مدل لباس باربی اسپرت و مجلسی + مدل ترند امسال اینستاگرام

مدل لباس باربی

مدل لباس باربی بلند

لباس های دخترانه با لگو باربی امروزه به یکی از ترند ترین و پرطرفدارترین لباس ها تبدیل شده. این لباس ها اغلب در مدل های متفاوت و حتی سبک های متفاوت تولید میشوند، یعنی شما چه به دنبال یک لباس مجلسی باشید چه یک لباس اسپرت مدل دلخواه خود را به سادگی پیدا خواهید کرد. تنها اشتراک این لباس ها دیزاین شدن آنها با لگو باربی در نقاط مختلف لباس است. ما در این مطلب به جمع آوری آلبومی از انواع مدل لباس باربی پرداخته ایم. برای بررسی و انتخاب یک لباس با این طرح با ما همراه شوید.

مدل لباس باربی دخترانه

اولین تصویر برای علاقمندان به لباس ها و استایل های اسپرت می تواند انتخاب مناسبی باشد. تیشرت و شلوارک به رنگ کرمی با دیزاین لگو صورتی رنگ باربی ست شده با یک مدل کیف زنانه صورتی.

مدل لباس باربی ها

دو مدل لباس باربی دوخته شده به شکل بادی دو دو رنگبندی صورتی و مشکی با دیزاین بند های زنجیری شکل و لگوی باربی در قسمت های مختلف پارچه لباس.

مدل لباس باربی مجلسی

یک مدل پیراهن بلند و آستین دار پوشیده به رنگ صورتی با دیزاین کمربند و یقه هفتی. این پیراهن با استفاده از طرح عروسک باربی در قسمت های مختلف از پارچه لباس تزیین شده.

مدل لباس باربی ساده

لباس مجلسی صورتی رنگ دخترانه، دوخته شده به شکل بلند با آستین های بندی و چاک در یک قسمت از دامن لباس با دیزاین لگو باربی و ست شده با کتونی سفید دخترانه.

مدل لباس باربی کوتاه

ست هودی و شلوار دخترانه به رنگ مشکی دوخته شده از پارچه مخمل فوق العاده کرم و دوست داشتنی دیزاین شده با لگو عروسک باربی بر روی پارچه هودی و شلوار.

ساخت لباس باربی با شورت

ست اسپرت و جذاب دخترانه شامل تیشرت و شلوار جاگر مشکی رنگ با دیزاین لگو صورتی رنگ باربی به صورت چاپ شده بر روی پارچه لباس و ست شده با کیف و کتونی سفید.

لباس باربی برای تولد

تیشرت جذب و کوتاه سفید رنگ با دیزاین لگو باربی در کنار شلوار بگی و اسپرت دخترانه به رنگ مشکی با تزیین لگو کلمه باربی در کنار هم.

لباس باربی اسپرت

یک مدل مانتو شیک و به روز دخترانه دوخته شده از پارچه سفید به شکل کوتاه و جلو باز. این مانتو فوق العاده جذاب با لگو باربی به رنگ بنفش دیزاین شده. انتخابی عالی برای دختر خانم های خوش سلیقه و جوان.

ساخت لباس باربی آسان

تصویر مربوط به یک مدل مانتو تابستانی و به روز دخترانه با دیزاین باربی در رنگبندی های متفاوت و مختلف است. قابل ست شدن با استایل های مختلف و به روز دخترانه.

ساخت لباس باربی با پارچه

یک مدل لباس باربی اسپرت و شیک دخترانه دوخته شده به شکل تیشرت کراپ دخترانه با سه رنگبندی مختلف. دیزاین زنجیر در قسمت یقه و لگو باربی بر روی پارچه تیشرت.

مدل لباس باربی ساده با پارچه

لباس مجلسی فوق العاده شیک و با کلاس دخترانه به شکل کراپ تاپ با بند های زنجیری در کنار شلوار دمپا گشاد هر دو به رنگ مشکی. این ست جذاب با استفاده از لگو صورتی رنگ باربی تزیین شده.

ساخت لباس برای باربی ایرانی

یک مدل لباس مجلسی دخترانه دوخته شده از پارچه مرغوب و با کیفیت ترک. به رنگ صورتی شامل تاپ و شلوار و تزیین شده با لگو باربی بر روی پارچه لباس.

 عکس لباس باربی واقعی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل استایل اسپرت دخترانه است. مانتو کوتاه و جلو باز دخترانه با طرح باربی ست شده با تاپ و شلوار مشکی رنگ و کتونی طوسی سفید.

همچنین بخوانید:  مدل تزیین میوه برای بچه ها؛ ساده ترین و دوست داشتنی ترین مدل ها برای کودکان
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.