مدل کیف دستی دخترانه و زنانه شیک مدل امسال

مدل کیف دستی زنانه

کیف زنانه لاکچری دیجی کالا

کیف دستی زنانه یکی از مهم‌ترین اجزای استایل و تیپ خانم‌ها است. پیش‌تر از کیف تنها جهت جابه‌جا کردن لوازم استفاده می‌شد. اما امروزه این وسیله معنا و مفهومی کاملاً جدید به خود گرفته است. در خرید حساسیت‌های زیادی وجود دارد. به همین دلیل مدل‌های بسیار متنوعی از آن را طراحی و تولید کرده‌اند. نحوه انتخاب و چگونگی استفاده، موارد مهمی هستند که باید در رابطه با این نوع کیف مورد توجه قرار داد. علاوه بر آن در زمان خرید لازم است به چندین نکته طلایی توجه کرد تا خرید هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. در ادامه به بررسی کلیه این نکات می‌پردازیم.

کیف دستی زنانه دیجی کالا

نکات مهم در خرید کیف دستی زنانه

مورد حائز اهمیتی که می‌توان از آن به عنوان نکته کلیدی در خرید کیف دستی زنانه یاد کرد انتخاب کیف با توجه به کاربرد آن است. به طور حتم کیف دستی را می‌توان در مدل‌ها و رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی در بازار پیدا کرد. بنابراین خانم‌ها می‌توانند با توجه به نحوه استفاده و کاربرد کیف مدل بخصوصی را انتخاب کنند. خانم‌هایی که روزانه چندین بار مجبور به رفت و آمد هستند باید از کیف‌های کم حجم، سبک و دارای جیب‌های متنوع استفاده کنند. زیرا کیف‌های سبک فشار زیادی به شانه و دست آنان وارد نمی‌کند. همچنین از جیب‌های متعدد آن می‌توان برای جای دادن تمامی لوازم مورد نیاز خود استفاده کرد.

کیف دستی کوچک

همچنین خانم‌هایی که قصد دارند از کیف دستی در محیط‌های رسمی استفاده کنند باید به سراغ کیف‌های رنگ خنثی با سایز متوسط و از جنس چرم بروند. همچنین لازم است کیف‌های مخصوص محیط‌های رسمی از ایستایی بالایی برخوردار باشند تا بتوان به راحتی آن‌ها را بر روی میز قرار داد. خانم‌هایی که مدام به جمع‌ها و مهمانی‌های دوستانه دعوت می‌شوند می‌توانند از کیف‌های رنگی با سایزهای متناسب با هیکل و تیپ خود استفاده کنند.

خرید کیف دستی مجلسی

مجلسی زنانه کیف زنانه جدید

بهترین نوع کیف دستی زنانه رای حضور در مجالس کیف‌های کوچک با رنگ متناسب با لباس است. خانم‌های خوش سلیقه به خوبی می‌دانند که از کیف‌های بزرگ هر چند که با لباس آن‌ها هماهنگ باشند نباید استفاده کنند. زیرا این مدل کیف‌ها به شدت استایل آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مدل‌های ریز باعث جذابیت و هماهنگی ظاهری می‌شوند همچنین خانم‌ها در حین جابه‌جایی و رفت و آمدهای مکرر در طول مهمانی مجبور به حمل کیف سنگین و بزرگ نخواهند بود.

انتخاب کیف دستی زنانه با توجه به استایل بدنی

برای انتخاب و خرید کیف دستی زنانه پیش از هر چیز باید استایل خود را بررسی کنید. زیرا برای بهتر دیده شدن و جلوگیری از مخفی شدن زیبایی‌های هیکل باید کیف را مطابق با سایز و استایل بدنی خود انتخاب کرد. باید بدانید که برای بهتر دیده شدن لازم است تمام بخش‌های تیپ و پوشش شما متناسب با همدیگر و متناسب با هیکل شما انتخاب شوند.

