تصاویر بهترین مدل‌های بافت مو کف سری دخترانه که باید امتحان کنید

مدل بافت مو کف سری دخترانه

مدل بافت مو کف سری دخترانه

وقتی حرف از مدل بافت مو میشه، اولین چیزی که به ذهن آدم می‌رسه، مدل‌های شیک و جذابیه که توی مهمونی‌ها می‌تونه خیلی به چشم بیاد. یکی از این مدل‌ها که خیلی هم بین دخترها محبوب شده، مدل بافت مو کف سری دخترانه است. این مدل بافت علاوه بر اینکه خیلی شیک و مجلسیه، به راحتی قابل اجراست و می‌تونه روی هر نوع مویی اجرا بشه. تو این مقاله، قرارِ با هم یه سفر داشته باشیم تو دنیای بافت‌های کف سر و انواع مختلف اون‌ها رو بررسی کنیم. از بافت‌های ساده و دوتایی گرفته تا بافت‌هایی که مخصوص موهای کوتاه و جلو سری هستن، همشون رو با جزئیات کامل بهتون معرفی می‌کنم. پس اگه دنبال یه مدل بافت جذاب برای مهمونی بعدی‌تون هستین، تا آخر این مطلب همراه من باشین.

مدل بافت مو کف سری دخترانه خوشگل

****

مدل بافت مو کف سری دخترانه 2024

****

مدل بافت مو کف سری دخترانه زیبا

بافت کف سر ساده یکی از اون مدل‌هایی هست که هم راحت و سریع انجام می‌شه و هم فوق‌العاده شیکه. برای این مدل، نیاز نیست حتما آرایشگر حرفه‌ای باشین؛ با یه کم تمرین، خودتون هم می‌تونین به راحتی از پسش بربیایین. این نوع بافت برای همه نوع مو مناسبه و می‌تونه برای هر مناسبتی به کار بره. فقط کافیه موهاتون رو به قسمت‌های مساوی تقسیم کنید و هر قسمت رو به شکل ساده‌ای ببافید. بعد از اون، بافت‌ها رو به کف سرتون بچسبونید تا ظاهر مرتب و جذابی پیدا کنه. این مدل برای روزهای پرکار و حتی مهمونی‌های ساده هم ایده‌آله و می‌تونید مطمئن باشید که همیشه مرتب و خوش‌تیپ خواهید بود.

مدل بافت مو کف سری دخترانه 1403

****

مدل بافت مو کف سری دخترانه جذاب

****

مدل بافت مو کف سری دخترانه

حالا می‌رسیم به بخش جذاب آموزش! اگر تا حالا فکر می‌کردید که بافت کف سر سخته و حتماً باید کسی کمکتون کنه، باید بگم که اشتباه می‌کنید! با کمی تمرین و دقت، می‌تونید خودتون به راحتی این مدل بافت رو انجام بدید. ابتدا باید موهاتون رو به چند قسمت تقسیم کنید. اگه موهاتون ضخیمه، بهتره که به تعداد بیشتری تقسیم کنید تا بافت‌ها بهتر روی سر قرار بگیرند. بعد از تقسیم‌بندی، هر بخش رو شروع به بافتن کنید. نکته مهم اینه که بافت‌ها رو خیلی محکم انجام بدید تا تو طول روز و یا مهمونی از هم باز نشن.

مدل بافت مو کف سری دخترانه جدید

****

مدل بافت مو کف سری دخترانه خاص

****

بافت کف سری ژورنالی

یادتون نره که وقتی دارین خودتون بافت می‌زنید، ممکنه اوایل یه کم سخت باشه، ولی با چند بار تمرین، دستتون به کار عادت می‌کنه. حتی می‌تونید از آینه کمک بگیرید تا ببینید چطوری دارین بافت‌ها رو انجام می‌دید. وقتی همه بافت‌ها رو تموم کردید، می‌تونید از اسپری فیکس‌کننده استفاده کنید تا بافت‌ها رو سر جاشون محکم کنید. اینطوری، دیگه نگران خراب شدن بافت‌هاتون توی مهمونی نخواهید بود.

بافت کف سری جلوی مو

****

بافت کف سر موی کوتاه

****

بافت کف سر دوتایی

اگه دنبال یه مدل بافت شیک و خاص برای مهمونی‌ها هستین، بافت کف سر دوتایی یه گزینه خیلی جذابه. این مدل بافت، علاوه بر اینکه به موهاتون حجم می‌ده، یه ظاهر متفاوت و شیک هم بهتون می‌ده. تو این مدل، موهاتون رو به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنید و هر قسمت رو به صورت جداگانه می‌بافید. بعد از اینکه هر دو قسمت رو بافتید، می‌تونید اون‌ها رو به کف سرتون بچسبونید یا حتی اونا رو به هم متصل کنید و یه مدل ترکیبی بسازید.

آموزش بافت کف سر برای خود

****

بافت کف سر ساده

****

همچنین بخوانید:  همه چیز در مورد شپش سر؛ ارائه مهمترین راه های درمان و پیشگیری از شپش
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 مرداد 1403

نظرات کاربران

Loading more posts...
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مجله یتو و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.