مدل پابند دخترانه شیک و اسپرت + مدل ظریف و سنگین

مدل پابند

پابند اسپرت

پابند ها از قدیمی ترین زیورآلات زنانه هستند. قدمت آنها تقریبا به ۸۰۰۰ سال پیش بازمیگردد و از آن زمان تا کنون همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و در فرهنگ های مختلف طرفداران خود را پیدا کرده است. استفاده از پابند در کشور های مختلف با معنا و مفهوم خاصی همراه است. مثلا در برخی کشور ها بستن پابند به پای چپ نشانه تعهد به یک ازدواج یا رابطه است و بستن آن به پای راست نشانه مجرد بودن. جدا از همه این ها پابند یا خلخال از زیبایی بسیاری برخوردار است. افزایش محبوبیت این زیورآلات باعث شد در تنوع و مناسب با هر سلیقه ای تولید شده و در دسترس قرار بگیرند. با ما همراه شوید تا با بررسی انواع مدل پابند بپردازیم.

پابند شیک

تصویر متعلق به یک مدل پابند با زنجیر طلایی و مروارید های کوچک و سفید رنگ است. یک انتخاب خاص و مناسب برای خانم های شیک و با سلیقه.

پابند دخترانه جدید

پابند بسیار شیک و جذاب زنانه. این پابند ساخته شده از یک زنجیر ظریف و ساده طلایی رنگ و یک زنجیر منسجم تر با آویزهایی به شکل گل بابونه قرار گرفته بین دو مهره طلایی است.

خلخال پابند

دو مدل پابند با طراحی یکسان ولی آویز های متفاوت. هردو طلایی رنگ و دیزاین شده با آویز های مختلف، یک پابند با آویز ستاره ای و یک پابند با آویز دایره ای تزیین شده.

پابند طلا

یک پک سه تایی پابند شامل یک مدل پابند با مهره های گرد سبز رنگ در کنار یک سنگ مستطیلی سبز، یک پابند ساخته شده از مهره های تخت سبز و آویز گرد و در آخر یک پابند از جنس سنگ های سفید و دیزاین چشم نظر.

پابند دخترانه شیک

پابند ظریف و شیک به رنگ طلایی ساخته شده از زنجیر ظریف و یک آویز قلبی شکل از جنس نگین و یک آویز به شکل چشم نظر.

پابند بچه گانه

پک شش عددی پابند شامل یک پابند ماری، یک پابند به صورت زنجیر ساده و پلاک، پابند به شکل یک زنجیر ساده، خلخال مدل یک زنجیر همراه با دو حلقه ،یک رشته نگینی و در آخر پابندی با دیزاین چند گوی در کنار هم. تمامی این پا بند ها نقره ای رنگ هستند.

پابند دخترانه ظریف

چهار عدد پابند تهیه شده از نخ و بافت در رنگ ها و همراه با آویز های مختلف. آبی رنگ با آویز ماه،صورتی با آویز ستاره،سرخابی با آویز پری و فیروزه ای با آویز موج.

مدل پابند طلا

پابند نقره ای رنگ بسیار شیک و جذاب با آویز هایی با شکل گوی های نقره متصل به زنجیر و گوی های وصل به میله. انتخابی عالی برای خانم  هایی با سلیقه خاص.

مدل پابند جدید

تصویر مربوط به سه عدد پا بند به رنگ نقره ای است، که شامل یک پابند مار، یک پابند مدل کارتیه و در آخر یک پابند به صورت نگین های بسیار ریز در کنار یکدیگر است.

مدل پابند عروس

اگر از علاقمندان به اکسسوری و زیورآلات ظریف هستید این پابند پیشنهاد ما به شما است. پا بند طلایی رنگ به شکل یک زنجیر نازک با آویز حرف M.

مدل پابند بافتنی

یک مدل پابند به شکل ماری و قطور به رنگ طلایی. مناسب برای خانم های با سلیقه و جذاب.

مدل پابند طلا جدید

پابند فوق العاده شیک و طلایی رنگ با آویز های دایره ای شکل مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها.

مدل پابند با منجوق

پابند های بسیار جذاب با رنگ بندی فوق العاده شاد و خیره کننده. ساخته شده از مهره های رنگی، و بافته شده با نخ هایی با رنگبندی متنوع و آویز.

مدل پابند با مهره

تصویر آخر مربوط به یک پک هفت عددی پابند است. شامل سنگ های سفید، مهره های سفید و سبز رنگ، آویزهای چشم نظر و پلاک های سنگی است.

همچنین بخوانید:  مدل سرویس طلا عروس؛ زیبایی این مدل ها همه نگاه ها رو خیره میکنه
تاریخ انتشار: پنج شنبه 15 تیر 1402

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. داود جولای 30, 2023 at 1:26 ب.ظ

    مدل پابند دخترانه خوبی است موفق باشید

  2. داود آگوست 9, 2023 at 8:39 ق.ظ

    مدل پابند دخترانه خوب است موفق باشید

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.