مدل ناخن کروم هفت رنگ و صدفی + دیزاین های کروم خاص

مدل ناخن کروم

مدل ناخن کروم صدفی

داشتن ناخن های مرتب و زیبا برای خانم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه برای دیزاین ناخن ها از روش های مختلفی استفاده میشود. روش هایی مثل کاشت، ژلیش و لمینت همگی برای تزیین ناخن های شما کاربردی و مناسب خواهند بود. یکی از دیزاین های محبوب بین خانم های امروزی استفاده از لاک کروم است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل ناخن کروم را آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل ناخن کروم سفید

اولین تصویر مربوط به یک مدل ناخن کروم است. این دیزاین ناخن به رنگ صورتی ترکیبی از لاک صورتی و کروم در کنار هم است.

 مدل ناخن کروم صدفی

یک مدل دیزاین ناخن انجام شده بر روی ناخن های تیز و نسبتا بلند. لاک مشکی دیزاین شده با استفاده از کروم سفید رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

لاک کروم صدفی

دیزاین ناخن کروم صدفی رنگ انجام شده بر روی ناخن های بادامی شکل. این دیزاین بسیار شیک و ساده برای خانم های جوان انتخابی عالی خواهد بود.

انواع کروم ناخن

لاک سبز دیزاین شده با کروم انتخابی عالی برای داشتن ناخن هایی شیک و جذاب خواهد بود. این دیزاین بر روی ناخن های کوتاه مستطیلی انجام شده.

مدل ناخن کروم صورتی

اگر به دیزاین های شیک و ساده علاقه دارید، این مدل دیزاین انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. لاک مستطیلی نسبا بلند به رنگ مشکی دیزاین شده با لاک کروم.

لاک کروم بال مگسی

تصویر مربوط به یک مدل لاک کروم صورتی رنگ ساده و در عین حال بسیار جذاب است. انتخابی عالی و بسیار زیبا برای خانم های خوش سلیقه.

مدل ناخن کرومی کیتی

یک مدل دیزاین ناخن ساده و مینیمال کوتاه با لاک کروم شاین صدفی. این مدل دیزاین ناخن برای خانم های جوان و میانسال انتخابی عالی خواهد بود.

لاک کروم صورتی کمرنگ

یک مدل دیزاین ناخن انجام شده بر روی ناخن های مستطیلی شکل و کوتاه با استفاده از لاک کروم صدفی و شاین است. این دیزاین برای عروس خانم های جوان نیز انتخابی عالی خواهد بود.

کاشت ناخن کروم هفت رنگ

آخرین تصویر مربوط به یک مدل ناخن کروم صورتی رنگ دخترانه انجام شده بر روی ناخن های کوتاه و دایره ای شکل است. انتخابی عالی برای خانم هایی با استایل شیک و خاص.

همچنین بخوانید:  آموزش آرایش صحیح ابرو متناسب با استایل چهره | آموزش کامل آرایش ابرو با مداد و ژل
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.