۱۵ مدل استایل تابستانی با مانتو آبی آسمانی شیک و خنک

مانتو تابستانی آبی

مدل مانتو تابستانی آبی کاربنی

با شروع فصول گرم سال خصوصا تابستان اغلب خانم های خوش سلیقه و خوش استایل به دنبال مانتو هایی خنک، با رنگ های تابستانی و مدل های به روز هستند. مانتو های تابستانی از پارچه های سبک و نازک دوخته میشوند تا پوشیدن آن ها در روز های گرم تابستان کار سختی نباشد. ما در این مطلب از سایت یتو تعدادی از انواع مدل مانتو آبی تابستانی را برای شما آماده کرده ایم تا در انتخاب یک مانتو مناسب به شما کمک کنیم. برا بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل مانتو تابستانه آبی

تصویر اول مربوط به یک مدل مانتو آبی تابستانی است. این مانتو از یک مدل پارچه طرح دار تهیه شده و به شکل کوتاه و جلو باز دوخته شده است.

مانتو تابستانه آبی آسمانی

یک مدل مانتو تابستانی آبی رنگ با پارچه همراه خط های آبی که به شکل کوتاه و جلو باز دوخته شده. این مانتو با شلوار لی روشن، کیف و شال سفید ست شده.

مانتو تابستانه آبی

مانتو دوخته شده از پارچه ترک بسیار مرغوب. مانتو بلند و جلو باز است این مانتو با بند و تکه دوزی های حریر آبی تزیین شده .

مانتو تابستانی آبی آسمانی

یک مدل مانتو کتی مزونی فوق العاده شیک به رنگ آبی آسمانی. این مانتو با شلوار سفید و شال و کیف آبی ست شده. یک انتخاب بسیار خاص و کاربردی برای خانم های خوش استایل.

مانتو تابستانی آبی کاربنی

مدل مانتو تابستانی قسمت بالای مانتو از پارچه کرپ و قسمت پایین آن از گیپور سفید رنگ دوخته شده. تزیین شده با طرح های کرمی رنگ در قسمت جلویی مانتو.

مانتو تابستانی آبی کمرنگ

یک مدل مانتو آبی تابستانی دوخته شده به سبک دخترانه و سنتی. این مانتو کوتاه و جلو باز است، دامن این مانتو به شکل کلوش دوخته شده. این مانتو به وسیله نوار های طلایی رنگ تزیین شده .

مانتو آبی کوتاه

از این مدل مانتو برای شرکت در مراسم و مجالس مختلف می توانید استفاده کنید. یک مدل مانتو آبی تابستانه بلند و جلو باز دیزاین شده با جیب و دکمه. همچنین این مانتو با شلوار، مانتو ، شال و کیف مشکی ست شده.

مدل مانتو آبی کاربنی اینستاگرام

مانتو دخترانه آبی رنگ با پارچه خنک تابستانی، کوتاه و جلو باز. این مانتو با طراحی و دوخت بسیار ساده خود باعث ایجاد یک استایل خاص و جذاب برای شما خواهد شد.

مانتو آبی کاربنی بازیگران

از این مانتو میتوانید برای راحتی بیشتر در فصل تابستان استفاده کنید. یک مانتو بلند و جلو بسته به رنگ آبی که به وسیله لبه دوزی های ریش ریش مانند تزیین شده. این مدل مانتو برای خانم های محجبه نیز مناسب است.

مانتو کتی آبی کاربنی

اگر از طرفداران استایل های اسپرت و راحت هستید این مانتو یک انتخاب جذاب و دوست داشتنی برای شما است. مانتو دوخته شده از پارچه چهارخانه به شکل جلو بسته با دیزاین آستین های مچی و کشی.

مانتو آبی کاربنی جلو بسته

عکس مربوط به یک مدل مانتو تابستانی آبی است. این مانتو بلند و جلو باز است و با آستین های کلوش و تکه دوزی با پارچه گل گلی به شکل بسیار زیبایی دیزاین شده.

مانتو آبی آسمانی بلند

این مدل مانتو برای محیط های آموزشی و دانشگاه ها نیز مناسب و کاربردی خواهد بود. مانتو آبی و جلو بسته با آستین های مچی ست شده با شلوار جین آبی، کیف کرمی و کفش سفید.

مدل مانتو آبی کاربنی مجلسی

مانتو بلند و آبی رنگ دوخته شده از پارچه راه راه به شکل کوتاه و جلو باز همراه با آستین های پاکتی. انتخابی بسیار جذاب برای خانم های با سلیقه.

 مانتو آبی مرجانی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل مانتو تابستانی آبی رنگ مجلسی است. پایین تنه و آستین های این مانتو به صورت کلوش دوخته و با استفاده از پارچه خامه دوزی تزیین و دیزاین شده.

همچنین بخوانید:  مدل شلوار چرم ؛ مدل های خاص و زیبا برای استایل های اسپرت
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.