پیراهن بلند گل گلی | بهترین مدل‌های پیراهن گل‌گلی دخترانه برای مهمانی‌ها

پیراهن بلند گل گلی

پیراهن گل گلی کوتاه

 

پیراهن گل‌گلی یکی از اون لباس‌هایی هست که همیشه حس شادی و سرزندگی رو به آدم منتقل می‌کنه. طرح‌های گل‌گلی توی دنیای مد همیشه محبوب بودن و هر فصل به شکلی جدید باز می‌گردن. از پارچه‌های خنک تابستونی گرفته تا پارچه‌های ضخیم‌تر زمستونی، طرح گل‌گلی توی همه‌شون دیده می‌شه. این مدل لباس‌ها برای اون‌هایی که به دنبال یه استایل ساده و در عین حال شیک هستن، یه انتخاب عالیه. با پیراهن گل‌گلی می‌تونی توی روزهای آفتابی تابستون بدرخشی یا حتی توی فصل‌های سرد هم حس گرما و انرژی به استایلت بیاری. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های گل‌گلی باعث می‌شه که برای هر سلیقه و هر موقعیتی یه مدل مناسب پیدا بشه.

 

لباس گل گلی دخترانه اینستاگرام

***

مدل لباس گل گلی بلند

***

پیراهن گل گلی مجلسی

 

پیراهن گل‌گلی کوتاه یکی از اون لباس‌هاییه که برای مهمونی‌های غیررسمی و حتی قرارهای دوستانه خیلی مناسب و جذابه. این مدل لباس‌ها با قد کوتاهی که دارن، بیشتر حس بازیگوشی و انرژی رو به استایل میدن و ترکیبشون با کفش‌های اسپرت یا حتی صندل‌های تابستونی می‌تونه استایلت رو کاملاً شاد و پرنشاط کنه. پیراهن‌های گل‌گلی کوتاه معمولاً از پارچه‌های نخی و سبک دوخته می‌شن که برای فصل تابستون فوق‌العاده‌ان. می‌تونی این مدل پیراهن‌ها رو توی یه قرار دوستانه بپوشی و حسابی خوش بگذرونی. رنگ‌های شاد و گل‌های رنگارنگ توی این مدل‌ها بهت حس سرزندگی و نشاط میدن و توی هر جمعی تو رو خاص و متفاوت نشون میدن.

 

پیراهن گل گلی زنانه

***

پیراهن گل گلی بلند

***

پیراهن گل گلی بلند زنانه

 

اگر دنبال یه استایل شیک و مجلسی با طرح‌های گل‌گلی هستی، پیراهن گل‌گلی مجلسی می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. این مدل پیراهن‌ها معمولاً از پارچه‌های لوکس‌تر مثل ساتن یا حریر دوخته می‌شن و با گل‌های ظریف و شیک تزیین می‌شن. پیراهن‌های گل‌گلی مجلسی مناسب مراسم‌های رسمی مثل عروسی‌ها و مهمانی‌های شبانه هستن و ترکیب این طرح با جواهرات ساده می‌تونه استایلت رو کاملاً شیک و متفاوت کنه. اگر دوست داری توی یه مهمونی بدرخشی و استایلت کاملاً خاص باشه، انتخاب یه پیراهن گل‌گلی مجلسی با رنگ‌های ملایم یا حتی تیره می‌تونه تو رو به یه پرنسس تبدیل کنه.

همچنین بخوانید:  شومیز اسپرت تابستانی | مدل های بسیار سیک برای خانم های با سلیقه

 

پیراهن گل گلی دخترانه

***

لباس گل گلی دخترانه اینستاگرام

***

با پارچه گل گلی چی بدوزم

 

لباس‌های گل‌گلی قدیمی از اون دسته لباس‌هایی هستن که همیشه خاطراتی شیرین از دوران گذشته رو زنده می‌کنن. این مدل لباس‌ها با طرح‌های خاص و پارچه‌های سبک، حس قدیمی و نوستالژیک به آدم میدن. ممکنه یادت بیاد که مادرت یا حتی مادربزرگت یه لباس گل‌گلی قدیمی توی کمدشون داشتن که همیشه برات جالب بود. این نوع لباس‌ها با طراحی ساده و جزئیات خاصشون هنوزم می‌تونن توی دنیای مد امروزی جای خودشون رو پیدا کنن. اگر دنبال یه استایل خاص و متفاوت با الهام از دهه‌های گذشته هستی، لباس‌های گل‌گلی قدیمی انتخابی عالی هستن که می‌تونی اون‌ها رو با کفش‌های ساده و اکسسوری‌های مدرن ترکیب کنی.

 

پیراهن گل گلی بلند زنانه

***

پیراهن گل گلی دخترانه

***

لباس گل گلی قدیمی

 

پیراهن گل‌گلی دخترانه از اون مدل لباس‌هاییه که هر دختربچه‌ای باهاش عاشقانه رفتار می‌کنه. این مدل پیراهن‌ها با رنگ‌های شاد و طرح‌های گل‌دار برای کوچولوها فوق‌العاده جذاب هستن. از مراسم‌های تولد گرفته تا مهمونی‌های خانوادگی، یه پیراهن گل‌گلی دخترانه می‌تونه هر دختربچه‌ای رو شیک و بانمک نشون بده. پارچه‌های نرم و لطیف و طراحی‌های فانتزی باعث می‌شه که کوچولوها توی این لباس‌ها هم راحت باشن و هم خوشتیپ. رنگ‌های شاد مثل صورتی، زرد و آبی توی این مدل‌ها بیشتر به چشم میاد و می‌تونه استایل دخترونه رو حسابی جذاب کنه.

 

پیراهن گل گلی مجلسی

 

***

پیراهن گل گلی شیک

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.