مدل های شومیز آبی سورمه ای مجلسی مد امسال + مدل خاص و جذاب

مدل شومیز آبی سورمه ای

مدل شومیز آبی سرمه ای روشن

تنوع در شومیز های زنانه به حدی بالا است که هر خانمی در مواقع مورد نیاز می تواند یک شومیز با رنگ، طرح، مدل و جنس دلخواه خود پیدا کند. این امر یکی از دلایل اهمیت و محبوبیت شومیز های زنانه در استایل بانوان شده است. یکی از رنگ های پرطرفدار در بین این مدل لباس ، رنگ سورمه ای است. این رنگ به دلیل حالت شیک و جذابیتی که به استایل شما اضافه میکند طرفداران خاص خود را دارد. ما امروز در این مطلب از سایت یتو قصد بررسی انواع مدل شومیز آبی سورمه ای زنانه را داریم. برای آشنایی با جدید ترین مدل ها و انتخاب از بین آنها با ما همراه شوید.

مدل شومیز آبی سرمه ای جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز آّبی سورمه ای زنانه کوتاه و جلو بسته است. این شومیز را می توانید با شال طوسی و شلوار بگ آبی ست کنید.

مدل شومیز آبی سرمه ای دخترانه

یک مدل شومیز جذاب و تابستانی تهیه شده از پارچه نخی بسیار مرغوب به رنگ آبی سورمه ای با گل های سفید.دیزاین این شومیز با آستین های کوتاه و بند کامل شده.

شومیز آبی دخترانه

از این شومیز جذاب می توانید در زیر مانتو برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. تهیه شده از پارچه آبی سورمه ای به شکل لو بسته همراه با آستین های بلند و چین دار.

شومیز آبی کاربنی با چی ست میشه

اگر از طرفداران استایل های سبک و خنک تابستانی هستید این شومیز دوست داشتنی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. یک مدل شومیز آبی سورمه ای تهیه شده از پارچه نخی و گلدار مناسب برای ست شدن با شلوار جین آبی روشن.

شومیز آبی آسمانی مجلسی

برای داشتن یک استایل اسپرت و شیک از این شومیز جذاب استفاده کنید. تهیه شده به شکل جلو بسته با آستین های بلند و دیزاین گلدوزی در قسمت سر شانه ها.

شومیز آبی فیروزه ای

شومیز ترک فوق العاده با کیفیت تهیه شده از پارچه کرپ حریر به رنگ سورمه ای به شکل جلو بسته همراه با آستین های بلند. دیزاینی ساده و در عین حال بسیار شیک.

شومیز آبی کلاسیک

پارچه های ساتن پای ثابت شومیز های مجلسی هستند. یک مدل شومیز ساتن سورمه ای رنگ ست شده با دامن و کیف مشکی برای داشتن یک استایل مجلسی خیره کننده.

شومیز آبی کاربنی دخترانه

این مدل برای دختر خانم های جوان یک انتخاب عالی خواهد بود. استایلی جذاب شامل شومیز سورمه ای و سفید رنگ با آستین های بلند و جلو بسته که با کیف دستی مجلسی سفید ست شده.

شومیز آبی روشن

از این شومیز به عنوان مانتو در استایل های اسپرت خود استفاده کنید. شومیز آبی سورمه ای کوتاه و جلو بسته ست شده با شلوار پارچه ای سفید.

 شومیز آبی آسمانی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز زنانه کوتاه و جلو بسته است. این شومیز تهیه شده از پارچه آبی سورمه ای با گل دوزی های جذابی که دارد برای استفاده در استایل های شیک شما بسیار برازنده و کاربردی خواهد بود.

همچنین بخوانید:  کالکشن کت شلوار زنانه 2024؛ کت شلوار های یونیک و جذاب مناسب خانم های جوان
تاریخ انتشار: پنج شنبه 9 شهریور 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.