مدل شومیز آستین دار و پوشیده فانتزی + مدل خاص مجلسی

مدل شومیز آستین دار

شومیز با آستین مدل دار

تنوع شومیز ها به حدی زیاد است که هرکسی با هر تیپ و سلیقه ای می تواند شومیز مناسبی برای خود انتخاب کند. یکی از محبوب ترین انواع شومیز، مدل شومیز آستین دار است. از این سبک شومیز میتوان هم در استایل های روزمره و هم به عنوان یک لباس مجلسی استفاده کرد. این شومیز ها با استفاده از انواع پارچه ها نظیر کرپ، لنین، حریر، گیپور و … تهیه و در دسترس شما قرار میگیرند. ما امروز در این مطلب قصد داریم به شما در انتخاب یک مدل شومیز آستین دار مناسب کمک کنیم. با ما همراه شوید.

مدل شومیز آستین دار مجلسی

تصویر مربوط به یک شومیز آستین دار است. این شومیز می تواند به عنوان یک لباس مجلسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. تزیین شده با پارچه پولکی در قسمت یقه و لبه آستین ها.

شومیز آستین دار دخترانه

این شومیز اگر با یک شلوار مناسب ست شود استایل جذابی برای شما ایجاد خواهد کرد. شومیز آستین بلند و جلو باز سفید رنگ با طرح های سنتی که با شلوار سفید کتان ست شده.

شومیز آستین دار

شومیز نخی و آستین دار از پارچه خامه دوزی شده سفید رنگ. این شومیز برای استفاده در فصول گرم سال به دلیل پارچه خنکی که دارد بسیار مناسب است.

مدل شومیز آستین دار مجلسی

یک شومیز زنانه بسیار شیک تهیه شده از پارچه آبی و کرپ، این شومیز جلو بسته یا استفاده از کش و بند تزیین شده. یقه چین دار این شومیز باعث جذابیت بسیار زیاد آن شده است.

مدل شومیز آستین دار بلند

این شومیز با یقه کلوش و چین دار در صورت ست شدن با یک لگ مشکی براق می تواند برای خانم های جوان استایل مناسبی ایجاد کند.

مدل شومیز آستین دار بچگانه

پارچه های خامه دوزی شده می توانند پارچه های مناسبی برای تهیه یک شومیز جذاب باشند. یک مدل شومیز آستین بلند نارنجی با آستین های کشی در مچ و یقه چین دار.

مدل شومیز آستین دار دخترانه

شومیز حریر یاسی رنگ یکی از مدل های به روز و منحصر به فرد مناسب برای دورهمی ها و مجالس مختلف. با یقه کلوش و آستین های بلند پف دار.

مدل شومیز آستین دار زنانه

زیبایی و سادگی بهترین تعریف برای این شومیز است. شومیز سفید رنگ با گلدوزی هایی با طرح پر به شکل آستین بلند و پف دار. این شومیز با یک کیف دستی سبز زیبا و جین آبی ست شده.

مدل شومیز آستین پفی حریر

فوق العاده ترین و لاکچری ترین شومیز حریر صورتی رنگ با طرح های گل هایی به رنگ خود لباس و آستین حریر پف دار. این شومیز از یک پارچه ترک مرغوب دوخته شده.

مدل آستین شومیز گلدار

این شومیز برای خانم های میانسال مناسب است. یک مدل شومیز آستین بلند و جلو بسته با پارچه گلدار که با شلوار جین جذب سرمه ای رنگ ست شده.

مدل مچ آستین شومیز

یک مدل شومیز آستین دار کرمی رنگ با یقه کراواتی و آویز به شکل زنجیر کارتیر، این شومیز با یک لگ مشکی ست شده.

مدل آستین شومیز ابروبادی

پارچه این شومیز بسیار جذاب است. شومیز تهیه شده از یک پارچه سبز رنگ به شکل پوست مار، جلو بسته و دکمه دار که با با شلوار کتان سفید ست شده.

مدل آستین مچی

یک استایل بسیار شیک و جذاب تهیه شده از یک مدل شومیز آستین دار به رنگ سبز با دیزاین دکمه همراه با یک لگ مشکی جذب.

مدل شومیز بلند مجلسی

شومیز مجلسی و مزونی بسیار شیک آستین دار از پارچه کرپ صورتی رنگ با دیزاین دکمه های طلایی و آستین مچی.

 مدل آستین شومیز فانتزی

آخرین تصویر به یک شومیز ساده و آستین بلند از جنس ساتن مربوط است. این شومیز را می توانید با یک شلوار مشکی جذب ست کنید.

همچنین بخوانید:  مدل تیشرت شلوار خانگی؛ مدل های بسیار خاص و دوست داشتنی
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 تیر 1402

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.