15 مدل پیراهن عروسکی مجلسی جدید + ترندهای امسال که نباید از دست بدین

پیراهن عروسکی کوتاه

پیراهن عروسکی جدید

 

سلام به همه دوستای خوش‌استایلم! امروز قراره درباره پیراهن عروسکی کوتاه صحبت کنیم؛ همون لباسای دوست‌داشتنی که هر دختری رو شبیه پرنسس‌های قصه‌ها می‌کنه. پیراهن عروسکی کوتاه از اون دسته لباسای شیک و بامزه‌ست که به راحتی می‌تونه هر کسی رو توی هر مهمونی یا دورهمی برجسته کنه. این مدل پیراهن‌ها با قد کوتاه و طراحی‌های خاصشون، یه ترکیب بی‌نقص از جذابیت و راحتی رو به شما هدیه می‌دن. از مدل‌های ساده و شیک گرفته تا طرح‌های گلدار و لاکچری، این پیراهن‌ها واقعاً برای هر سلیقه‌ای یه انتخاب مناسب دارن. بیایید با هم بریم سراغ مدل‌های مختلف این پیراهن‌ها و ببینیم کدومش بیشتر به دل‌تون می‌شینه!

 

پیراهن عروسکی شیک

***

پیراهن عروسکی جذاب

***

پیراهن عروسکی لاکچری

پیراهن عروسکی کوتاه یه انتخاب عالی برای کساییه که دنبال یه لباس راحت و در عین حال شیک برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها می‌گردن. این پیراهن‌ها با قد کوتاه و چین‌های زیبا، به راحتی به هر کسی یه استایل شاد و پرانرژی می‌دن. معمولاً این مدل پیراهن‌ها با پارچه‌های نخی، ابروبادی یا حتی ساتن دوخته می‌شن که خیلی خنک و راحت هستن و برای فصل‌های گرم مثل بهار و تابستون عالی‌ان. می‌تونین پیراهن عروسکی کوتاه رو با یه جفت صندل یا کتونی شیک ست کنین و یه استایل بی‌دردسر ولی خیلی شیک برای خودتون بسازین. اگه دنبال یه لباس همه‌کاره و شیک برای هر موقعیتی می‌گردین، حتماً این مدل رو امتحان کنین.

 

پیراهن عروسکی ترند

***

پیراهن عروسکی

***

پیراهن عروسکی 2024

 

گاهی وقتا، سادگی خودش یه جور جذابیته. پیراهن عروسکی کوتاه ساده برای اونایی که به استایل‌های مینیمال و ساده علاقه دارن، یه انتخاب فوق‌العاده‌ست. این پیراهن‌ها معمولاً با رنگ‌های خنثی و بدون هیچ‌گونه زرق و برق اضافی طراحی می‌شن، ولی همین سادگی باعث می‌شه که شما همیشه شیک و متفاوت به نظر بیایین. پیراهن‌های عروسکی ساده معمولاً با پارچه‌های نخی یا ابروبادی دوخته می‌شن که خیلی خنک و راحت هستن. می‌تونین این پیراهن‌ها رو با یه جفت کفش ساده یا حتی یه کتونی شیک ست کنین و یه استایل بی‌دردسر ولی خیلی جذاب برای خودتون بسازین. سادگی همیشه جواب می‌ده و این مدل پیراهن‌ها هم برای روزای عادی و هم برای مهمونی‌ها یه انتخاب عالی هستن.

همچنین بخوانید:  کالکشن کیف مجلسی بزرگ که هر دختری باید داشته باشه

 

پیراهن عروسکی 1403

***

پیراهن عروسکی صورتی

***

پیراهن عروسکی بند دار

اگه به دنبال یه پیراهن شیک و در عین حال راحت می‌گردین، پیراهن عروسکی کوتاه شیک دقیقاً همون چیزیه که نیاز دارین. این مدل‌ها با طراحی‌های ساده ولی با جزئیات ظریف، مثل یقه‌های خاص یا دوخت‌های شیک، همیشه یه انتخاب عالی برای هر مناسبتی هستن. پیراهن‌های عروسکی شیک معمولاً با پارچه‌های لطیف و باکیفیت دوخته می‌شن که به راحتی روی بدن می‌شینن و به شما یه حس خیلی خوب می‌دن. این مدل‌ها رو می‌تونین با یه جفت صندل یا حتی یه کفش پاشنه‌بلند ست کنین و یه استایل بی‌نقص برای خودتون بسازین. این پیراهن‌ها هم برای روزای عادی و هم برای مهمونی‌ها عالی‌ان، پس اگه دنبال یه لباس همه‌کاره و شیک می‌گردین، حتماً این مدل رو امتحان کنین.

 

پیراهن عروسکی سبز

***

پیراهن عروسکی زنانه

***

پیراهن عروسکی دخترانه

اگه عاشق رنگ‌های شاد و طرح‌های زنده هستین، پیراهن عروسکی کوتاه گلدار دقیقاً همون لباسیه که باید امتحان کنین! این مدل پیراهن‌ها با طرح‌های گلدار و رنگ‌های زنده، به هر استایلی یه حس شاد و پرانرژی می‌دن. از رنگ‌های پاستلی ملایم گرفته تا طرح‌های گل‌های بزرگ و پررنگ، این پیراهن‌ها واقعاً برای هر سلیقه‌ای یه گزینه مناسب دارن. پیراهن عروسکی گلدار رو می‌تونین با یه کفش ساده یا حتی یه جفت کتونی شیک ست کنین و یه استایل بی‌دردسر ولی خیلی خوشگل برای خودتون بسازین. این پیراهن‌ها به‌خصوص برای مهمونی‌های دوستانه یا حتی یه قرار عاشقانه خیلی مناسبن، پس اگه دنبال یه لباس بانشاط و متفاوت می‌گردین، حتماً این مدل رو امتحان کنین.

 

پیراهن عروسکی جذاب

***

پیراهن عروسکی فانتزی

***

 

تاریخ انتشار: جمعه 23 شهریور 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.