مطالب پر بازدید
مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه؛بهترین مدل ها برای درخشیدن در هر مراسمی

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه؛بهترین مدل ها برای درخشیدن در هر مراسمی

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه تا حالا شده واسه یه مهمونی خاص دعوت بشید و اولین چیزی که به ذهنتون می‌رسه این باشه …

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ | تکنیک‌ های اتوکشی برای پارچه‌ های سخت

کدوم لباس ها سخت اتو میشوند؟ اتو کردن لباس‌ها یکی از کارهایی است که برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب اجتناب‌ناپذیر است. این …

مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد؛ با این مدل های خاص خیره کننده شوید

مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد؛ با این مدل های خاص خیره کننده شوید

مدل لباس مجلسی کوتاه برای تولد هنگامی که دعوت به جشن تولد اسپرت می‌شوید، انتخاب لباس مناسب می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. یک مدل …

۱۰ مدل مو دم اسبی جدید اینستاگرام + مدل مو دم اسبی پف دار

مدل مو دم اسبی

 مدل موی دم اسبی برای صورت کشیده

داشتن یک مدل موی جذاب در زمان شرکت در مجالس و مهمانی های مختلف یکی از تاثیرگذار ترین آیتم ها در استایل شما خواهد بود. اگر موهای بلندی داشته باشید پیدا کردن مدل موهای متفاوت برای شما مناسب تر خواهد بود. یکی از جذاب ترین دیزاین های مو حتی برای استفاده به شکل روزمره مدل دم اسبی است. این دیزاین در عین سادگی حالتی جذاب به چهره شما خواهد داد. ما در این مطلب از سایت یتو به بررسی انواع مدل مو دم اسبی می پردازیم. برای آشنایی و انتخاب از بین این مدل ها باما همراه شوید.

مدل مو دم اسبی برای عروس

اولین تصویر مربوط به یک مدل مو دم اسبی فوق العاده جذاب است. این مدل با اضافه کردن مو به قسمت پایینی موها تکمیل شده و با استفاده از موها در اطراف کش باعث زیباتر به نظر رسیدن آن شده.

مدل مو دم اسبی برای عروسی

از این دیزاین مو در طول روز برای فرار از کلافگی در زیر مقنعه و روسری نیز می توانید استفاده کنید. موها به شکلی ساده بالا سر بسته شده و دو تکه مو در قسمت جلویی صورت قرار گرفته.

مدل موی دم اسبی برای صورت گرد

دیزاینی ساده و در عین حال بسیار زیبا برای تزیین موها هنگام شرکت در مجالس مختلف. موها با فرق کج به شکل دم اسبی بسته شده و از چند مروارید سفید برای تزیین آنها استفاده شده.

مدل موی دم اسبی نیمه باز

تصویر مربوط به یک مدل دیزاین مو دم اسبی بلند است. در این مدل قسمت جلویی موها به شکل خامه ای تزیین شده و به پشت موها برای زیبا تر شدن آن مو اضافه شده.

مدل مو دم اسبی پف دار

دیزاینی ساده و بسیار آسان مناسب برای استفاده روزمره. این مدل برای موهای نسبتا بلند مناسب بوده و دو تکه مو در قسمت جلوی صورت قرار گرفته.

مدل مو دم اسبی با فرق کج

مدل مو ساده و دخترانه مناسب برای دیزاین مو های بلند. در این مدل موها به شکل دم اسبی بسته شده و قسمت پایینی موها با استفاده از دستگاه فر شده.

 

مدل مو دم اسبی جلو خامه ای

عکس مو دم اسبی دخترانه با دیزاین بافت در قسمت جلوی سر و فر کردن مو در قسمت پشت سر. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مو دم اسبی مجلسی جدید اینستاگرام

اگر از طرفداران دیزاین مو های خاص هستید این دیزاین برای شما مناسب خواهد بود. موها بسته شده به شکل بافت در قسمت پشت سر و دم اسبی بافته شده.

مدل موی دم اسبی شیک برای عروسی

آخرین تصویر مربوط به یک دیزاین مو دخترانه دم اسبی است. این مدل بر روی موهای فر انجام شده و با گل سر های مرواریدی دیزاین شده.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 3 مهر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.