انواع ریمل رنگی | انتخابی جسورانه و خاص برای آرایش‌های فانتزی !

 

ریمل رنگی

قیمت ریمل رنگی

 

ریمل رنگی یکی از اون محصولات آرایشیه که این روزها حسابی ترند شده و بین عاشقان آرایش جا باز کرده. خیلی از ما عادت داریم از ریمل‌های مشکی و کلاسیک استفاده کنیم، ولی ریمل رنگی یه انتخاب خفن و متفاوتیه که می‌تونه به آرایش چشمهات یه حس جدید و متفاوت بده. با ریمل رنگی می‌تونی به مژه‌هات یه جلوه خاص بدی و با رنگ‌هایی مثل قرمز، صورتی، یا حتی اکلیلی، چشمهات رو جذاب‌تر کنی. این ریمل‌ها برای کسایی که دوست دارن توی آرایششون خلاقیت به خرج بدن، عالیه.

ریمل رنگی قهوه‌ای یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین کساییه که می‌خوان آرایششون طبیعی‌تر و ملایم‌تر باشه. این رنگ یه انتخاب عالی برای روزهای عادی و استایل‌های طبیعی‌تره. اگه از ریمل مشکی خسته شدی و دوست داری یه تغییر کوچیک ولی جذاب توی آرایشت داشته باشی، ریمل قهوه‌ای به کارت میاد. این رنگ مخصوصاً برای چشمای روشن یا موهای قهوه‌ای خیلی خوب می‌شینه و یه حس لطافت و زیبایی به چهره‌ات می‌ده.

 

ریمل رنگی قهوه ای

***

ریمل رنگی اکلیلی

***

ریمل رنگی قرمز

 

اگه دنبال درخشش و جذابیت بیشتر توی آرایشت هستی، ریمل رنگی اکلیلی همون چیزیه که لازم داری. این مدل ریمل به خاطر ذرات ریز اکلیل که داره، مژه‌هات رو حسابی چشم‌نواز و خاص می‌کنه. ریمل اکلیلی مخصوصاً برای مهمونی‌ها و مراسم‌های خاص خیلی خفنه. با زدن این ریمل، مژه‌هات زیر نور برق می‌زنن و همه توجه‌ها به چشمهات جلب می‌شه. اگه می‌خوای توی یه مهمونی بدرخشی، حتماً یه بار این ریمل رو امتحان کن و نتیجه‌اش رو ببین.

ریمل رنگی قرمز یکی از جسورانه‌ترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها برای کساییه که دوست دارن توی آرایششون متفاوت و بی‌نظیر باشن. این رنگ خفن باعث می‌شه که چشمهات حسابی بولد بشن و یه استایل خاص و منحصر به فرد بهت بدن. ریمل قرمز بیشتر برای آرایش‌های فانتزی و خاص مناسبه و اگه دنبال یه استایل جسورانه و چشمگیر هستی، می‌تونی از این ریمل توی مهمونی‌ها یا حتی جشن‌ها استفاده کنی. البته این رنگ بیشتر به درد کسایی می‌خوره که عاشق امتحان کردن چیزای جدید و متفاوت هستن.

همچنین بخوانید:  بهترین مدل‌ها و ترندهای جدید شومیز زنانه ترک برای مهمانی‌ها و مجالس

 

ریمل رنگی صورتی

***

ریمل رنگی اکلیلی

***

ریمل رنگی بنفش

 

ریمل رنگی صورتی هم از اون گزینه‌هاییه که هم می‌تونه فانتزی و دخترونه باشه و هم خیلی خاص و منحصر به فرد. این رنگ شاد و جذاب به مژه‌هات یه حس شادابی و تازگی می‌ده. اگه دوست داری یه تغییر کوچیک ولی موثر توی آرایشت ایجاد کنی، ریمل صورتی یه انتخاب عالیه. این رنگ مخصوصاً برای آرایش‌های تابستونی و شاد خیلی مناسبه و می‌تونه چشمهات رو زنده‌تر و شاداب‌تر نشون بده. با یه ریمل صورتی می‌تونی هر روزت رو با یه حس خوب شروع کنی و استایل آرایشت رو متفاوت کنی.

قیمت ریمل رنگی بسته به برند، کیفیت و فرمولاسیونش متفاوته. بعضی از برندهای معروف و باکیفیت ریمل‌های رنگی گرون‌تری دارن، اما اگه خوب بگردی، می‌تونی با هر بودجه‌ای یه ریمل رنگی مناسب پیدا کنی. چیزی که مهمه اینه که حتماً به کیفیت ریمل دقت کنی. یه ریمل رنگی خوب باید مژه‌هات رو به‌طور یکدست پوشش بده، پوسته پوسته نشه و ماندگاری خوبی داشته باشه. یادت باشه که ریمل باید علاوه بر رنگ دادن به مژه‌ها، بهشون حجم و طول هم بده و یه جلوه کامل به چشمهات اضافه کنه.

عکس ریمل رنگی

***

ریمل رنگی صورتی

***

ریمل رنگی سبز

 

یکی از جذابیت‌های ریمل رنگی اینه که خیلی راحت می‌تونی اون رو با آرایش‌های مختلف ترکیب کنی. مثلاً اگه یه آرایش روزمره ساده داری، با زدن یه ریمل رنگی مثل صورتی یا قهوه‌ای می‌تونی به آرایشت یه حس تازه و متفاوت بدی. یا اگه یه مهمونی خاص در پیش داری، می‌تونی از ریمل‌های جسورانه مثل قرمز یا اکلیلی استفاده کنی تا چشمهات بیشتر به چشم بیان. به‌راحتی می‌تونی با تغییر رنگ ریمل، هر روز یه استایل جدید و خاص داشته باشی.

همچنین بخوانید:  روش های جلوگیری و پیشگیری از خشکی دست؛ این مطلب خوب و مفید رو حتما بخون

انتخاب رنگ ریمل بستگی به سلیقه شخصی و موقعیتی داره که می‌خوای توش از ریمل استفاده کنی. اگه به دنبال یه آرایش طبیعی‌تر هستی، رنگ‌های ملایم مثل قهوه‌ای و صورتی پاستلی می‌تونن بهت کمک کنن. ولی اگه دنبال یه تغییر جسورانه و خفن هستی، می‌تونی از رنگ‌های تندتر مثل قرمز یا حتی اکلیلی استفاده کنی. نکته دیگه‌ای که باید بهش توجه کنی، اینه که ریملی که انتخاب می‌کنی باید با رنگ پوست و چشمت هماهنگ باشه تا چهره‌ات رو زیباتر نشون بده.

 

خط چشم رنگی

***

ریمل جلد بنفش

***

ریمل رنگی صورتی

 

ریمل رنگی یه راه خلاقانه و شیک برای تغییر و تنوع دادن به آرایش چشمهاته. از رنگ‌های ساده و ملایم مثل قهوه‌ای گرفته تا رنگ‌های جسورانه و فانتزی مثل قرمز و صورتی، همیشه یه گزینه مناسب برای هر سلیقه‌ای وجود داره. با ریمل رنگی می‌تونی هر روز یه استایل جدید رو تجربه کنی و به چشمهات یه جلوه خاص و متفاوت بدی. پس اگه دوست داری توی آرایشت تنوع ایجاد کنی و مژه‌هات همیشه بولد و جذاب باشه، حتماً ریمل رنگی رو امتحان کن.

 

ریمل ابی

***

ریمل رنگی

تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.