مدل انگشتر هندسی طلا و نقره + مدل لاکچری مد اینستاگرام

مدل انگشتر هندسی

انگشتر هندسی

انگشتر ها جزو پرطرفدار ترین و جذاب ترین زیورآلات زنانه هستند که در جنس های مختلف انگشتر طلا، نقره، استیل و… تهیه و تولید میشوند. یکی از دلایل محبوبیت انگشتر ها در بین دیگر زیورآلات زنانه تنوع بسیار زیاد در مدل های مختلف آن ها است. تنوع زیاد انگشتر ها باعث شده تا هر کسی با هر سبک و سلیقه ای بتواند انگشتر مورد پسند خود را پیدا کند. انگشتر های هندسی یک دسته از مدل های پر استقبال هستند که زیبایی و جذابیت بسیار زیاد آنها سبب علاقه بسیاری از خانم های خوش سلیقه در  استفاده از آنها شده. با ما همراه شوید تا به بررسی انواع مدل انگشتر هندسی بپردازیم.

مدل انگشتر نقره هندسی

اولین تصویر مربوط به یک مدل انگشتر با دیزاین هندسی به شکل مربع است. این انگشتر در ه رنگ طلایی، نقره ای و رزگلد موجود است.

انگشتر طرح هندسی

انگشتر طلا زنانه تهیه شده به شکل دو مربع یکی بزرگتر و دیگری قرار گرفته در وسط مربع بزرگ دیزاین شده با نگین بر روی مربع کوچکتر.

مدل انگشتر طلا اشکال هندسی

انگشتر زنانه طلا زنانه فوق العاده جذاب طراحی شده بخ شکل لوزی پهن با دیزاین نگین در قسمت وسط لوزی. انتخابی شیک برای خانم های با سلیقه.

 انگشتر طلا طرح هندسی

یک مدل انگشتر تهیه شده به شکل هندسی با طرح بیضی. این انگشتر بسیار جذاب برای تکمیل کردن استایل شما بسیار مناسب خواهد بود.

انگشتر اشکال هندسی

عکس مربوط به انگشتر مدل شش ضلعی به رنگ طلایی است. این انگشتر ب دیزاین ظریف و شیک خود جذابیت زیادی به استایل شما اضافه میکند.

انگشتر هندسی طلا

انگشتر مدل طرح هندسی مستطیل شامل یک مستطیل پهن و بزرگتر قرار گرفته بر روی یک مستطیل باریک و کوچکتر، تهیه شده از جنس طلا.

مدل انگشتر هندسی طلا

یکی از جذاب ترین مدل های انگشتر به شکل دو مربع ، این مدل جذاب برای خانم هایی که به اکسسوری های خاص علاقه دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.

انگشتر هندسی طلا پهن ساده

پک انگشتر دخترانه فوق العاده شیک و جذاب به رنگ طلایی شامل انگشتر هایی با طراحی اشکال هندسی به شکلی فوق العاده ظریف و جذاب.

انگشتر هندسی طلا سفید زنانه

پنج مدل انگشتر قرار گرفته در کنار یکدیگر به رنگ طلایی. این ست جذاب شامل مدل هایی با طراحی هندسی با دیزاینی ففوق العاده خاص و شیک است.

پیج انگشتر هندسی طلا زنانه

ست جذاب انگشتر های طلایی رنگ زنانه  دخترانه در کنار هم. طراحی این انگشتر ها هنگی به شکل اشکال هندسی می باشد که برای تکمیل کردن استایل های مختلف مناسب خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:  مدل عینک طبی زنانه؛ برای خانم های با سلیقه

مدلهای جدید انگشتر طلا هندسی

اگر طرفدار اکسسوری های نسبتا بزرگ و تو چشم هستید این مدل برای شما مناسب است. انگشتر زنانه نقره ای رنگ شامل دو دایره با دیزاین نگین بر روی دایره کوچکتر.

انگشتر لوزی دخترانه

لاکچری ترین مدل انگشتر با طراحی هندسی به شکل دایره با دیزاین مهره طلایی مانند. انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش.

انگشتر لوزی طلا

پک انگشتر بسیار دوست داشتنی شامل انگشتر های طلایی رنگ با دیزاین اشکال هندسی در کنار هم.

 انگشتر هندسی طلا

آخرین تصویر مربوط به یک مدل انگشتر زنانه با طراحی به شکل دو مثلث بر روی هم به رنگ رزگلد است. مدلی فوق العاده شیک و دوست داشتنی.

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.