شومیز اسپرت تابستانی | مدل های بسیار سیک برای خانم های با سلیقه

شومیز اسپرت تابستانی

شومیز اسپرت تابستانی شیک

خب، می‌خوام در مورد یکی از دوست‌داشتنی‌ترین لباس‌های تابستونی براتون حرف بزنم: شومیز اسپرت تابستانی. این لباس‌های خوش‌گل و راحت واقعاً جون میدن واسه روزای گرم تابستون. شومیزهای تابستونی، هم به درد استفاده روزمره می‌خورن و هم واسه مهمونی‌ها و دورهمی‌ها گزینه عالی‌ای هستن. حالا بیاید بیشتر در مورد انواع شومیزهای تابستونی صحبت کنیم و ببینیم چه مدل‌هایی دارن و کجاها می‌تونیم ازشون استفاده کنیم.

شومیز اسپرت تابستانی

****

شومیز دخترانه اسپرت اینستاگرام

****

شومیز تابستانی بلند

اول از همه بریم سراغ شومیز تابستانی بیرونی. این مدل از شومیزها معمولاً پارچه‌های سبکی دارن که مناسب روزای گرم و آفتابی هستن. خیلی‌ها دوست دارن این شومیزها رو توی پارک، ساحل یا حتی خرید روزانه بپوشن. از اونجایی که جنس پارچه‌ها نازک و خنکه، هوا به راحتی جریان پیدا می‌کنه و بدن کمتر عرق می‌کنه. رنگ‌های روشن و طرح‌های شاد این شومیزها باعث میشه احساس شادابی و نشاط بیشتری کنیم. خلاصه بگم، شومیز تابستانی بیرونی یه انتخاب عالی واسه تابستونه.

شومیز اسپرت مجلسی

****

شومیز اسپرت تابستانی زیبا

****

شومیز اسپرت تابستانی خاص

حالا بیایم در مورد شومیز تابستانی نخی حرف بزنیم. نخ یکی از بهترین متریال‌ها واسه فصل گرماست. شومیزهای نخی به دلیل جذب عرق و خنکی فوق‌العاده‌ای که دارن، بین خانم‌ها خیلی محبوبن. این مدل شومیزها رو می‌تونید توی همه جا از خونه گرفته تا محل کار و حتی مهمونی‌های دوستانه بپوشید. از همه مهم‌تر اینه که شومیزهای نخی خیلی راحت و سبک هستن و با هر نوع بدنی جور در میان. پس اگه دنبال یه لباس خنک و راحت واسه تابستون هستید، شومیز نخی بهترین گزینه است.

شومیز اسپرت تابستانی باکلاس

****

شومیز اسپرت تابستانی راحت

****

شومیز اسپرت تابستانی لاکچری

اما می‌رسیم به مدل شومیز تابستانی جدید. هر سال طراحان مد، کلی مدل‌های جدید و خلاقانه برای شومیزهای تابستونی ارائه میدن. از شومیزهای گل‌دار گرفته تا مدل‌های ساده و شیک، همشون جذابیت خاص خودشون رو دارن. این مدل‌ها معمولاً با جزئیاتی مثل گره‌های زیبا، دکمه‌های جالب یا برش‌های خاص طراحی میشن که بهشون یه حس مدرن و شیک میده. پس اگه دوست دارید با جدیدترین مدها همگام بشید، حتماً مدل‌های جدید شومیز تابستونی رو امتحان کنید.

شومیز تابستانی د

****

شومیز تابستانی بیرونی

****

شومیز تابستانی نخی

شومیز اسپرت مجلسی یکی دیگه از مدل‌های محبوبه که می‌تونید هم توی مهمونی‌ها و هم توی روزمره ازش استفاده کنید. این شومیزها معمولاً ترکیبی از راحتی و شیکی هستن. مثلاً می‌تونید یه شومیز اسپرت مجلسی رو با یه شلوار جین ساده بپوشید و یه استایل شیک و راحت برای روزمره داشته باشید. یا اگه می‌خواید به یه مهمونی برید، می‌تونید همین شومیز رو با یه دامن شیک ترکیب کنید و یه ظاهر مجلسی و جذاب داشته باشید. این نوع شومیزها واقعاً همه کاره و پرکاربرد هستن.

مدل شومیز تابستانی

****

مدل شومیز تابستانی جدید

****

همچنین بخوانید:  15 مدل از جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی دو بنده که باید ببینی !
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 خرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.