۱۰ مدل ناخن فانتزی دخترانه شیک بلند + ناخن دخترانه تابستانی

مدل ناخن فانتزی

مدل کاشت ناخن دخترانه شیک بلند

داشتن ناخن های مرتب همیشه باعث زیباتر به نظر رسیدن دستان شما خواهد شد. برای خانم ها خصوصا امروزه داشتن ناخن هایی جذاب یکی از معیار های زیبایی محسوب میشود. به منظور داشتن ناخن های مرتب و شیک امروزه روش های زیادی به وجود آمده که در هر کدام از آنها می توان با انتخاب یک طرح دلخواه باعث جذاب تر شدن دست انخود شوید. ما امروز آلبومی از انواع مدل ناخن فانتزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

طرح ناخن فانتزی عروسکی

اولین تصویر مربوط به یک مدل ناخن فانتزی و کوتاه به شکل مربعی است. این دیزاین بسیار زیبا با قرار گیری لاک های مختلف و شاد در کنار هم تکمیل شده.

مدل کاشت ناخن دخترانه جدید

یک مدل دیزاین ناخن دخترانه بسیار شیک انجام شده بر روی ناخن های بلند و تیز به شکل فانتزی با دیزاین شخصیت های کارتونی .

طرح ناخن دخترانه تابستانی

این دیزاین برای دختر خانم های نوجوان و جوان بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. دیزاین به شکل شخصیت های کارتونی با رنگ بندی بسیار شاد و دوست داشتنی.

مدل کاشت ناخن دخترانه فانتزی

یکی از شیک ترین دیزاین های ناخن زنانه به رنگ صورتی با طراحی های عروسکی و جذاب . انجام شده بر روی ناخن های کوتاه و مربعی.

طراحی ناخن فانتزی اینستاگرام

یک مدل دیزاین ناخن فانتزی و بسیار دوست داشتنی با طراحی بسیار خاص انجام شده بر روی ناخن های بلند و مستطیلی شکل. مدلی زیبا با ترکیب رنگ شاد.

کاشت ناخن دخترانه اسپرت

از این دیزاین برای داشتن ناخن های خیره کننده استفاده کنید. مدل ناخن فانتزی دخترانه با طراحی لاک ساده و بستنی با ترکیب رنگ سفید و صورتی در کنارهم.

 طرح ناخن دخترانه کیوت

عکس مربوط به یک دیزاین ناخن فانتزی و ساده است. این دیزاین ناخن کوتاه و مربعی با طراحی مینیمال خود محبوبیت زیادی بین خانم ها دارد.

مدل ناخن فانتزی ساده

اگر به دنبال داشتن ناخن هایی با دیزاین خاص هستید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. ناخن بلند و گلدانی با دیزاین میکی موس. انتخابی عالی برای خانم های خاص پسند.

 

همچنین بخوانید:  مدل ناخن کروم هفت رنگ و صدفی + دیزاین های کروم خاص

مدل ناخن فانتزی شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین ناخن پلنگی با ترکیب رنگ صورتی و آبی است. دیزاین فانتزی و خاص این ناخن آن را به انتخابی عالی برای شما تبدیل کرده.

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.