دنبال میکنند. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل طلا ظریف می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

قیمت گردنبند طلا دخترانه

اولین تصویر مربوط به یک سرویس مدل طلا ظریف است. این سرویس از طلا سفید تهیه شده و شامل گردنبند، گوشواره و دستبند بوده و دیزاین این سرویس طلا به شکل شکوفه های قرار گرفته در کنار هم است.

پلاک زنجیر طلا ظریف

نیم ست طلا زنانه ظریف تهیه شده از طلای زرد رنگ شامل گوشواره و گردنبند دو لاین در کنار هم. این نیم ست با دیزاین آویز های برگ مانند دیده میشود.

انواع گردنبند طلا دخترانه

یکی از جذاب ترین نیم ست های ظریف با دیزاین آویز های پروانه و زنجیر در کنار همف تهیه شده از طلای زرد به شکلی بسیار جذاب و شیک.

مدل گردنبند طلا بزرگ عربی

این نیم ست جذاب برای دختر خانم های جوان و نوجوان یک انتخاب عالی و کاربردی خواهد بود. پلاک و گوشواره هایی طلایی رنگ با دیزاینی شبیه به دختر بالرین.

طلای ظریف و ارزان

ظریف و در عین حال زیبا توصیفی مناسب برای این مدل انگشترها خواهد بود. سه مدل انگشتر طلا دخترانه با دیزاین قلب، کلید موسیقی و لوزی در کنار هم.

طلای ظریف دیجی کالا

از این مدل طلا ظریف برای هدیه به عزیزانتان استفاده کنید. دستبند طلا دخترانه با دیزاین پلاک طلا قرار گرفته در قسمت وسط دستبند.

جدیدترین مدل گردنبند طلا

زیبایی و ظرافت این گردنبند باعث جذابیت بیش از حد آن شده. زنجیر دو لاین ظریف شامل پلاک به شکل گل و مروارید. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل طلا ظریف جدید

دو مدل پابند دخترانه ظریف تهیه شده از جنس طلا به رنگ زرد با دیزاین گل لوتوس و چهار پر در کنار هم به شکلی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی.

مدل طلا ظریف دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل طلا ظریف به شکل گردنبند است. این گردنبند با زنجیری نازک و پلاک به شکل اسب دیده می شود.

 

همچنین بخوانید:  مدل گردنبند چند زنجیری؛ خانم های خوش سلیقه این مدل ها رو از دست ندهید
تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.