مدل مناسب خانم‌های قد کوتاه و لاغر

کیف مجلسی زنانه

حقیقت امر آن است که این دسته از خانم‌ها هیچ محدودیت خاصی در انتخاب کیف دستی زنانه ندارند. با این وجود بهتر است در زمان خرید به چندین مورد مهم توجه کنند. اولین نکته آن است که بهترین گزینه برای آنان کیف‌هایی با سایز متوسط است. همچنین کیف‌های اسپرت می‌تواند استایل آنان را جذاب‌تر کند و کیف‌های دوشی کج یا همان کراس بادی نیز آیتمی هیجان‌انگیز برای این خانم‌ها می‌باشد. اما آخرین نکته که شاید مهم‌ترین نکته برای انتخاب کیف برای خانم‌های کوتاه قد و لاغر باشد آن است که کیف‌های کوچک آنان را در حد شگفت‌انگیزی جذاب نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانند با خیالی آسوده از این نوع کیف‌ها استفاده کنند.

مدل مناسب افراد قد بلند و لاغر

به طور کلی خانم‌های دارای قد بلند و باریک برای خرید کیف دستی زنانه شیک، دستشان بازتر از سایرین است. با این حال لازم است در زمان خرید به دو نکته مهم توجه کنند تا تناسب اندام آن‌ها با کیفی که به دست می‌گیرند بیشتر نمایان شود. اول اینکه کیف انتخابی این افراد باید دارای سایز متوسط باشد. زیرا کیف‌های بزرگ به هیچ وجه جالب نیست و مدل‌های بیش از حد کوچک نیز آنان را به طرز غیر واقعی قد بلندتر نشان می‌دهد. نکته مهم بعدی بند کیف است که در این افراد باید تا روی لگن برسد.

مدل مناسب خانم‌های قد بلند و توپر

مدل کیف دستی زنانه

این خانم‌ها باید در انتخاب و خرید کیف دستی زنانه خود دقت بالایی به خرج دهند. در صورتی که وزن آن‌ها بیش‌تر از قدشان به چشم می‌آید باید از کیف‌های بزرگ صرف نظر کنند. حال اگر برعکس این موضوع برای آنان صدق می‌کند و بلندی قدشان بیشتر از وزنشان به چشم می‌آید. بهتر است کیف‌هایی با سایز متوسط و با بندهای تقریباً کوتاه را خریداری کنند.

خرید کیف دستی زنانه برای خانم‌های قد کوتاه و توپر

خانم‌هایی که دارای چنین ویژگی در هیکل خود هستند باید کیف دستی زنانه مورد دلخواه خود را در میان مدل‌های ذیل انتخاب و خریداری کنند.

  • کیف‌های ریز بنددار رنگی.
  • کیف‌هایی با بند بلند.

لازم به ذکر است که این خانم‌ها بهتر است از خرید کیف‌های بزرگ و کیسه مانند پرهیز کنند. زیرا این مدل کیف‌ها هیکل آنان را چاق‌تر و کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

کیف کوچک زنانه حراج کیف زنانه دیجی کالا

اهمیت توجه به سن و سال برای خرید کیف دستی

برای زیباتر دیده شدن و ایجاد جذابیت در استایل باید کیف دستی را متناسب با سن و سال خود خریداری کرد. زیرا استفاده از مدل‌های غیر هماهنگ با سن و سال زیبایی تیپ و قیافه خانم‌ها را زیر سؤال می‌برند. به نحوی که تضاد غیر قابل تحملی میان سن و سال و تیپ آنان ایجاد می‌کنند. خانم‌های ۳۰ سال به بالا بهتر است از مدل‌های کوچک و یا متوسط استفاده کنند. همچنین دختران جوان می‌توانند مدل‌های رنگی و سایز بزرگ را خریداری کنند. مادران و خانم‌های شاغلی که مجبور به حمل وسایل بیشتری هستند باید مطابق با هیکل خود از کیف‌های بزرگ یا کیف‌های جادار با جیب‌های متعدد استفاده کنند.

خانم‌های خوش سلیقه می‌دانند که برای خرید کیف دستی نباید به سراغ کیف‌های ارزان قیمت بروند. زیرا این کیف‌ها از متریال ضعیفی تولید می‌شوند. در نتیجه در مدت کوتاهی فرسوده شده و دچار رنگ رفتگی می‌شوند. همچنین در زمان خرید بهتر است از انتخاب مدل‌های برند و مد روز نیز چشم پوشی کرد. زیرا این کیف‌ها را تنها برای مدت کوتاهی می‌توان استفاده کرد و به زودی دمده می‌شوند. همچنین از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.