مدل شال و کلاه بافتنی جدید + مدل های خاص اینستاگرامی

مدل شال و کلاه

کلاه دخترانه مجلسی

یکی از جذاب ترین آیتم ها در فصل زمستان برای زیباتر کردن استایل های پاییزی و زمستانی استفاده از شال و کلاه های ست است. این شال و کلاه های بافتنی علاوه بر مقاومت و محافظت در برابر سرما می توانند تا حد زیادی باعث خاص تر و دلنشین تر شدن استایل های شما شود. همچنین مدل ها و رنگبندی های متفاوت آن ها باعث شده تا هرکسی با هر سلیقه ای مدل دلخواه خود را داشته باشد.برای آشنایی بیشتر با انواع مدل شال و کلاه های دخترانه و زنانه با ما همراه شوید.

شال و کلاه دخترانه بچه گانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه به رنگ طوسی است. مدلی مناسب برای خانم های خوش استایل در فصل پاییز.

آموزش بافت کلاه دخترانه جدید با دو میل

از این مدل شال و کلاه برای داشتن یک استایل پاییزی شیک استفاده کنید. شال و کلاه طوسی رنگ دخترانه با بافتی بسیار شیک و جذاب.

مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه جدید

شال و کلاه دخترانه صورتی رنگ مناسب برای فصل پاییز و زمستان. این کلاه با گلوله خز دار آویز شده در قسمت بالایی کلاه.

مدل شال و کلاه دخترانه جدید

این کلاه و شال برای خانم های محجبه در فصل پاییز و زمستان مناسب خواهد بود. شال و کلاه سفید رنگ مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

ست شال و کلاه بافتنی

مدل شال و کلاه دخترانه سفید رنگ مناسب برای دختر خانم های خوش سلیقه. بافت بسیار ماهرانه با دیزاین آویز در قسمت انتهایی کلاه.

مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه بچه گانه

این شال و کلاه برای دختر خانم های جوان و نوجوان بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. دو رنگ شال و کلاه دخترانه به رنگ آبی و صورتی با دیزاین خز در قسمت بالایی کلاه.

 مدل شال و کلاه دانشجویی

شش مدل کلاه بافتنی بسیار دوست داشتنی مناسب برای فصول سرد سال. تنوع و رنگ بندی متنوع این کلاه ها باعث جذابیت بیش از حد این مدل ها شده.

مدل شال و کلاه دخترانه جدید

یک مدل کلاه و شال دخترانه به رنگ سرمه ای با دیزاینی ساده و در عین حال بسیار دوست داشتنی و شیک.

مدل شال و کلاه دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک کلاه و شال دخترانه با ترکیب رنگ سفید و آبی است. دیزاین و طراحی خاص این کلاه آن را به انتخابی مناسب برای خانم های جوان تبدیل کرده.

همچنین بخوانید:  تصاویر ۱۰ مدل ست کت کوتاه و سارافون زنانه را ببینید + کت و سارافون بلند مجلسی
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.