مدل مانتو سرخابی کوتاه و بلند + مدل جدید اسپرت و مجلسی

مدل مانتو سرخابی

مدل مانتو سرخابی و سفید

رنگ ها از بخش های اساسی هر استایلی هستند که گاهی اوقات اصلی ترین آیتم برای شکل گیری یک استایل مناسب محسوب میشوند و می توان گفت تاثیر گذاری آنها حتی از مدل لباس ها نیز بیشتر است. یکی از رنگ های پر طرفدار در تابستان امسال رنگ سرخابی است. این رنگ یکی از تابستانی ترین ها است و باعث شاد تر به نظر رسیدن استایل شما میشود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل مانتو سرخابی اسپرت و مجلسی روبرو کنیم. برای بررسی این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل مانتو سرخابی کتی

اولین تصویر مربوط به یک مدل مانتو سرخابی دخترانه جلو بسته و کوتاه است. این مانتو با یک مدل شلوار جین آبی روشن ست شده.

مدل مانتو سرخابی جدید

یک مدل مانتو سرخابی فوق العاده شیک و به روز دوخته شده از پارچه ابرو بادی. این مانتو از یک مدل پارچه طرحدار سرخابی رنگ در کنار پارچه کرمی رنگ دوخته شده است.

به مانتو سرخابی چه رنگ شالی میاد

مانتو سرخابی و اسپرت دوخته شده از پارچه کتان تابستانی به شکل کوتاه و دکمه دار. این مانتو را مانند تصویر با یک مدل شلوار بگ سفید ست کنید.

مانتو سرخابی بازیگران

مانتو شیک و مجلسی سفید رنگ دیزاین شده با نوار دوزی های سرخابی و پارچه گلدار سنتی در کنار هم. این مانتو برای داشتن یک استایل بسیار شیک و خیره کننده مناسب خواهد بود.

مانتو سرخابی با چی ست میشه

یک مانتو سنتی و دخترانه دوخته شده از پارچه خامه دوزی سرخابی با آستین های کلوش. این مانتو با یک مدل شلوار جین روشن زاپ دار به خوبی ست شده.

مانتو سرخابی بلند

یک مدل مانتو مجلسی کتی کوتاه و جلو باز دوخته شده از پارچه سرخابی رنگ با دیزاین پر. این مدل مانتو دوست داشتنی با شلوار جین جذب مشکی و کفش های پاشنه بلند سرخابی ست شده.

مانتو سرخابی ابروبادی

خانم های علاقمند به استایل های رسمی از این مدل مانتو استفاده کنند. مانتو سرخابی کتی کوتاه و جلو بسته ست شده با شلوار راسته پارچه ای مشکی و کفش پاشنه بلند مشکی.

ست مانتو سرخابی با مشکی

برای داشتن یک استایل جذاب از این مانتو سنتی سرخابی استفاده کنید. مانتو با استفاده از گلدوزی های بسیار زیبا دیزاین شده. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مانتو سرخابی کتی

کت زنانه فوق العاده جذاب سرخابی رنگ دوخته شده از یک مدل پارچه با طرح های آبی رنگ و دیزاین کمربند در لبه آستین ها. این مانتو با یک مدل شلوار جین آبی به خوبی ست شده.

 ست مانتو سرخابی کوتاه

تصویر مربوط به یک مدل مانتو عبایی بسیار دوست داشتنی و سفید رنگ است. این مانتو با استفاده از پارچه سنتی سرخابی رنگ در قسمت جلویی مانتو و لبه آستین ها دیزاین شده.

مانتو کتی با دیزاینی بسیار خاص و جذاب مناسب برای استایل های رسمی و مجلسی با دیزاین چاک در قسمت کناری مانتو. ست شده با یک استایل تمام سفید.

این مانتو برای طرفداران استایل های اسپرت یک انتخاب عالی و مناسب است. مانتو کوتاه و دکمه دار سرخابی دوخته شده از پارچه کتان تابستانی با دیزاین جیب در قسمت جلوی لباس.

مانتو کتی بسیار زیبا و شیک مجلسی دوخته شده از پارچه سفید رنگ با طراحی های صورتی و دیزاین شده با کمربند و یقه صورتی رنگ. انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش.

آخرین عکس مربوط به یک مدل مانتو سرخابی کوتاه و جلو باز است. این مانتو به سبک اسپرت دوخته شده و با جسن آبی روشن . شومیز سفید ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل شلوار ساتن زنانه؛ این شلوار های ساتن جذاب رو هرجایی میتونید بپوشید
تاریخ انتشار: پنج شنبه 19 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.