مطالب پر بازدید
مدل پیراهن پلیسه مجلسی؛ بهترین ها برای هر مراسمی

مدل پیراهن پلیسه مجلسی؛ بهترین ها برای هر مراسمی

مدل پیراهن پلیسه مجلسی وقتی نوبت به انتخاب لباس برای مراسم خاص می‌رسد، مدل پیراهن پلیسه مجلسی یکی از گزینه‌هایی است که همیشه …

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی ؛ بهترین مدل ها را اینجا ببینید

مدل دمپایی زنانه طبی در دنیای مد و آسایش پاها، دمپایی طبی زنانه شیک جایگاه ویژه‌ای دارد. انتخاب یک جفت دمپایی طبی نه …

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه؛بهترین مدل ها برای درخشیدن در هر مراسمی

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه؛بهترین مدل ها برای درخشیدن در هر مراسمی

مدل پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه تا حالا شده واسه یه مهمونی خاص دعوت بشید و اولین چیزی که به ذهنتون می‌رسه این باشه …

تزیین بشقاب غذای پلویی + مدل تزیین ظرف برنج

تزیین برنج

تزیین برنج با قالب

سفره آرایی یک هنر ظریف و زیبا است که می تواند در کنار طعم خوب غذاهای ایرانی سفره های شما را رنگی تر کرده و تا حد زیادی شما را در ذهن بقیه به عنوان یک کدبانوی کامل حک کند. غذاهای ایرانی سرشار از رنگ و طعم های بی نظیر هستند، که با استفاده از راه هایی برای دیزاین زیبایی و رنگ سفره شما را تا چندین برابر افزایش میدهد. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل تزیین برنج میپردازیم. با ما همراه شوید.

تزیین برنج با رنگ غذا

تصویر مربوط به یک دیس برنج تزیین شده به صورت قالبی است. برای روی این برنج از تکه های گوشت، مرغ ریش ریش و زرشک استفاده شده. ظاهری بسیار لذیذ و اشتها آور.

تزیین برنج با زعفران خالی

سبزی پلو با ماهی تزیین شده به صورت فوق العاده زیبا، برنج در این ترکیب خوشمزه به صورت قالبی و با چهار عدد زیتون در قسمت وسط تزیین شده. ماهی ها در کنار برنج همراه با دورچین سیر و جعفری.

تزیین برنج و سالاد

سینی جوجه بسیار اشتها آور تزیین این بشقاب با استفاده از هویج و سیب زمینی سرخ کرده به صورت ضربدری و برنج زعفرانی و زرشک در کناره ها انجام شده.

تزیین برنج با هویج

یک تزیین ساده و بسیار راحت. در این تصویر برنج به صورتی گرد و قالبی با دورچین فلفل و ته دیگ خورشت در ظرف جداگانه و در کنار دوغ و سالاد سرو میشود.

تزیین برنج قالبی

بشقاب پلو تزیین شده به شکل گل همراه با گوشت چرخ کرده قلقلی شده و کشمش و خلال پسته در قسمت وسط دیزاینی بسیار ساده اما اشتها آور.

تزیین برنج و مرغ

برنج و ته دیگ سیب زمینی به صورت گرد و قالبی سرو شده در کنار شش سیخ قارچ، سیب زمینی، فلفل دلمه ای ، گوجه گیلاسی، هویج و گوشت چرخ کرده.

تزیین برنج ساده

این تزیین را به سادگی می توانید انجام دهید کافی است برنج را در وسط بشقاب ریخته، سیب زمینی و گوجه گیلاسی را در اطراف قرار دهید و در آخر موادی مثل گوشت چرخ کرده و پیاز داغ سرخ شده را در قسمت وسط بر روی برنج بریزید.

تزیین برنج مجلسی

یک تزیین بشقاب برنج بسیار اشتها آور. برنج این بشقاب به صورت گرد و قالبی قرار گرفته تکه های فلفل دلمه، سیب زمینی سرخ کرده و گوجه در کنار برنج و بر روی آن تن ماهی و حلقه های پیاز قرار دارد.

تزیین برنج با زعفران و زرشک و مرغ

از این مدل دیزاین به سادگی می توانید استفاده کنید. بشقاب شامل برنج و ته دیگ به صورت قالبی و هویج و مرغ سرخ شده به صورت یکی در میان در اطراف آن است.

تزیین برنج با قالب فلزی

برای ایجاد این تزیین کافی است برنج را به صورت قالبی از داخل قابلمه خارج کنید و بر روی آن شوید و دیگر مواد غذایی را به شکل گل قرار دهید.

تزیین برنج با زعفران خالی

به منظور تشویق کودکان به غذا خوردن می توانید از این سبک دیزاین استفاده کنید. برنج را داخل بشقاب بریزید و کباب تابه ای های سرخ شده را همراه با گوجه به صورت یکی در میان بر روی آن قرار دهید. در اطراف برنج از سبزی و پیاز خرد شده استفاده کنید.

تزیین برنج در دیس مستطیلی

استفاده از این مدل تزیین برنج سفره شما را بسیار به یاد ماندنی خواهد کرد. ته چین را به شکل قالبی خارج کنید و روی آن را با غنچه گل محمدی، خلال بادام، خلال پسته، گردو و زرشک بپوشانید و برای اطراف هم از گوجه های گیلاسی استفاده کنید.

تزیین برنج با هویج و زرشک

برنج ریخته شده داخل ظرف همراه با برنج زعفرانی در اطراف و خورشت، زیتون و سیر هر کدام در ظرف های جداگانه.

تزیین برنج مجلسی با زرشک و زعفران

آخرین و یکی از جذاب ترین تزیین برنج ها. برنج خارج شده از قابلمه به صورت گرد همراه کتلت های چیده شده در اطراف و حلقه های پیاز  و فلفل های رنگی در لا به لای آنها.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 25 تیر 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.