مدل نیم بوت زنانه شیک و جدید + مدل اسپرت و مجلسی

مدل نیم بوت زنانه

مدل نیم بوت زنانهچرم

با شروع فصل های پاییز و زمستان نیاز به نیم بوت و بوت در بین خانم ها تا حد زیادی افزایش پیدا میکند. این کفش ها پاها را از شر سرما حفظ میکنند. تنوع بسیار بالا در نیم بوت ها باعث استفاده گسترده آنها در تمام رده های سنی شده. به عنوان محبوب ترین مدل می توانیم نیم بوت های چرمی را در نظر بگیریم که مورد پسند بیشتر خانم ها هستند. ما در این مطلب از سایت یتو آلبومی از به روز ترین انواع مدل نیم بوت زنانه را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل نیم بوت زنانه جدید

یک مدل نیم بوت زنانه چرمی به رنگ کرمی با دیزاینی ساده و تهیه شده به شکل پاشنه بلند. زیره بازیک و پاشنه نازک این کفش باعث شده تا از آن بیشتر برای استفاده در استایل های مجلسی استفاده شود.

عکس بوت دخترانه

مدل نیم بوت زنانه چرمی به رنگ مشکی با دیزاین ساده و زیره تخت. این مدل با تزیین سگک طلایی رنگ انتخابی شیک و مناسب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان خواهد بود.

قیمت نیم بوت زنانه چرم تبریز

اگر از طرفداران استایل های اسپرت هستید این مدل نیم بوت برای شما مناسب خواهد بود. نیم بوت به شکل کتونی ساق دار به رنگ سفید مناسب برای دختر خانم های جوان.

نیم بوت دخترانه شیک

تصویر مربوط به یک مدل بسیار شیک از نیم بوت های زنانه است. مدل مشکی رنگ از جنس چرم بسیار مرغوب با پاشنه بلند و زیپ قرار گرفته در قسمت کناری نیم بوت.

نیم بوت چرم زنانه

این مدل برای خانم هایی با استایل های شیک و رسمی انتخابی مناسب خواهد بود. تهیه شده از جنس چرم قهوه ای رنگ با دیزاینی بسیار شیک و دوست داشتنی.

قیمت نیم بوت زنانه مجلسی

راحتی و کیفیت بسیار بالای این مدل آن را به انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل تبدیل کرد. نیم بوت تهیه شده از چرم طبیعی به رنگ قهوه ای با زیره مناسب و زیپ قرار گرفته در قسمت داخلی نیم بوت.

خرید نیم بوت زنانه ارزان دیجی کالا

محبوب ترین مدل بین خانم های جوان مربوط به این تصویر است نیم بوت اسپرت موجود در دو رنگ سفید و مشکی با دیزاین لژ بلند و بند در قسمت جلویی نیم بوت.

 بوت زنانه شیک

آخرین تصویر مربوط به یک مدل نیم بوت زنانه چرمی و مشکی رنگ است. این نیم بوت به دلیل وجود زیپ در قسمت کناری خود به راحتی و بدون استفاده از بند پوشیده میشود.

همچنین بخوانید:  مدل کفش پاشنه بلند مجلسی؛ مدل های راحت و در عین حال زیبا
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.