مدل مانتو کرپ مجلسی و ساده + مدل حریر و مازراتی

مدل مانتو کرپ

مدل مانتو کرپ حریر مشکی

انواع مدل مانتو های کرپ یکی از سبک ترین و بهترین انتخاب ها برای داشتن یک استایل زیبا در فصول گرم سال خصوصا تابستان هستند. به دلیل محبوبیت بالای این پارچه از آن در تهیه و تولید انواع مانتو ها استفاده میشود. رنگبندی این پارچه دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. شما می توانید با هر مدل استایلی به سادگی یک مانتو دلخواه تهیه شده از این پارچه را برای خود تهیه کنید. با ما همراه شوید تا به بررسی بیشتر مانتو های کرپ بپردازیم.

مدل مانتو کرپ ساده

اولین تصویر مربوط به یک مانتو شیک مشکی رنگ تهیه شده از پارچه کرپ است. این مانتو مشکی رنگ با دیزاین صورت و لبه دوزی همراه شال قهوه ای و شلوار و کفش مشکی رنگ ست شده.

مدل مانتو کرپ مازراتی

چهار مانتوی فوق العاده شیک در رنگبندی های مختلف و تابستانی که همگی از پارچه کرت تهیه و دوخته شده اند. تزیین شده با لبه دوزی هایی به رنگ طرح های مانتو.

مدل مانتو کرپ حریر دکمه دار

یک مانتوی فوق العاده خاص و جذاب، به رنگ نارنجی. این مانتو بلند و جلو باز با استفاده از دکمه های طلایی و جیب تزیین شده. فوق العاده مناسب برای خانم هایی با استایل به روز.

مدل مانتو کرپ کتی

مانتو مشکی و جلو بسته از جنس کرپ با دیزاین گل در قسمت جلویی و آستین های مانتو، ست شده با کیف، شلوار و شال مشکی رنگ.

مدل مانتو کرپ مجلسی

برای دوست داران استایل های سنتی این مانتو می تواند انتخاب مناسبی باشد. یک مدل مانتو عبایی از جنس کرپ با تکه دوزی هایی از یک پارچه گل دار با لبه های گیپور.

مدل مانتو کرپ حریر

عکس متعلق به یک مانتو مزونی کرپ است. این مانتو جلو باز با دوخته شدن نوار هایی طلایی رنگ برای خانم های جوان می تواند یک انتخاب عالی و مناسب باشد.

مدل مانتو کرپ مازراتی جلو بسته

همه ما از محبوبیت مانتو های کتی آگاه هستیم. یک مدل مانتو کرپ دوخته شده از پارچه کرپ به رنگ آبی آسمانی. این مانتو با شلوار و شومیز سفید و شال کیف صورتی رنگ یک ست بسیار شیک ایجاد کرده است.

مدل مانتو مازراتی دکمه دار

مانتو اسپرت دخترانه سرخابی رنگ. با دیزاین جیب و دکمه، این مانتو به دلیل رنگ شاد و پارچه راحتی که دارد برای فصول گرم سال انتخاب مناسبی خواهد بود.

مدل مانتو کرپ حریر جلو بسته

خانم های علاقمند به استایل های خاص و متفاوت می توانند از این مدل مانتو کرپ استفاده کنند. یک مانتو با زمینه کرمی و طرح های بته جقه و لبه های قهوه ای  رنگ.

مدل مانتو با پارچه کرپ گاباردین

مانتو های عبایی از محبوب ترین مانتو های تابستانی هستند. یک مانتو عبایی دوخته شده با پارچه کرپ مازراتی بسیار مرغوب که با تکه دوزی های سنتی دیزاین شده است.

مدل مانتو کرپ حریر دکمه دار

پارچه های مازراتی به حدی سبک و راحت هستند که می توان از آنها برای استایل های روزمره خود استفاده کنید. یک مانتو کوتاه جلو باز به رنگ سبز با جیب های پاکتی و دکمه های طلایی رنگ.

مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ مازراتی

اگر هنگام شرکت در مراسم های رسمی نمی توانید یک استایل مناسب انتخاب کنید، این مانتو پیشنهاد ما به شما است. یک مانتو لاکچری مشکی با دیزاین نگین دوزی فوق العاده خاص و شیک.

مدل مانتو با پارچه کرپ حریر مشکی

استایل های دخترانه و اسپرت می توانند با یک مانتو کرپ و مناسب به خوبی تکمیل شوند. یک مدل مانتو کرپ کرمی رنگ، ست شده با شلوار سفید و کیف و کفش کرمی .

 مدل مانتو کرپ مازراتی بلند

آخرین تصویر مربوط به یک مانتو کرپ بسیار شیک با رنگبندی بسیار خاص است. آستین های پفی این مانتو آن را به یکی از شیک ترین مدل های موجود تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید:  مدل لباس خواب ست زنانه؛ انتخاب‌هایی جذاب برای خواب راحت و شیک
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.