مدل چیدمان پذیرایی؛ دیزاین های مدرن و در عین حال ساده

مدل چیدمان پذیرایی

چیدمان پذیرایی مربع

در طراحی داخلی منازل، چیدمان سالن پذیرایی نه تنها بر زیبایی فضا تاثیر می‌گذارد بلکه در راحتی، کارایی و فضای دعوت‌کننده برای مهمانان نیز نقش اساسی دارد. در سایت یتو، ما به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید با استفاده از اصول مدل چیدمان پذیرایی، فضایی جذاب و کاربردی ایجاد کنید. در ادامه، روش‌هایی برای چیدمان انواع پذیرایی‌ها با توجه به ابعاد و شکل آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

چیدمان پذیرایی مربع ۵۰ متری

****

مدل چیدمان پذیرایی

****

مدل چیدمان پذیرایی شیک

چیدمان یک سالن پذیرایی ۴۰ متری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا فضا نه زیاد بزرگ است و نه خیلی کوچک. در اینجا، تعادل بین فضای باز برای حرکت و استفاده موثر از مبلمان کلیدی است. یک ترفند برای دستیابی به این تعادل، استفاده از مبلمانی است که فضای کمتری اشغال کند و همچنین فراهم آوردن فضای کافی برای گذر میان قطعات مختلف مبلمان است. در چیدمان مبل در پذیرایی ۳۰ متری، اصل مشابهی به کار برده می‌شود، با این تفاوت که باید به طور خاص‌تری به انتخاب اندازه مبلمان و جایگذاری آن‌ها توجه کرد تا از هر سانتی‌متر فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

مدل چیدمان پذیرایی ساده

****

چیدمان مبل در پذیرایی

****

چیدمان پذیرایی مستطیل

چیدمان پذیرایی مستطیل دراز نیازمند دقت و توجه به جریان حرکتی در فضا است. برای این نوع فضاها، قرار دادن جای تلویزیون به گونه‌ای که با دیگر عناصر فضا هماهنگ باشد، اهمیت زیادی دارد. استفاده از مبلمان کم‌عمق و طولانی که موازی با دیوارهای طولانی قرار می‌گیرند، می‌تواند به ایجاد حس تعادل و جلوگیری از احساس تنگی کمک کند. در این چیدمان، مهم است که فضاهای باز کافی برای عبور و مرور وجود داشته باشد تا از احساس شلوغی و نامرتبی جلوگیری شود.

چیدمان پذیرایی مستطیل دراز

****

دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری

****

چیدمان مبل

در مورد دکوراسیون پذیرایی ۲۴ متری، خلاقیت و نوآوری حرف اول را می‌زند. استفاده از رنگ‌های روشن، آینه‌ها برای ایجاد احساس فضای بزرگتر و انتخاب مبلمان چندمنظوره می‌تواند در بهینه‌سازی استفاده از فضای محدود موثر باشد. همچنین، تاکید بر عمودی بودن فضا با استفاده از قفسه‌های دیواری یا آویزهای دیواری می‌تواند به افزایش فضای ذخیره‌سازی کمک کند بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند.

جای تلویزیون در پذیرایی مستطیل

****

جای تلویزیون در پذیرایی

****

 چیدمان سالن پذیرایی ۴۰ متری

برای چیدمان پذیرایی مربع ۵۰ متری، فرصت‌های بیشتری برای خلاقیت وجود دارد. در این فضاهای بزرگتر، می‌توان از تقسیم‌بندی‌های فضایی استفاده کرد تا مناطق مختلفی برای نشستن، تماشای تلویزیون و حتی یک گوشه خواندن ایجاد شود. انتخاب مبلمان بزرگتر و استفاده از فرش‌های بزرگ برای تعریف فضاها، می‌تواند به ایجاد حس هماهنگی و دعوت‌کنندگی در پذیرایی کمک کند.

 چیدمان سالن پذیرایی

****

چیدمان مبل در پذیرایی 30 متری

****

همچنین بخوانید:  مدل آینه قدی مینیمال؛ انتخابی عالی برای دیزاین محیط
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 فروردین 1403

نظرات کاربران

1 دیدگاه

  1. رها آوریل 10, 2024 at 11:11 ب.ظ

    اخری زیبابود

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.