مدل های جدید شلوار راسته زنانه + مدل های اسپرت و مجلسی

مدل شلوار راسته

 مدل شلوار پارچه ای زنانه راسته چاک دار

یکی از آیتم های ضروری در کمد لباس هر خانم شیک پوشی شلوار راسته است. شلوار های راسته را با هر استایلی می توان ست کرد. می توانید از یک شلوار راسته برای مجالس، مهمانی های رسمی و استایل روزمره استفاده کنید. شلوار راسته از نظر جنس و مدل با تنوع بسیار بالایی عرضه میشود. به عنوان یکی از مزایای شلوار راسته می توان به کاربرد آن برای هر فرم بدنی اشاره کرد. فرم کلی این شلوار به گونه ای که در قسمت ران کمی جذب و از ران به پایین فرم آزادی به خود میگیرد. با ما همراه شوید تا به بررسی انواع مدل شلوار راسته بپردازیم.

شلوار راسته دخترانه

عکس مربوط به یک شلوار راسته زنانه مشکی رنگ است. یک انتخاب فوق العاده برای ست شدن با هر سبک استایلی.

شلوار راسته لی

شلوار راسته کرمی رنگ قد ۹۰، کمر کش و همراه با دو جیب. این شلوار برای استایل های اسپرت و روزمره بسیار مناسب است. ست شده با کتانی کرمی و مانتو مشکی.

شلوار راسته لی دخترانه

یک مدل شلوار راسته کرمی رنگ، بلند و دیزاین پیله در قسمت کمر شلوار و جیب. ست شده با کتونی، مناسب برای استایل های هم رسمی و هم مجلسی.

شلوار راسته مردانه

شلوار راسته، پارچه ای و طوسی رنگ، این شلوار برای استایل های روزمره بسیار کاربردی و مناسب است. ست شده با تیشرت و کفش سفید.

شلوار راسته مشکی

مدل شلوار جین آبی رنگ راسته، یک شلوار بسیار دوست داشتنی، ست شده با یک کتونی سفید. انتخابی مناسب برای خانم های علاقمند به استایل های ساده.

شلوار راسته گشاد مجلسی

تصویر متعلق به یک شلوار راسته، پارچه ای و سرمه ای رنگ است. دیزاین شده با دو عدد جیب و پیله در قسمت کمر. انتخابی عالی برای خانم های شیک پوش.

شلوار راسته دخترانه مشکی

اگر به استایل های مطابق مد روز علاقمند هستید، این شلوار انتخابی مناسب برای شما است. شلوار راسته سفید رنگ، قد ۹۰ و دیزاین شده با پیله در دور کمر. این شلوار با یک کفش کتونی سفید ست شده.

مدل شلوار راسته زنانه

مدل شلوار جین طوسی رنگ و راسته این شلوار با چاک در قسمت کناری دمپا دیزایین شده. انتخابی منحصر به فرد و خاص.

مدل شلوار راسته پاکتی

شلوار مجلسی زنانه، پارچه ای و طوسی رنگ. این شلوار با یک جفت کفش پاشنه دار، مانتو و تیشرت مشکی. یک انتخاب بسیار مناسب برای خانم هایی علاقمند به استایل های به روز .

مدل شلوار راسته دخترانه

عکس یک شلوار راسته کرمی، داراری دمپای پاکتی و بند در قسمت کمر لباس. انتخابی فوق العاده شیک و دوست داشتنی.

مدل شلوار راسته مازراتی

شلوار زنانه راسته بسیار شیک، مناسب برای استایل های مجلسی. این شلوار با کمربند سگک دار به رنگ خود شلوار دیزاین شده. برازنده خانم های خوش تیپ.

مدل شلوار راسته مجلسی

مدل شلوار راسته پارچه ای سفید رنگ از جنس پارچه کتان. این شلوار با یک شومیز آبی و کتونی و شال سفید ست شده. استایلی مناسب برای فصول گرم سال.

مدل شلوار راسته مجلسی زنانه

یک استایل دخترانه بسیار راحت شامل شومیز سبز رنگ و شلوار راسته پارچه ای کرمی. برازنده خانم های خوش پوش.

مدل شلوار راسته مجلسی زنانه

آخرین عکس متعلق به یک مدل شلوار راسته پارچه ای فوق العاده خوش دوخت به رنگ طوسی است. این شلوار را می توانید مانند تصویر با یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید.

همچنین بخوانید:  جدیدترین مدل‌های ست کراپ و شلوار شیک دخترونه برای استایل روزمره
تاریخ انتشار: سه شنبه 13 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.