شیک‌ترین مدل‌های دامن شلواری مجلسی برای مهمانی‌های خاص

 

دامن شلواری مجلسی

دامن شلواری کوتاه مجلسی

 

دامن شلواری مجلسی یکی از اون لباس‌های خاص و شیکیه که می‌تونه هم راحتی شلوار رو بهت بده و هم ظاهر شیک و رسمی یه دامن رو برات ایجاد کنه. این نوع لباس‌ها خیلی مناسب مهمونی‌ها و مراسم‌هایی هستن که هم باید ظاهری شیک داشته باشی و هم دوست داری توی لباس راحت باشی. دامن شلواری مجلسی با پارچه‌های براق و جذاب مثل ساتن یا کرپ دوخته می‌شه و به راحتی با یه بلوز شیک و کفش پاشنه‌دار ست می‌شه. این استایل نه‌تنها مدرن و جذابه، بلکه کاملاً کاربردی هم هست، چون آزادی حرکتی که شلوار بهت می‌ده رو با شیک بودن دامن ترکیب می‌کنه.

 

دامن شلواری بیرونی

***

دامن شلواری شیک

***

دامن شلواری مجلسی

 

دامن شلواری بیرونی یکی از اون انتخاب‌هایی هست که وقتی برای بیرون رفتن یا گردش دنبال یه استایل خاص و متفاوت هستی، به کار میاد. این مدل دامن شلواری‌ها معمولاً از پارچه‌های سبک و راحتی مثل نخ یا لینن دوخته می‌شن و توی روزهای گرم تابستون حسابی خنک و راحت هستن. طرح‌های این دامن شلواری‌ها می‌تونن ساده باشن یا با طرح‌های گلدار و فانتزی تزئین شده باشن. به راحتی می‌تونی این مدل رو با یه تی‌شرت ساده یا یه بلوز خنک و صندل‌های راحتی ست کنی و یه استایل اسپرت ولی شیک برای بیرون رفتن داشته باشی.

 

دامن شلواری با مانتو

***

دامن شلواری کوتاه مجلسی

***

دامن شلواری کوتاه دخترانه

 

اگه دنبال یه لباس خنک و راحت برای تابستون هستی، دامن شلواری کوتاه انتخاب فوق‌العاده‌ایه. این مدل به خاطر قد کوتاهش باعث می‌شه توی روزای گرم حسابی راحت و خنک بمونی، ولی همچنان استایلت شیک و خاص به نظر بیاد. دامن شلواری‌های کوتاه معمولاً با پارچه‌های خنک و نخی دوخته می‌شن و خیلی خوب با تاپ‌ها یا تی‌شرت‌های تابستونی ست می‌شن. این مدل به خصوص برای گردش‌های تابستونی یا سفرهای ساحلی فوق‌العاده مناسبه و می‌تونه تو رو از یه استایل ساده به یه استایل جذاب و تابستونی تبدیل کنه.

همچنین بخوانید:  مدل پیراهن مجلسی دخترانه بلند جدید؛ مناسب برای خانم های ساده پسند

 

دامن شلواری بیرونی

***

دامن شلواری مجلسی

***

دامن شلواری شیک

 

دامن شلواری شیک یکی از اون مدل‌هایی هست که توی هر کمد لباسی باید باشه. این مدل‌ها معمولاً با طراحی‌های خاص و جزئیات زیبا مثل برش‌های دقیق یا کمربندهای زیبا تولید می‌شن و برای مهمونی‌ها یا قرارهای رسمی انتخاب عالی‌ای هستن. پارچه‌های مورد استفاده در دامن شلواری‌های شیک اغلب از جنس‌های لوکس و خوش‌دوختی مثل کرپ، ساتن یا گیپور هستن که بهشون یه حس لوکس و خاص می‌ده. می‌تونی این دامن شلواری‌ها رو با یه بلوز یا کت مجلسی ترکیب کنی و یه استایل بی‌نقص و شیک بسازی.

 

مدل دامن شلواری جدید

***

دامن شلواری مجلسی

***

دامن شلواری مجلسی

 

ترکیب دامن شلواری با مانتو یه استایل خیلی خاص و شیک رو می‌سازه که هم مناسب استفاده روزمره است و هم می‌تونه توی موقعیت‌های رسمی استفاده بشه. این ترکیب به خصوص برای خانم‌هایی که دوست دارن یه استایل پوشیده و همزمان مدرن داشته باشن، خیلی کاربردیه. دامن شلواری‌های شیک با مانتوهای بلند یا حتی مانتوهای کوتاه خیلی خوب ست می‌شن و بهت یه استایل متفاوت و خاص می‌دن. می‌تونی این ترکیب رو با کفش‌های پاشنه‌دار یا حتی کفش‌های اسپرت ست کنی و توی هر موقعیتی شیک و جذاب به نظر بیای.

دامن شلواری نخی از اون دسته لباس‌هاییه که راحتی رو با شیکی ترکیب می‌کنه. این مدل‌ها به خاطر جنس نخی‌شون حسابی سبک و راحت هستن و برای استفاده روزمره یا توی خونه عالی‌ان. دامن شلواری نخی توی تابستون انتخاب فوق‌العاده‌ایه چون هم پوست رو خنک نگه می‌داره و هم آزادی حرکتی زیادی داره. معمولاً این مدل دامن شلواری‌ها با رنگ‌های شاد و طرح‌های گلدار یا راه‌راه تولید می‌شن و به راحتی می‌تونن با بلوزهای ساده یا تی‌شرت‌های نخی ست بشن. اگه دنبال یه استایل راحت و در عین حال شیک هستی، دامن شلواری نخی قطعاً انتخاب مناسبیه.

همچنین بخوانید:  مدل هایی از شومیز گل گلی مجلسی برای استایل های خاص و شیک

 

دامن شلواری شیک

***

دامن شلواری ابروبادی

تاریخ انتشار: جمعه 6 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.