مدل شال حریر تابستانی خنک و رنگی + شال شیشه ای

مدل شال حریر تابستانی

 شال حریر تابستانی ۱۴۰۲

در کشور ما شال بخش ممی از استایل بانوان است، که باید با دقت و متناسب با لباس ها انتخاب شود تا استایل شما را به زیبایی و خوبی تکمیل کند. انتخاب شال به موارد زیادی بستگی دارد اما بهتر است برای فصول گرم سال خصوصا تابستان از شال های حریر استفاده کنید. انواع مدل شال حریر تابستانی طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا خنکی و راحتی بسیار دلنشینی ایجاد میکنند. برا بررسی و انتخاب یک شال تابستانی مناسب تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 شال تابستانی ۱۴۰۲

یک مدل شال حریر تابستانی صورتی رنگ با لبه دوزی های طلایی رنگ که یک سمت آن شاین و یک سمت آن صورتی رنگ است.

شال حریر تابستانه جدید

شال حریر تابستانی شیشه ای مشکی رنگ با لبه های ریش ریش. این شال برای استفاده در روز های گرم تابستانی بسیار مناسب و راحت خواهد بود.

شال حریر تابستانی ساده

یکی از دوست داشتنی ترین شال های حریر تابستانی که کاربرد زیادی نیز خواهد داشت. زیرا این شال از هر دو سمت قابل استفاده خواهد بود. یک سمت این شال شاین طوسی و سمت دیگر آن مشکی رنگ است.

شال حریر شیشه ای

زیبایی این شال بر روی استایل شما تا حد زیادی تاثیر مثبتی خواهد داشت. شال سفید حریر تابستانی با خال خال های مشکی رنگ.

شال حریر ساده

این شال سبز رنگ حریر که برای استفاده در استایل های تابستانی بسیار مناسب خواهد بود. شال با دیزاین منگوله های طوسی رنگ دیده میشود.

شال تابستانی زنانه حریر

شال شیشه ای و فوق العاده دوست داشتنی مشکی رنگ با لبه دوزی های پولکی ریز . انتخابی عالی و دوست داشتنی برای خانم های خوش استایل.

شال مجلسی حریر رنگی

مدل شال حریر تابستانی مشکی و طرحدار. لبه های این شال با استفاده از منگوله دیزاین شده.

شال تابستانی دخترانه جدید

اگر برای داشتن یک استایل تابستانی دنبال یک شال مناسب هستید این شال پیشنهاد ما به شما است. یک مدل شال حریر طوسی رنگ با طرح شیشه ای با لبه دوزی های پولکی.

مدل شال حریر تابستانی ساده

این شال برای ست شدن با هر سبک استایلی مناسب است. شال حریر تابستانی کرمی رنگ ست شده با یک مانتو کرپ مشکی.

مدل شال حریر تابستانی اشکی

سبک و مدل این شال به تازگی بسیار طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یک شال حریر مشکی و تابستانی با گلدوزی های بسیار ریز.

مدل شال حریر تابستانی مشکی مجلسی

مدل شال حریر تابستانی مشکی رنگ با قواره بزرگ. این مدل شال با دیزاین نوار های شاین که به سادگی با هر استایل رسمی و اسپرت ست میشود.

مدل شال حریر تابستانی مجلسی دیجی کالا

طرح موجود بر روی پارچه این شال برای شیک تر و زیبا تر شدن استایل شما بسیار کاربرد خواهد داشت. شال حریر تابستانی مناسب برای خانم های خوش سلیقه و شیک پوش.

مدل شال حریر سفید تابستانی

از این شال برای تکمیل کردن استایل های تابستانی خود استفاده کنید. شال راه راه صورتی رنگ با قواره بزرگ بسیار خاص و دوست داشتنی.

مدل شال حریر تابستانی شیشه ای ساده

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شال شیشه ای تابستانی میباشد. شال با طرح آبرنگی که رنگ روشن آن برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید:  مدل بلوز بافتنی دخترانه؛ بهترین مدل ها برای خانم های خوش سلیقه
تاریخ انتشار: جمعه 13 مرداد 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.