۱۰ مدل سرویس طلا با نگین کاری + مدل سرویس طلا عروس

مدل سرویس طلا

مدل سرویس طلا ظریف

از زمان های قدیم تا به امروز خانم ها همواره به استفاده از زیورآلات علاقه زیادی دارند. امروزه زیورآلات عضوی مهم در ایجاد استایل های مختلف و تکمیل آنها به شکلی درست و بسیار زیبا هستند. زیورآلات طلا به دلیل ارزشمندی و طراحی خاصی که دارند محبوبیت زیادی بین خانم ها به دست آورده اند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل سرویس طلا را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل سرویس طلا جدید

تصویر اول مربوط به یک مدل سرویس طلا است. این سرویس لاکچری به شکل کارتیر تهیه و طراحی شده و شامل گوشواره، گردنبند و دستبند میباشد.

سرویس طلا عروس جدید

یک مدل سرویس طلا تهیه شده از طلا سفید با دیزاین نگین کاری شامل گردنبند، دستبند و گوشواره. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

سرویس طلا زنجیری

سرویس طلا سفید بسیار شیک و لاکچری مناسب برای عروس خانم های جوان شامل گردنبند، گوشواره و دستبند.

سرویس طلا اسپرت زنانه

عکس مربوط به سرویس طلا سفید شامل گردنبند، دستبند و گوشواره است. این سرویس شامل مربع هایی با دیزاین نگین های ظریف در کنار هم است.

سرویس طلا سنگین

یکی از شیک ترین و لاکچری ترین مدل های سرویس طلا سفید مناسب برای عروس خانم های جوان و خوش سلیقه. این سرویس شامل، گردنبند، گوشواره و دستبند است.

سرویس طلا اسپرت

سرویس طلا با دیزاینی بسیار جذاب به رنگ  طلایی شامل گردنبند، گوشواره و دستبند تهیه شده از مربع های کوچک در کنار هم.

سرویس طلا ارزان

اگر به زیورآلات طلا ظریف علاقه دارید این سرویس بسیار جذاب برای شما مناسب خواهد بود. تهیه شده از طلا به شکل زنجیر و حلقه های ظریف.

قیمت سرویس طلا عروس

تصویر مربوط به یک سرویس طلا بسیار خیره کننده از جنس طلا به شکل کارتیر با دیزاین نگین کاری شامل گردنبند، دستبند و گوشواره های آویزی. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

 سرویس طلا جدید بدون نگین

آخرین عکس مربوط به یک سرویس زنانه تهیه شده از طلا سفید و زرد به شکل مربع های کوچک و بزرگ در کنار هم. شامل دستبند، گردنبند و گوشواره.

همچنین بخوانید:  انگشتر جدید | معرفی جدیدترین مدل‌های انگشتر طلای شیک و مینیمال دخترانه
تاریخ انتشار: شنبه 25 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.