مدل کت پاییزه اسپرت و مجلسی + مدل های پشمی و فوتر

مدل کت پاییزه

مانتو پاییزه

کت های پاییزی یکی از آیتم های بسیار دوست داشتنی در استایل های مناسب برای فصول سرد تر سال هستند. این کت ها اغلب از پارچه های ضخیم مثل فوتر و سوییت دوخته میشوند. تنوع زیاد در پارچه و مدل این لباس ها باعث شده تا در استایل مختلف بتوان از آن ها استفاده کرد. در این مطلب آلبومی از انواع مدل کت پاییزه برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مدل کت پشمی زنانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل کت پاییزه است. این کت طوسی رنگ به شکل جلو بسته و کوتاه دوخته شده و با شلوار جذب و نیم بوت مشکی ست شده.

مدل کت زنانه

یک مدل کت پاییزه زنانه چهارخانه دوخته شده به شکل جلو باز و کوتاه با دیزاین کمربند در لبه آستین ها. ست شده با شلوار جین مشکی و نیم بوت های چرمی.

مدل کت زمستانی دخترانه اسپرت

کت زنانه کوتاه و جلو بسته دوخته شده از پارچه فوتر به شکل کیمونو با دیزاین کمربند موجود در سه رنگ قهوه ای، مشکی و سفید. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل کت زمستانی زنانه

کت پاییزه یاسی رنگ دوخته شده از جنس پارچه فوتر به شکل کوتاه و جلو بسته با کمربند و جیب. این کت جذاب با شلوار جین مشکی و کلاه ست شده.

کت پاییزه مردانه

کت مجلسی زنانه مناسب برای فصل پاییز دوخته شده از پارچه ضخیم به شکل کوتاه و جلو باز. با دیزاین لبه دوزی های سنتی. ست شده با کیف و شال سفید.

کت زمستانی زنانه کوتاه

کت سبز پاییزه جلو باز و کوتاه دوخته شده از پارچه سوییت با دیزاینی بسیار ساده و دوست داشتنی. ست شده با لگ مشکی و شال موهر.

 کت پاییزه زنانه دیجی کالا

کت پاییزه چهارخانه کوتاه مناسب برای استایل های اسپرت دوخته شده به شکل کوتاه و جلوباز. انتخابی عالی برای خانم های جوان و خوش سلیقه.

مدل کت پاییزه دخترانه

کت پاییزه زنانه کرمی رنگ با دیزاین یقه انگلیسی کرمی و مشکی همراه کمربند در لبه آستین ها. یقه این لباس از ترکیب پارچه کرمی و مشکی دوخته شده.

مدل کت پاییزه جدید

آخرین تصویر مربوط به یک مدل کت پاییزه زنانه چهارخانه ترکیبی از رنگ زرد و قهوه ای. دوخته شده به شکل کوتاه و جلو باز. ست شده با شلوار دمپا گشاد و کیف کرمی.

همچنین بخوانید:  مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک؛ زیبایی و سادگی را باهم داشته باشید
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.