مدل طراحی ناخن پاییزی ساده و شیک + مدل مینیمال و خاص

مدل طراحی ناخن پاییزی

مدل طراح ناخن پاییز

داشتن ناخن هایی مرتب و جذاب به خودی خود می تواند تا حد زیادی باعث افزایش اعتماد به نفس در بانوان شود. امروزه با رواج ناخن های کاشت طراحی های زیادی برای این مدل ناخن ها ارائه شده اند، و شما می توانید بر اساس سلیقه خود یک مدل دوست داشتنی برای خود انتخاب کنید. امروز در این مطلب از سایت یتو ما قصد داریم به بررسی انواع مدل طراحی ناخن پاییزی بپردازیم. برای آشنایی با این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل طراحی ناخن پاییزی جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل طراحی ناخن پاییزی فوق العاده جذاب است. این دیزاین ناخن که با ترکیبی از رنگ های صورتی، نارنجی و کرمی انجام شده برای ست شدن با استایل های پاییزی انتخاب مناسبی خواهد بود.

مدل ناخن پاییزی 1402

یک مدل ناخن بادامی کوتاه با دیزاین پاییزی ایجاد شده با استفاده از رنگ های سبز، نارنجی، مشکی و سفید. مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و امروزی.

طرح ناخن پاییزی 1402

یکی از جذاب ترین دیزاین های ناخن پاییزی به رنگ نارنجی ساده در کنار طراحی روباه بر روی ناخن های بلند و مربعی شکل.

طرح ناخن پاییزی جدید

اگر به دنبال یک مدل دیزاین ناخن پاییزی خاص و منحصر به فرد هستید این سبک طراحی ناخن برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. ایجاد شده با ترکیبی از رنگ ها نارنجی و سفید بر روی ناخن های کوتاه و مربعی.

طرح ناخن پاییزی بچه گانه

دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک انجام شده با استفاده از لاک ساه نارنجی بر روی ناخن های مربعی شکل و کوتاه.

طرح ناخن پاییزی ساده

این مدل دیزاین ناخن به دلیل رنگ بندی مناسبی که دارد برای فصل پاییز انتخاب مناسبی سوب میشود. ناخن های گلدانی شکل با ترکیب رنگی سبز نارنجی و زرد در کنار یکدیگر.

طرح ناخن پاییزی مینیمال

طراحی ناخن به شکلی خاص مانند پروانه که دو بال آن بر روی دو ناخن طراحی شده و در کنار آن از لاک نارنجی ساده برای دیزاین ناخن ها استفاده شده.

ژلیش ناخن پاییزی

ناخن های مربعی شکل با طراحی بسیار ماهرانه پاییزی مناسب برای خانم هایی با سلیقه خاص و منحصر به فرد ایجاد شده با استفاده از لاک های سبز، کرمی، مشکی و نارنجی مات در کنار یکدیگر.

 طرح ناخن پاییزی 2023

آخرین تصویر مربوط به یک مدل دیزاین ناخن نارنجی و سفید با طراحی گل های آفتابگردان است. انجام شده بر روی ناخن های گرد و کوتاه دخترانه.

همچنین بخوانید:  انواع تناژ لاک ناخن آجری رنگ مناسب پوست‌های سبزه برای فصل پاییز
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.