میز نهار خوری چوبی | یک انتخاب کلاسیک و همیشه شیک

 

میز نهار خوری

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

 

میز نهار خوری یکی از اصلی‌ترین وسایلیه که توی هر خونه‌ای پیدا می‌شه. فرقی نمی‌کنه که فضای خونه‌ت بزرگ باشه یا کوچیک، میز نهار خوری همیشه یه نقطه مرکزی برای جمع شدن خانوادگی یا دوستانه‌ست. انتخاب میز نهار خوری مناسب به خیلی چیزا بستگی داره؛ از اندازه و تعداد افراد خانواده گرفته تا سبک دکوراسیون خونه‌ت. میز نهار خوری‌های زیادی با طرح‌ها و جنس‌های مختلف تو بازار موجوده و شما می‌تونی بسته به نیاز و سلیقه‌ت، بهترین گزینه رو انتخاب کنی.

میزهای نهار خوری چوبی، فلزی و حتی شیشه‌ای هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن. مثلا، میزهای چوبی به خاطر حس گرما و طبیعی بودنشون همیشه جزو پرطرفدارترین گزینه‌ها هستن و به راحتی با دکوراسیون داخلی اکثر خونه‌ها هماهنگ می‌شن. در عوض، میزهای فلزی و شیشه‌ای بیشتر برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال مناسبن و به فضای خونه یه جلوه خاص و متفاوت می‌دن.

 

قیمت میز ناهار خوری ۶ نفره دیوار

***

میز ناهار خوری ۴ نفره

***

میز ناهار خوری کوچک و شیک

 

اگه دنبال یه میز نهار خوری برای یه فضای کوچیک یا خانواده‌ای با تعداد کم هستی، قیمت میز ناهار خوری ۴ نفره ارزان یکی از موضوعات مهمیه که باید بهش توجه کنی. خوشبختانه توی بازار، میزهای ۴ نفره با قیمت‌های متنوعی وجود داره و می‌تونی بسته به بودجه‌ت، یه انتخاب مناسب داشته باشی. میزهای ۴ نفره معمولاً برای فضاهای کوچیک مثل آپارتمان‌ها و خونه‌های نقلی خیلی مناسبن و علاوه بر اینکه فضای زیادی رو اشغال نمی‌کنن، به راحتی هم قابل جابجا شدن هستن.

برای خرید میزهای ۴ نفره ارزان، بهتره به جنس و کیفیت میز توجه کنی. بعضی از میزها از چوب‌های مصنوعی یا ترکیبی ساخته می‌شن که نسبت به چوب‌های طبیعی قیمت کمتری دارن، ولی همچنان ظاهر شیکی به دکوراسیون خونه می‌دن. اگه به دنبال یه گزینه اقتصادی و باکیفیت هستی، می‌تونی میزهای ساده‌تر رو انتخاب کنی که با دکوراسیون‌های مختلف همخوانی خوبی دارن.

همچنین بخوانید:  چیدمان کابینت آشپزخانه | کلی ایده جذاب برای چیدمان مناسب و کاربردی

 

میز ناهار خوری ۴ نفره دیوار میز ناهار خوری دیوار

***

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

***

میز ناهار خوری کوچک و شیک

 

توی خونه‌های کوچیک، انتخاب میز ناهار خوری کوچک و شیک یه چالش مهمه. خیلیا دوست دارن که حتی توی فضای محدودشون، یه میز ناهار خوری جمع‌وجور ولی شیک داشته باشن. خبر خوب اینه که مدل‌های زیادی از میزهای کوچک و شیک توی بازار هست که هم فضای زیادی رو اشغال نمی‌کنن و هم ظاهر جذاب و مدرنی دارن. این مدل میزها معمولاً برای فضاهای آپارتمانی خیلی مناسبن و می‌تونی اونا رو حتی توی یه گوشه از آشپزخونه یا نشیمن جا بدی.

انتخاب یه میز ناهار خوری کوچیک، بیشتر به نوع و سبک دکوراسیون خونت بستگی داره. میزهای چوبی ساده با طراحی مینیمال خیلی برای این نوع فضاها مناسبن. از طرف دیگه، میزهای فلزی با طراحی‌های مدرن و صنعتی هم می‌تونن یه انتخاب جذاب باشن. میزهای تاشو هم یکی دیگه از گزینه‌های جذابه که هم جای کمی می‌گیرن و هم وقتی نیاز داری، به راحتی باز می‌شن و فضایی برای صرف غذا ایجاد می‌کنن.

 

میز ناهار خوری نقلی

***

میز ناهار خوری چوبی جدید

***

میز ناهار خوری ۴ نفره دیوار

 

اگه به دنبال یه میز شیک و مدرن برای خونه‌ت هستی، میز ناهار خوری چوبی جدید بهترین انتخابه. میزهای چوبی همیشه طرفدارای خاص خودشون رو دارن، چون هم خیلی شیک هستن و هم یه حس گرما و طبیعی به خونه می‌دن. مدل‌های جدید میزهای چوبی، معمولاً با ترکیب متریال‌های مدرن مثل فلز یا شیشه ساخته می‌شن و به راحتی می‌تونن با دکوراسیون مدرن و امروزی هماهنگ بشن.

یکی از ویژگی‌های خوب میزهای چوبی اینه که با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شن. چه دکوراسیون مدرن داشته باشی و چه کلاسیک، یه میز چوبی همیشه می‌تونه جلوه زیبایی به فضای ناهارخوریت بده. این نوع میزها معمولاً از چوب‌های مقاوم و بادوامی مثل بلوط، گردو یا راش ساخته می‌شن که طول عمر بالایی دارن و به راحتی تا سال‌ها برات کار می‌کنن.

همچنین بخوانید:  مدل چیدمان پذیرایی؛ دیزاین های مدرن و در عین حال ساده

 

میز ناهار خوری مدرن

***

قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان

***

میز ناهار خوری کوچک و شیک

 

میز ناهار خوری ۴ نفره دیوار یکی دیگه از مدل‌های محبوب و کاربردیه که بیشتر برای خونه‌های کوچیک و آپارتمانی مناسبه. این نوع میزها معمولاً به دیوار متصل می‌شن و فضای خیلی کمی رو اشغال می‌کنن، ولی در عین حال می‌تونن یه جای راحت برای خوردن غذا فراهم کنن. این میزها بیشتر توی آشپزخونه‌ها یا فضاهای کوچیک نشیمن استفاده می‌شن و برای کسایی که دوست دارن از فضای محدودشون بهترین استفاده رو ببرن، خیلی جذاب و کارآمدن.

میزهای دیواری به خاطر طراحی خاصشون، یه انتخاب هوشمندانه برای فضاهای کوچیک محسوب می‌شن. اگه فضایی نداری که بتونی یه میز بزرگ بذاری، این نوع میزها بهت کمک می‌کنن که همون کاربری رو داشته باشی، بدون اینکه نگران اشغال فضای زیاد باشی. از طرفی، این نوع میزها معمولاً با صندلی‌های تاشو همراه هستن که وقتی استفاده نمی‌کنی، می‌تونی به راحتی اونا رو جمع کنی و فضای بیشتری توی خونت داشته باشی.

 

میز ناهار خوری چوبی جدید

***

میز ناهار خوری ۴ نفره

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.