شیک ترین مدل های پابند ساده دخترانه مدل جدید + تصاویر

مدل پابند ساده

مدل پابند ساده ظریف

امروزه اکسسوری در استایل افراد نقش مهمی ایفا میکنند به گونه ای که از آنها برای هرچه زیباتر شدن استایل ها استفاده میشود. اکسسوری ها و زیورآلات با افزودن جزئیات جذاب به استایل باعث هرچه دلنشین تر و زیباتر شدن آن میشود. پابند ها یکی از زیورآلات بسیار پر طرفدار بین دختر خانم های جوان هستند که با تنوع بسیار بالایی در دسترس شما قرار میگیرند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل پابند ساده را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل پابند ساده با مهره

اولین تصویر مربوط به یک مدل پابند ساده و ظریف دخترانه است. این پابند ساخته شده با طرح کارتیر و آویز سکه ای بسیار جذاب خود دیده میشود.

مدل پابند ساده بافتنی

پابند دخترانه و فوق العاده ساده و ظریف دخترانه به رنگ طلایی با دیزاین مهره در لا به لای زنجیر پابند. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل پابند ساده دخترانه

سه مدل پابند ساده دخترانه به رنگ طلایی و ساخته شده به شکلی کاملا ظریف. دیزاین شده با آویز نگینی و گل های طلایی رنگ در کنار هم.

مدل پابند ساده عروس

پابند فوق العاده شیک، ساده و ظریف دخترانه ساخته شده به شکل زنجیری همراه با دیزاین قلب طلایی بسیار کوچک در قسمت وسطی پابند.

مدل پابند ساده طلا

یک مدل پابند ساده دخترانه به رنگ طلایی و مدل کارتیر نسبتا پهن. از این پابند در کنار استایل های اسپرت و رسمی می توانید استفاده کنید.

مدل پابند ساده و شیک

اگر به زیورآلات و اکسسوری های فانتزی علاقه دارید این پابند یک انتخاب مناسب برای شما است. پابند مهره ای ترکیبی از مهره های آبی و طلایی رنگ در کنار هم.

خلخال پابند

یک مدل پابند نقره ای رنگ دو لاین ساخته شده به شکل دو لایه زنجیر ظریف یکی با دیزاین مهره های نقره ای و دیگری دیزاین شده با گل نگینی نقره ای.

پابند اسپرت

یکی از شیک ترین و جذاب ترین مدل های پابند مربوط به این تصویر است. پابند ظریف و ساده دخترانه به رنگ نقره ای با دیزاین نگین. یک انتخاب عالی برای دختر خانم های خوش سلیقه.

پابند دخترانه ظریف

پا بند دخترانه شیک و جذاب با دیزاینی فوق العاده خاص و دوست داشتنی، تهیه شده به رنگ طلایی به شکل مهره های گرد کنار هم قرار گرفته و مهره های مستطیلی شکل. انتخابی الی برای خانم های امروزی و خوش سلیقه.

پابند دخترانه فانتزی

این مدل پابند برای طرفداران اکسسوری های ظریف یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی است. پابند ظریف طلایی تزیین شده با استفاده از گوی های طلایی رنگ بر روی زنجیر.

پابند دخترانه دیجی کالا

یک مدل پابند فوق العاده شیک و ساده دخترانه ساخته شده به شکل دو لاین به رنگ طلایی. این پابند با دیزاین گوی های طلایی رنگ یک اکسسوری مناسب برای تکمیل  کردن استایل شما محسوب میشود.

پابند دخترانه شیک

پابند های نخی بسیار دوست داشتنی مناسب برای دختر خانم های جوان و نوجوان با بند های زرد و نارنجی و آویز های بی نهایت و برگ مانند.

قیمت پابند دخترانه

از این مدل پابند ساده و فوق العاده جذاب برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. یک پابند طلایی با آویز هایی از مهره های رنگی در کنار هم.

 پابند دخترانه اسپرت

آخرین تصویر مربوط به یک مدل پابند دخترانه طلایی رنگ ساده و جذاب است. پابند با زنجیر طلایی و گوی های مهره مانند بر روی قسمت های مختلف پابند.

همچنین بخوانید:  مدل عینک طبی دخترانه؛ شیک ترین اکسسوری برای خانم های جوان
تاریخ انتشار: شنبه 21 مرداد 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. aT آگوست 13, 2023 at 8:11 ق.ظ

    👌

  2. داود آگوست 13, 2023 at 1:02 ب.ظ

    مدل پا بند طلا دخترانه خوب است موفق باشید

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.