15 ایده خفن طراحی ناخن از طرح‌های ساده تا گنگ و لاکچری

 

ایده خفن طراحی ناخن

طرح ناخن خفن گنگ بلند

 

ایده خفن طراحی ناخن همیشه یکی از اون موضوعاتیه که خیلی از دخترا دنبالش هستن. ناخن‌های خوشگل و شیک واقعاً می‌تونن استایلت رو متفاوت کنن و به دستات یه جلوه خاص بدن. توی این روزا، دیگه طراحی ناخن محدود به رنگ زدن ساده نیست. با طرح‌های خفن و گنگی که هر روز به بازار میان، تو می‌تونی یه استایل خاص و منحصر به فرد برای خودت بسازی. حالا بریم ببینیم چه ایده‌های خفنی می‌شه برای طراحی ناخن داشت که واقعاً گنگ و شیک باشن.

 

طرح ناخن مشکی خفن کوتاه

***

طرح ناخن خفن جدید

***

طرح ناخن گرانج کوتاه

 

اگه دنبال یه طرح ناخن خفن گنگ هستی که واقعاً خاص باشه، باید به سراغ طرح‌هایی بری که پر از جزئیات خاص و رنگ‌های تیره باشن. طرح‌های گنگ معمولاً با رنگ‌های مشکی، خاکستری و قرمز کار می‌شن و طراحی‌های هندسی یا اشکال عجیب و غریب دارن. یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها برای ناخن‌های گنگ، استفاده از خطوط تیز و اشکال انتزاعیه که یه حالت رازآلود و گنگ به ناخن‌ها می‌ده.

یه طرح خفن گنگ می‌تونه از المان‌هایی مثل جمجمه، قلب‌های شکسته، شعله‌های آتش و حتی طرح‌های مینیمال استفاده کنه. اگه دنبال یه استایل تاریک و مرموز هستی، ناخن‌های مشکی با یه طراحی گنگ می‌تونن حسابی تو نگاه اول جذبت کنن. از طرح‌های نیمه مات یا براق هم می‌تونی استفاده کنی که ناخن‌هات رو هم متفاوت‌تر و هم خفن‌تر نشون بده.

 

طرح ناخن مشکی طلایی

***

طرح ناخن گرانج بنفش

***

طرح ناخن دارک پینترست

 

اما اگه دنبال یه استایل ساده‌تر و شیک‌تر هستی، طرح ناخن شیک و باکلاس دقیقاً چیزی هست که دنبالش می‌گردی. این نوع طراحی‌ها معمولاً خیلی ساده و مینیمال هستن، ولی یه حس لاکچری و خاص به ناخن‌ها می‌دن. استفاده از رنگ‌های ملایم مثل صورتی پاستلی، بژ و طلایی تو این مدل‌ها خیلی مرسومه و به ناخن‌ها یه حس خیلی خاص و باوقار می‌ده.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه ماسک زغال برای پوست صورت؛ فواید ماسک زغال چیست؟

طرح‌های شیک و باکلاس معمولاً از جزئیات کوچیک و ظریف استفاده می‌کنن. مثلاً یه خط نازک طلایی یا نقره‌ای روی ناخن، یا یه نقطه کوچیک روی هر ناخن می‌تونه به راحتی استایل شیک و باکلاس رو برات ایجاد کنه. این طرح‌ها برای کسایی که دوست دارن ناخن‌هاشون همیشه مرتب و شیک باشه، بدون این که زیادی پر زرق و برق باشه، عالیه.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس

***

طرح ناخن خفن گنگ

***

طرح ناخن شیک و باکلاس کوتاه

 

اگه می‌خوای ناخن‌هات واقعاً لاکچری به نظر برسن، طراحی لاکچری ناخن یه انتخاب بی‌نظیره. این نوع طراحی‌ها معمولاً از رنگ‌های گران‌قیمت مثل طلایی، نقره‌ای و مشکی براق استفاده می‌کنن و با اضافه کردن جزئیات خاص مثل نگین، مروارید یا حتی قطعات کوچک فلزی، ناخن‌هات رو شبیه به جواهرات می‌کنن.

طراحی لاکچری ناخن نیاز به دقت و خلاقیت زیادی داره، ولی نتیجه‌اش واقعاً جذابه. تصور کن که ناخن‌هات با خطوط طلایی براق و چند تا نگین کوچیک تزئین شده. اینجوری دست‌هات نه تنها شیک به نظر می‌رسه، بلکه یه حالت خاص و پرجلوه هم پیدا می‌کنه. این طرح‌ها معمولاً مناسب مراسم خاص یا مهمونی‌های لوکس هستن، ولی اگه دلت می‌خواد هر روز دست‌هات مثل یه اثر هنری به نظر برسن، طراحی لاکچری همیشه یه انتخاب خوبه.

 

طرح ناخن شیک و باکلاس

***

طرح ناخن خفن گنگ

***

طراحی لاکچری ناخن

 

گاهی وقتا سادگی می‌تونه همون چیزی باشه که بهش نیاز داری. طراحی ناخن ساده با این که خیلی پیچیده نیست، ولی همیشه شیک و جذابه. این نوع طراحی‌ها بیشتر از رنگ‌های ملایم و طرح‌های مینیمال استفاده می‌کنن و برای کسایی که دوست دارن ناخن‌هاشون همیشه مرتب و تمیز باشه، انتخاب عالیه.

مثلاً می‌تونی ناخن‌هات رو با یه رنگ ساده مثل صورتی یا کرم لاک بزنی و بعدش یه خط نازک سفید یا نقره‌ای روی یه ناخن بکشی. این طراحی‌ها خیلی سریع و آسون هستن، ولی نتیجه‌شون واقعاً قشنگ و دلنشینه. طراحی ساده ناخن برای کارهای روزمره یا حتی قرارهای رسمی خیلی مناسب و همیشه یه انتخاب امنه.

همچنین بخوانید:  مدل آرایش مجلسی؛ با این مدل ها حسابی چهرت زیرو رو میشه

 

طراحی ناخن ساده

***

طرح ناخن خفن گنگ مشکی

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 مهر 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.